Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 kwietnia 2011, 08:40

autor: Marcin Skierski

L.A. Noire pozwoli omijać trudne sekcje zręcznościowe

Wczorajsza spora porcja informacji dotyczących L.A. Noire nie wyczerpała zupełnie tematu. Tym razem dowiedzieliśmy się co nieco o dostosowaniu rozgrywki pod kątem mniej doświadczonych graczy.

Wczorajsza spora porcja informacji dotyczących L.A. Noire nie wyczerpała zupełnie tematu. Tym razem dowiedzieliśmy się co nieco o dostosowaniu rozgrywki pod kątem mniej doświadczonych graczy.

L.A. Noire pozwoli omijać trudne sekcje zręcznościowe - ilustracja #1

W tej sprawie w trakcie festiwalu Tribecca Film wypowiedział się Rob Nelson, dyrektor artystyczny w firmie Rockstar Games. Okazuje się, że twórcy z Team Bondi umożliwią ominięcie wybranych fragmentów gry, które będą nam sprawiać kłopoty. Chodzi o sekcje zręcznościowe stawiające na akcję – jeśli nie powiedzie nam się w jednej z nich dwa lub trzy razy z rzędu, pojawi się komunikat z pytaniem, czy chcemy przejść do następnego etapu.

W ten sposób deweloper chce trafić do zupełnie nowych odbiorców, którzy dotychczas narzekali na poziom trudności w produkcjach wydawanych przez Rockstar. Podczas gdy seria Grand Theft Auto w ogóle nie oferowała wyboru takowego, tak już w Red Dead Redemption wpływał on o stopniu wsparcia dla automatycznego celowania.

Rozwiązanie przypomina wymyślony przez Nintendo system Super Guide, który został wykorzystany m.in. w New Super Mario Bros. Wii, czy Donkey Kong Country Returns. Pozwalał on na włączenie swego rodzaju autopilota, zezwalającego sztucznej inteligencji na ukończenie trudnego fragmentu poziomu.

L.A. Noire pozwoli omijać trudne sekcje zręcznościowe - ilustracja #2

W serwisie MTV czytamy, że wspomniane ułatwienia będą funkcjonować jedynie w pełnych akcji sekcjach, w których testowane są umiejętności manualne gracza. Stanowić mają one jednak zdecydowaną mniejszość, gdyż podobno ok. 80% wątku fabularnego skupiać się będzie na rozmowach z podejrzanymi, szukaniu dowodów i rozwiązywaniu zagadek. W artykule stwierdzono nawet, że rozgrywka w L.A. Noire jest jeszcze wolniejsza niż w stonowanym pod tym względem Heavy Rain.

L.A. Noire ukaże się 17 maja równocześnie na PlayStation 3 oraz Xboksa 360. W Polsce produkcja zostanie wydana przez firmę Cenega Poland. Możecie ją cały czas zamawiać w Sklepie GRY-OnLine, gdzie kosztuje 209.90 złotych.