Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 kwietnia 2005, 09:43

autor: Krzysztof Bartnik

Koniec prac związanych z Unreal Championship 2: The Liandri Conflict

Już niedługo, bo 11 kwietnia, posiadacze konsol Microsoft Xbox będą mogli sprawdzić swoje umiejętności w drugiej odsłonie cyklu Unreal Championship, noszącej podtytuł The Liandri Conflict. Jak poinformował Joe Graf z firmy Epic Games, prace nad grą zostały zakończone (upragniony przez wszystkich miłośników cyklu status „gold”), zaś płyta-matka wysłana do tłoczni.

Już niedługo, bo 11 kwietnia, posiadacze konsol Microsoft Xbox będą mogli sprawdzić swoje umiejętności w drugiej odsłonie cyklu Unreal Championship, noszącej podtytuł The Liandri Conflict. Jak poinformował Joe Graf z firmy Epic Games, prace nad grą zostały zakończone (upragniony przez wszystkich miłośników cyklu status „gold”), zaś płyta-matka wysłana do tłoczni.

Koniec prac związanych z Unreal Championship 2: The Liandri Conflict - ilustracja #1

Unreal Championship 2: The Liandri Conflict to gra akcji/FPS, w której otaczający nas świat obserwujemy z oczu głównego bohatera. W kampanii singleplayer wcielimy się w niejakiego Anubisa, starającego się pokonać wysłanników okrutnej korporacji Liandri (walki będziemy toczyć w miastach oraz na otwartych przestrzeniach).

Koniec prac związanych z Unreal Championship 2: The Liandri Conflict - ilustracja #2

Tym, co odróżnia kontynuację od poprzednika jest umiejętność walki wręcz, którą posiadły wszystkie postacie biorące udział w zmaganiach stworzonych przez Epic Games. Jest to niezwykła modyfikacja, po raz pierwszy użyta w grach z serii „Unreal”. Pozwala ona graczom na tworzenie nowych technik cichego, jak i efektownego pozbywania się przeciwników. Gdy tylko zdecydujemy się na użycie nowego systemu walki, kamera zmienia swe położenie z trybu FPP w TPP. Każda z plansz, na których odbywają się bitwy (a jest ich ponad 40) została przygotowana głównie pod kątem walki wręcz, jednak fani klasycznej odmiany gier FPP również znajdą coś dla siebie.

Koniec prac związanych z Unreal Championship 2: The Liandri Conflict - ilustracja #3

Pokonywanie kolejnych aren pozwoli na odblokowywanie krytych postaci. Każdy z bohaterów będzie opisany szeregiem współczynników, ma również posiadać swój indywidualny zestaw umiejętności, jakie można wykorzystywać w czasie wirtualnych potyczek. Jak przystało na strzelankę FPS, także i tutaj nie zabrakło opcji multiplayer (do ośmiu graczy rywalizujących jednocześnie, dzięki usłudze Xbox Live lub poprzez System Link).

Koniec prac związanych z Unreal Championship 2: The Liandri Conflict - ilustracja #4

Więcej informacji odnośnie Unreal Championship 2: The Liandri Conflict znajdziecie na łamach naszej Encyklopedii GRY-OnLine.