Dziś piszemy o nowym oddziale Crystal Dynamics zajmującym się The Avengers Project, premierze polskiej taktycznej strategii Phantom Doctrine, prośbie o nieusuwanie bety Black Ops IIII i kolejnych szczegółach na temat RAGE 2. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Studio Crystal Dynamics, znane chociażby z serii Legacy of Kain i ostatnich odsłon cyklu Tomb Raider, otworzyło w Bellevue w stanie Waszyngton nowy oddział, nazwany Crystal Northwest. Na jego czele stanął duet weteranów branży - Chad Queen i James Loe. Scot Amos, jeden z szefów Crystal Dynamics wierzy, że oni i ich ekipa będą gwarantem niezwykłych wirtualnych doświadczeń i sprostają wysokim wymaganiom graczy.

Głównym zadaniem Crystal Northwest są obecnie prace nad The Avengers Project. Ta zapowiedziana w styczniu ubiegłego roku gra wciąż jest owiana mgiełką tajemnicy. Nie wiemy o niej praktycznie nic, prócz tego, że będzie ona opowiadała o przygodach słynnej grupy superbohaterów z komiksowego uniwersum Marvela. Wbrew oczekiwaniom wielu tytuł nie pojawił się na tegorocznych targach E3, możemy zatem zaryzykować stwierdzenie, że wciąż jest on w bardzo wczesnym stadium produkcji. Miejmy nadzieję, że nowy oddział Crystal Dynamics przyspieszy nieco ten proces i wkrótce poznamy więcej szczegółów na temat The Avengers Project.
Dziś na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One debiutuje Phantom Doctrine, turowa gra strategiczna w stylu serii XCOM. Za jej stworzenie odpowiada polskie studio CreativeForge Games, znane chociażby z całkiem ciepło przyjętego Hard West. Tytuł prezentuje alternatywną wersję zimnej wojny. Umożliwia on wcielenie się w byłego agenta CIA lub KGB (do wyboru) i stanięcie na czele Koterii, czyli tajnej organizacji powołanej do walki z globalnym spiskiem. Tylko od nas zależy, czy poradzimy sobie z nim w stylu Jamesa Bonda, czyli nie bawiąc się w większe subtelności, czy też bardziej odpowiada nam spokojniejsze podejście, niczym w powieściach Johna le Carré'a. Wszyscy fani klimatów szpiegowskich i zabaw taktycznych powinni zatem znaleźć w Phantom Doctrine coś dla siebie.
Wczoraj zakończyły się otwarte beta-testy Call od Duty: Black Ops IIII. Choć obecnie tytułu nie da się już uruchomić, przedstawiciele firmy Activision zasugerowali na Twitterze, by nie usuwać go z dysku. Jeśli bowiem ktoś jest zainteresowany zaplanowanymi na wrzesień (dokładna data nie jest jeszcze znana) próbami trybu Blackout, czyli battle royale, nie będzie musiał ściągać od nowa całej gry, co w przypadku wolniejszych łącz internetowych potrafi być uciążliwe, a jedynie aktualizację. Powinno to zaoszczędzić nieco czasu.
Call od Duty: Black Ops IIII 12 października na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One. Przypominamy, że tytuł nie będzie posiadał trybu dla pojedynczego gracza.

W trakcie tegorocznego konwentu QuackeCon, który odbył się w ubiegły weekend, poznaliśmy mnóstwo nowych informacji na temat produkcji stworzonych bądź tylko wydawanych przez firmę Bethesda. Wśród nich znalazł się rzecz jasna RAGE 2. Zaprezentowano nowy gameplay, a twórcy chętnie odpowiadali na pytania. W rozmowie z PC Gamerem zdradzili, że niestety w dniu premiery tytuł nie będzie posiadał wsparcia dla modów. Nie oznacza to jednak, że ich temat jest zamknięty. Cytując Tima Willitsa z id Software:
Wiecie, że w id Software jesteśmy ogromnymi fanami modyfikacji, więc rozumiemy, że są one ważne. Ich wsparcie jest w planach, lecz nie wiemy jeszcze, kiedy i jak.
Ponadto Willits podkreślił, że dużą częścią zabawy w RAGE 2 mają być samochody. Gra będzie zachęcać do częstej zmiany pojazdów:
Nie zdradzając zbyt wiele – tak, pojawią się mechaniki zachęcające do wskakiwania za kółko. To jedna z rzeczy nie podobających mi się w Mad Maksie (poprzednia gra Avalanche Studios, które pracuje przy RAGE 2 – przyp. red.). Zawsze chciałem otrzymać nagrodę za przejęcie pojazdów.
Premiera RAGE 2 zaplanowana jest na przyszły rok. Tytuł ukaże się na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One.
Polecamy też Waszej uwadze najnowsze obrazki w naszej galerii…
…jak również najnowsze filmy z gier:
GRYOnline
Gracze
Steam
6

Autor: Miłosz Szubert
Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube.