Najpopularniejsza dodatkowa zawartość The Elder Scrolls IV: Oblivion

Bethesda Softworks, studio odpowiedzialne za produkcję The Elder Scrolls IV: Oblivion, opublikowało listę dziesięciu najczęściej nabywanej dodatkowej zawartości dla xboksowej wersji gry.

Przemysław Bartula

Bethesda Softworks, studio odpowiedzialne za produkcję The Elder Scrolls IV: Oblivion, opublikowało listę dziesięciu najczęściej nabywanej dodatkowej zawartości dla xboksowej wersji gry.

W kwestii popularności oraz sensu istnienia płatnych (i nie tylko) elementów udostępnianych graczom do pobrania nie ma się co spierać. Jest to świetna metoda na urozmaicenie rozgrywki i podtrzymanie „świeżości” oraz zainteresowania daną grą. W przypadku Obliviona nie jest inaczej, o czym świadczy chociażby wpis na blogu Bethesdy: „Najważniejsza sprawa: KOCHACIE Oblivion. Wciąż, po dwóch latach [od premiery]. Według statystyk Xbox Live, codziennie dziesiątki tysięcy osób gra i nabywa tysiące dodatkowych elementów” . Jak widać, entuzjazmu nie brakuje.

Najpopularniejsza dodatkowa zawartość The Elder Scrolls IV: Oblivion - ilustracja #1

Jak zatem wygląda lista dziesięciu najczęściej kupowanej dodatkowej zawartości do czwartej części The Elder Scrolls? Następująco (od najpopularniejszych):

  • Wizard’s Tower,
  • Thieves Den,
  • Mehrunes Razor,
  • Spell Tomes,
  • Vile Lair,
  • The Orrery,
  • Knights of the Nine,
  • Shivering Isles,
  • Horse Armor,
  • Fighter’s Stronghold.

Należy zaznaczyć, że ranking ten dotyczy pobrań płatnych. Biorąc pod uwagę ogólną liczbę ściągnięć (łącznie z darmowymi promocjami) Fighter’s Stronghold wskakuje z miejsca dziesiątego na pierwsze.

Najpopularniejsza dodatkowa zawartość The Elder Scrolls IV: Oblivion - ilustracja #2

Chętnych do zapoznania się z The Elders Scrolls IV: Oblivion zapraszamy do naszej Encyklopedii, w której znajdziecie pełną gamę wszelakich informacji.

The Elder Scrolls IV: Oblivion

The Elder Scrolls IV: Oblivion

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 20 marca 2006

Informacje o Grze
7.7

GRYOnline

8.2

Gracze

9.5

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Przemysław Bartula

Autor: Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2009-02-01
20:24

sheld0n Generał

sheld0n
😁

Serson [20] - "Zabawa przy uzyciu kawalka papieru i olowka" dala nam jedna z najwazniejszych sztuk pieknych w historii ludzkiej cywilizacji. :p

Komentarz: sheld0n
2009-02-01
21:07

Girabaldi Centurion

To tylko dowodzi teorii że większość graczy okazuje się debilami ; /

Komentarz: Girabaldi
2009-02-01
21:45

<Bahamut> Konsul

<Bahamut>

Fakt faktem żeby poczuć klimat TES dobrze by było poznać historie uniwersum, pamiętam jak godzinami przesiadywałem w grze czytając same książki, :)
W morrowinda gram do dziś, nawet sam go moduje ;) dziś zrobiłem sobie własne wdzianko :)

http://img114.imageshack.us/img114/328/fhfdhgj1.jpg

Komentarz: <Bahamut>
2009-02-02
11:55

zanonimizowany615999 Junior

Ja też pogrywam w Morrowinda trochę topornie mi to idzie bo poziom trudności sobie wyśrubowałem tak że naprawdę jest ciężko, ładnie go przerobiłeś mój Morrowind tak efektownie nie wygląda, ponieważ przed dłuższy okres próbowałem stworzyć jakiś bardziej stabilny silnik ale to za dużo pracy jak na jedną osobę, ale mimo że gra jest już bardzo stara nadal się świetnie prezentuje po odpowiednich modach i zmianie tekstur/distalndland.

Wiadomo że trzeba poznać klimat gry żeby w pełni cieszyć się grą, np. co innego znaczy gra Neverwinter Nights 2 dla typowego gracza który widzi w tym średniego RPGa a co innego dla osoby która jest obeznana w systemie D&D na którym opiera się ta gra. To samo jest z Morrowindem i Oblivionem.

Komentarz: zanonimizowany615999
2009-02-02
15:56

<Bahamut> Konsul

<Bahamut>

Z oblivionem jest akurat na odwrót, im bardziej znasz świat TES tym bardziej bierzesz się za głowę jak bardzo twórcy spierniczyli robotę (Cyrodill sztampowy las zamiast dżungli, niewłaściwe przedstawienie postaci akavirczyków którzy są złoto łuskimi wampirycznymi wężoludźmi, a ukazano ich jako normalnych ludzi, ukazanie Mannimarca potężnego licha manipulatora snującego zawiłe intrygi jako zwyczajnego altmera wyskakującego na gracza z phiii sztyletem)

Komentarz: <Bahamut>

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl