Rainbow Six: Siege rozpocznie operację Grim Sky i doda nowych operatorów

Ubisoft zapowiedział kolejną operację w Rainbow Six Siege. Grim Sky wzbogaci rozgrywkę o dwoje nowych operatorów.

Michał Ostiak

Firma Ubisoft podzieliła się informacjami na temat następnej operacji w Rainbow Six Siege, czyli Grim Sky. Wśród planowanych nowości są dwaj nowi operatorzy – Brytyjka oraz Amerykanin. Niestety, na tę chwilę nie znamy zbyt wielu szczegółów na ich temat.

Ubisoft nie przestaje rozwijać swojej sieciowej strzelanki. - Rainbow Six: Siege rozpocznie operację Grim Sky i doda nowych operatorów - wiadomość - 2018-08-08
Ubisoft nie przestaje rozwijać swojej sieciowej strzelanki.

Obydwoje dołączą do Urban Tactical Response Team (czyli do Taktycznego Zespołu Reagowania Miejskiego). Kobieta jest funkcjonariuszką policji specjalizującą się w dziedzinie psychologii tłumu, natomiast mężczyzna jest specem od operacji taktycznych. Twórcy definiują Brytyjkę jako obrońcę, podczas gdy amerykański operator specjalizuje się w ataku. Pełna prezentacja nowych bohaterów odbędzie się w dniach 17-19 sierpnia podczas turnieju Six Major w Paryżu.

Kolejni operatorzy oczywiście nie zamykają listy zmian. Gracze otrzymają również dostęp do zmodyfikowanej mapy, jaką będzie przemodelowana Baza Hereford. Deweloperzy zamierzają wprowadzić do gry szereg poprawek związanych z odrzutem broni i celowaniem.

Kolejne zmiany będą ogłaszane podczas wspomnianych wcześniej finałów turnieju Six Major. Można je oglądać na specjalnym kanale Twitch. Wtedy też zostanie podany termin aktualizacji.

Rainbow Six Siege zadebiutowało na rynku 1 grudnia 2015 roku, w wersjach na PlayStation 4, Xboksa One oraz komputery PC. Od dnia premiery grze udało się zgromadzić przeszło trzydziestomilionową społeczność, dlatego też tak duże znaczenie mają ostatnie działania, mające na celu wyeliminowanie z tej grupy osób toksycznych i oszustów.

Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 1 grudnia 2015

Informacje o Grze
7.4

GRYOnline

7.0

Gracze

8.3

Steam

7.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

10

Michał Ostiak

Autor: Michał Ostiak

Poznańska Pyra, z wykształcenia Administratywista (nie mylić z Administrator). Po kilku latach pracy w kinie filmy stały się jego zboczeniem zawodowym. Oprócz tego interesuje się szeroko rozumianą technologią. Gra we wszystko i na wszystkim. Uwielbia Gwiezdne wojny, Tarantino i Tolkiena – ale jeśli chodzi o książki, to wyżej ceni literaturę faktu od fantastyki.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2018-08-08
10:00

|13| Generał

|13|
😂

Nie chce nikogo urazić ale rozwój tej gry idzie tak opornie (Ubisoftowo), że nie lepiej byłoby już wydać drugą część tej gry?

Gra jest świetna ale,

...wydawanie co 3+miesiące, 2 nowych operatorów (których mało kto używa) i 1 mapy, to trochę mało - przydałoby się odświeżyć trochę rozgrywkę o nowe mapy (co najmniej 10 nowych map) i nowe tryby gry.

Bądź odblokować mapy i tryby z poprzednich eventów, które dawały sporo zabawy w grze ze znajomymi.

Komentarz: |13|
2018-08-08
11:24

Rabbitss Generał

😉

Kurdę coraz bardziej zaczyna mi się podobać.

Komentarz: Rabbitss
2018-08-08
12:06

zanonimizowany1171013 Konsul

@|13|
Przypominam jeszcze że Ubisyf wywalił połowę map z rankedów, bo "tak jest na ESL i itp. turniejach". Przecież większość graczy nie gra tych wszystkich turniejów. Nie obchodzi mnie że jakiś "pros" uważa, że jakaś mapa jest niezbalansowana. Chcę mieć dobrą zabawę i różnorodność. A jeśli już Ubisoft zgadza się co do braku balansu to niech zrobią mały rework mapy i tyle. Póki co zrobili rework mapy, której nie wyrzucili z rankeda... To się nazywa logika.

Komentarz: zanonimizowany1171013
2018-08-08
12:17

sinbad78 Legend

sinbad78

@up
Wywalanie map ma dwa końce - jest z jednej strony debilne - bo niektóre mapy są znakomite ale nie zbalansowane np pod tryb Bomb - (Favela jest najlepszym przykładem). Dodatkowo jest "sterowane" przez pro-playerów i ich upodobania, co nie koniecznie podoba się reszcie graczy.
Z drugiej strony są to decyzje niestety konieczne - R6:S jest stworzony na silniku któregoś z Assassins Creed i ze słów developerów wynika, że gra ma dość duże problemy z wykorzystaniem pamięci i używanie wszystkich map w puli map Casual i Ranked jest ponoć niemożliwe.

A co do powolnego rozwoju. Tu tez mamy paradoks. 2 operatorów co 3 miesiące to według mnie i według przeważającej ilości graczy R6 bardzo dobra rozłożenie nowego contentu w czasie. Opanowanie nowych umiejętności operatorów to nie tylko wbiegnięcie na mapę i naciśnięcie środkowego przycisku myszki. To synergie z innymi operatorami, nowe strategie itd. IMHO dobre opanowanie operatorów to kilka dni.
I nikt ich nie używa .. MAŁO. Maestro jest praktycznie w co drugiej grze. Mając aktualnie raster ok 50 operatorów zwyczajnie trzeba się na coś zdecydować. To jest dobre tempo

Za to tempo poprawek to już inna kwestia - to jest kurde DRAMAT. Szkoda strzępić klawiatury na opisywanie błędów, które można by było naprawić szybkim Fixem a, które czekają pół sezonu na poprawki.

Gra się rozwija, ma niestety swoje koszmarne wady ale jest rewelacyjna.

Komentarz: sinbad78

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl