Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikAkcjiXBOX
Okładka Unreal Championship 2: Liandri Conflict (XBOX)

Unreal Championship 2: Liandri Conflict XBOX

Kontynuacja wydanej w 2002 roku gry Unreal Championship, stanowiącej poboczną odsłonę popularnej serii wieloosobowych strzelanin FPS, stworzoną ekskluzywnie dla użytkowników konsol Xbox.

Akcji | FPP | science fiction | FPS | multiplayer | strzelanki | tytuły ekskluzywne Xbox

Microsoft Xbox
Okładka Unreal Championship 2: Liandri Conflict (XBOX)

Angielskie napisy i dialogiAngielskie napisy i dialogi

data premiery gry w wersji XBOX:

18kwietnia2005

29kwietnia2005

pudełko PL

"Unreal Championship 2: The Liandri Conflict" jest kontynuacją jednej z najlepszych strzelanin FPP wydanych na konsolę Microsoft Xbox. Ta niezwykle efektowna gra akcji wzbogacona dodatkowo o elementy walki wręcz, została przygotowana przez firmę Epic Megagames. Wydawcą "Unreal Championship 2" jest Microsoft Game Studios.

"Unreal Championship 2: The Liandri Conflict" to wybitna gra akcji, w której otaczający nas świat obserwujemy z oczu bohatera, w którego akurat się wcielamy. Tym co głównie odróżnia kontynuację od poprzednika jest umiejętność walki wręcz, którą posiadły wszystkie postaci biorące udział w cyrku stworzonym przez Epic Megagames. Jest to niezwykła modyfikacja, po raz pierwszy użyta w grach z serii „Unreal”. Pozwala ona graczom na tworzenie nowych technik cichego, jak i efektownego pozbywania się przeciwników. Gdy tylko zdecydujemy się na użycie nowego systemu walki, kamera zmienia swe położenie i w oka mgnieniu przeskakujemy z trybu FPP w TPP. Tak wielka zmiana nie mogła nie wpłynąć na ludzi odpowiedzialnych za projektowanie poziomów. Każda z plansz, na których odbywają się bitwy (a jest ich ponad 40) została przygotowana głównie pod kątem walki wręcz, jednak dla fanów klasycznej odmiany gier FPP również coś się znajdzie.

Autorzy stworzyli czternastu fachowych, różniących się od siebie wojowników. Każdy z nich posiada swoje unikalne ataki wykonywane przy użyciu broni białej, a także specyficzne fuzje pozwalające zdejmować przeciwników ze znacznej odległości. Oprócz tychże doczekaliśmy się także kilku zupełnie nowych akcji/kombosów, które będziemy mogli wykonać po zebraniu odpowiedniej ilości adrenaliny. Dla graczy zakochanych w broniach dalekiego zasięgu zaprojektowano nowe typy morderczych machin, takie jak m.in. wyrzutnia granatów.

Główny wątek fabularny "Unreal Championship 2: The Liandri Conflict" skupia się wokół osoby Anubisa, wojownika starającego się zniszczyć straszliwą korporację Liandri. Dla smakoszy lubujących się w rozgrywce sieciowej (Xbox Live!) przygotowano dziesiątki zróżnicowanych trybów od typowego "Deathmatch" po nowe, takie jak "Overdose". W jednym meczu może uczestniczyć do ośmiu graczy. Tryb wieloosobowy umożliwia także połączenie kilku konsol przy pomocy link-kabla.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer  

Ocena czytelników: 6,9 / 10 na podstawie 111 głosów czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 199 PLN

Gry podobne do Unreal Championship 2: Liandri Conflict

Klasyfikacja PEGI Unreal Championship 2: Liandri Conflict

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. W grze jest używany wulgarny język. Gra zawiera elementy przemocy.

Wymagania sprzętowe Unreal Championship 2: Liandri Conflict

Microsoft Xbox

Microsoft Xbox

Wykorzystuje: link-kabel, Xbox Live!

Unreal Championship 2: Liandri Conflict - recenzja gry
Unreal Championship 2: Liandri Conflict - recenzja gry

Recenzja 9 maja 2005, 11:27

Samo wybieranie tych dopalaczy zostało zaimplementowane w bardzo praktyczny sposób – po wciśnięciu jednego przycisku wyświetlają nam się 3 ikony z dostępnymi mutatorami – gdy zdecydujemy się na jeden, wciskamy odpowiadający mu przycisk (lewy spust, przycisk akcji lub prawy spust). Jeśli nie wybierzemy żadnego, wciskamy przycisk wyboru mutatora po raz kolejny, aby zobaczyć kolejne 3 ikony. Co najważniejsze, ani ten wybór, ani inne elementy ekranowego OSD nie zasłaniają akcji (przez co nie przeszkadzają w walce) i, chociaż na pierwszy rzut oka wydają się lekko nieprzejrzyste, szybko się do korzystania z nich przyzwyczajamy. Jedynie niektóre elementy mogłyby być odrobinę większe, gdyż czasem na pierwszy rzut oka nie wiadomo, o jaki przycisk chodzi czy co dokładnie jest w danym miejscu napisane.