Studio Treyarch i firma Activision ujawniły szczegóły otwartej bety pecetowej wersji Call of Duty: Black Ops 4. Poznaliśmy dokładny termin jej startu, wymagania sprzętowe oraz tryby, którymi przyjdzie nam bawić się podczas testów.

Kilka dni temu na PlayStation 4 ruszyła zamknięta beta Call of Duty: Black Ops 4, dostępna dla osób z pre-orderami. Wkrótce dołączą do nich posiadacze Xboksa One. Nas najbardziej interesują jednak testy wydania na PC, gdyż te będą miały charakter otwarty. Studio Treyarch właśnie ujawniło szczegóły na ich temat, wraz z wymaganiami sprzętowymi.
Testy wersji pecetowej odbędą się wyłącznie za pośrednictwem usługi Battle.net. Posiadanie na niej konta będzie jedynym wymogiem, aby wziąć udział w zabawie. Otwarta beta wystartuje 11 sierpnia o godzinie 19:00 czasu polskiego. Osoby z pre-orderami rozpoczną zabawę 24 godziny wcześniej. Testy będą krótkie i dobiegną końca 13 sierpnia o 19:00.
W otwartej becie wypróbujemy sześć map i tyle samo trybów rozgrywki w postaci Team Deathmatch, Domination, Hardpoint Search & Destroy, Kill Confirmed oraz Control. Pięć pierwszych pojawiło się już w poprzednich odsłonach cyklu. Nowością jest ostatni wariant. W nim wszyscy członkowie zespołu będą dążyli do zrealizowania określonych zadań, korzystając ze wspólnej puli żyć. Jedna strona ma atakować wskazane cele, a druga ich bronić. Co rundę drużyny zamienią się rolami.
Warto zauważyć, że wśród wymienionych trybów brakuje wzorowanego na grach battle royale wariantu Blackout. Otrzyma on odrębne testy, które planowane są na wrzesień.
Studio Treyarch ujawniło również wymagania sprzętowe otwartej bety.
Autorzy podkreślają, że powyższe wymagania dotyczą tylko wersji gry, która dostępna będzie w otwartej becie, więc mogą ulec zmianie wraz z ulepszeniem optymalizacji silnika.
Przypomnijmy na koniec, że Call of Duty: Black Ops 4 powstaje z myślą o pecetach oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na 12 października tego roku.
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
5

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.