O przyszłych zmianach w Empire: Total War

Zespół Creative Assembly, ustami swojego pracownika Jacka Lusteda, mówi o nadchodzących nowościach do swojej flagowej produkcji - Empire: Total War. Przez pierwszy miesiąc bytności gry na rynku studio zbierało opinie graczy na jej temat i intensywnie przygotowywało stosowne usprawnienia. Prace powoli dobiegają końca.

Piotr Bodera

Zespół Creative Assembly, ustami swojego pracownika Jacka Lusteda, mówi o nadchodzących nowościach do swojej flagowej produkcji - Empire: Total War. Przez pierwszy miesiąc bytności gry na rynku studio zbierało opinie graczy na jej temat i intensywnie przygotowywało stosowne usprawnienia. Prace powoli dobiegają końca.

Jak mówi Lusted, jest to pierwszy patch, będący już w ostatniej fazie testów przed wypuszczeniem do sieci, znacząco wpływający na gameplay. Warto więc zaznajomić się z nadchodzącymi zmianami.

Dotyczą one przede wszystkim balansu ekonomicznego. W trybie multiplayer koszty poszczególnych jednostek różnić się będą w zależności od ery. Na stałe podrożeją moździerze, okręty rakietowe oraz lekka piechota.

W singleplayerze wzrosną koszty jednostek w trybach Normal, Hard i Very Hard. W tym ostatnim cena za utrzymanie oddziałów będzie teraz aż czterokrotnie wyższa. Ponadto podrożeją okręty w kategorii „wielkich”, a za posiadanie w gotowości naszej floty również będzie trzeba wyłożyć trochę więcej gotówki. Podniesienie cen ma przekładać się na większe wyzwanie dla graczy.

Zauważono, że w zaawansowanych stadiach rozgrywki, można było zgromadzić ogromne kwoty pieniędzy. Usprawniony zostanie również i ten aspekt. Poza elementami ekonomicznymi dopracowane będą także inne rzeczy. W menu pojawi się przycisk do kasowania zapisów stanu gry oraz przycisk do wyświetlania nagranych w singlu powtórek. Poprawiono także sposób grupowania jednostek pływających oraz doszlifowano sztuczną inteligencję.

Jack Lusted podkreślił, że Empire będzie bardzo długo wspierany, bo developerom zależy na jak najlepszym dopracowaniu rozgrywki. Następne w kolejce duże patche poświęcone będą dywersyfikacji jednostek artylerii oraz bitwom morskim. Oczywiście wszystko w kierunku jak najlepszego balansu rozgrywki. Jack wspomniał też o darmowych dodatkach w najbliższym czasie, lecz szczegółów na razie brak.

O samym Empire: Total War dowiedzieć się możecie z naszej encyklopedii.

Empire: Total War

Empire: Total War

PC Mobile
po premierze

Data wydania: 3 marca 2009

Informacje o Grze
8.2

GRYOnline

8.3

Gracze

9.1

Steam

OCEŃ
Oceny
  • Creative Assembly
  • Sega
  • PC
Podobało się?

0

Wieści ze świata w telegraficznym skrócie (9 kwietnia 2009)

Następny
Wieści ze świata w telegraficznym skrócie (9 kwietnia 2009)

Nowe sterowniki Catalyst 9.4 dostępne do pobrania

Poprzedni
Nowe sterowniki Catalyst 9.4 dostępne do pobrania

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
12

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl