Uważnych obserwatorów tegorocznej edycji targów E3, z pewnością zdziwiła absencja gry Frame City Killer na stoisku koncernu Namco Bandai. Wczoraj poznaliśmy przyczynę takiego stanu rzeczy – dalsze prace nad programem zostały wstrzymane.
Uważnych obserwatorów tegorocznej edycji targów E3, z pewnością zdziwiła absencja gry Frame City Killer na stoisku koncernu Namco Bandai. Wczoraj poznaliśmy przyczynę takiego stanu rzeczy – dalsze prace nad programem zostały wstrzymane.

Frame City Killer miał być jednym z programów startowych konsoli Xbox 360. Premierę wielokrotnie przesuwano, a powodem opóźnień była niezadowalająca oprawa graficzna gry. W końcu japoński oddział firmy Namco Bandai zdecydował się na drastyczny krok i anulował cały projekt. Przedstawiciele koncernu nie podali przyczyn podjęcia tej decyzji, ale można założyć, że miała ona związek z wymienionym wyżej problemem. Frame City Killer miała być pierwszą grą na konsolę Xbox 360, wykorzystującą silnik Unreal Engine 3.

Namco Bandai będzie kontynuować prace nad nowymi grami, przeznaczonymi na platformę Xbox 360. Aktualnie przygotowywany jest program z gatunku RPG.
0

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.