Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 maja 2011, 10:25

autor: Marcin Skierski

nieSławny: inFamous 2 z bonusami za Trofea zdobyte w pierwszej części

Do premiery gry nieSławny: inFamous 2 pozostało już niewiele dni, a osoby mające do czynienia z pierwowzorem mogą szykować się na pewne bonusy dostępne na starcie rozgrywki. Serwis IGN ujawnił bowiem szczegóły na temat wpływu zdobytych Trofeów z pierwszej części na określone aspekty zabawy w kontynuacji.

Do premiery gry nieSławny: inFamous 2 pozostało już niewiele dni, a osoby mające do czynienia z pierwowzorem mogą szykować się na pewne bonusy dostępne na starcie rozgrywki. Serwis IGN ujawnił bowiem szczegóły na temat wpływu zdobytych Trofeów z pierwszej części na określone aspekty zabawy w kontynuacji.

nieSławny: inFamous 2 z bonusami za Trofea zdobyte w pierwszej części - ilustracja #1

Po uruchomieniu inFamous 2 zostaniemy zapytani o możliwość importu Trofeów z pierwowzoru. W ten sposób gra odczyta nasze osiągnięcia i w zależności od ich konkretnych typów, nagrodzi nas różnego rodzaju niespodziankami. Redaktorzy IGN przedstawili kilka takich przykładowych bonusów.

Posiadając pucharki za dobre lub złe uczynki w pierwszym inFamous, rozpoczniemy zabawę w kontynuacji na pierwszym poziomie karmy odpowiadającej naszym wcześniejszym poczynaniom. Z kolei jeśli niegdyś zdobyliśmy 25 albo 50 procent odłamków (tzw. Blast Shards), wtedy otrzymamy odpowiednio jeden lub dwa dodatkowe segmenty do energii głównego bohatera.

Wiele innych Trofeów odbije się na dialogach i misjach pobocznych, a jeśli swego czasu ukończyliśmy inFamous, to na starcie „dwójki” przyznane nam zostanie 1000 punktów doświadczenia. Niestety nie zdradzono, jak nagrodzeni zostaną posiadacze platynowego pucharu.

nieSławny: inFamous 2 z bonusami za Trofea zdobyte w pierwszej części - ilustracja #2

Wpływ naszych poczynań w pierwszej części na wydarzenia w drugiej to zjawisko coraz częściej spotykane w najbardziej popularnych seriach. Zazwyczaj jednak importowane są zapisane stany gry i na ich podstawie system odczytuje ewentualne korzyści. Doskonałym tego przykładem jest chociażby współpraca obu odsłon cyklu Mass Effect, gdzie nasze wcześniejsze decyzje rzeczywiście nie pozostawały bez konsekwencji.

Niedawno dowiedzieliśmy się, że produkcja gry nieSławny: inFamous weszła w fazę „gold”. Oznacza to, że produkt trafił już do tłoczni i zaplanowana na 10 czerwca premiera w Europie (trzy dni wcześniej w Stanach Zjednoczonych) nie powinna zostać przesunięta. W naszym kraju tytuł zostanie wydany przez firmę Sony Computer Entertainment Polska w pełnej polskiej wersji językowej.