Jak co roku, znany i lubiany serwis GameSpy przygotował listę najlepszych jego zdaniem gier, które ukazały się na rynku w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Czy doczekaliśmy się niespodzianek w postaci nieoczekiwanych rozstrzygnięć? A może wszystko poszło według „planu”? Sprawdź sam.
Jak co roku, znany i lubiany serwis GameSpy przygotował listę najlepszych jego zdaniem gier, które ukazały się na rynku w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Czy doczekaliśmy się niespodzianek w postaci nieoczekiwanych rozstrzygnięć? A może wszystko poszło według „planu”? Sprawdź sam.
Najważniejsza i z pewnością wzbudzająca najwięcej emocji lista to zbiorcze podsumowanie 2004 roku z uwzględnieniem wszystkich platform sprzętowych. PeCetowe produkcje wyraźnie w odwrocie, do dziesiątki dostały się zaledwie trzy gry poświęcone „blaszakom”, co można uznać za duże rozczarowanie. Bezapelacyjnie zwyciężyła strzelanina Halo 2, która w bezpośrednim starciu pokonała inny, aczkolwiek podobny w założeniu hit o nazwie Half-Life 2. Trzecie miejsce dla Grand Theft Auto: San Andreas jest jak najbardziej zrozumiałe, choć fanatyczni wielbiciele konsoli PlayStation 2 chętnie ujrzeliby najnowszy produkt Rockstar Games znacznie wyżej. Dużym zaskoczeniem jest również wysoka pozycja Katarami Damacy. Jak się okazuje, opublikowana już jakiś czas temu lista najlepszych gier według magazynu Time nie była przypadkowa.
LP. | TYTUŁ |
1. | Halo 2 (Xbox) |
2. | Half-Life 2 (PC) |
3. | |
4. | |
5. | World of WarCraft (PC) |
6. | |
7. | Ninja Gaiden (Xbox) |
8. | Burnout 3: Takedown (PS2, Xbox) |
9. | Metroid Prime 2: Echoes (GCN) |
10. | Katamari Damacy (PS2) |
Oczywiście to nie koniec atrakcji związanych z notowaniami magazynu GameSpy. W tym miejscu znajdziecie obszerną stronę z uwzględnieniem konkretnych platform a także typowaniem czytelników.
Więcej:Już dzień po premierze ta seria akcji podbiła Netflixa. W Indiach ten tytuł od razu został zbanowany

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.