Koncern Nokia poszukuje graczy, chcących „zarazić” społeczeństwo nową „chorobą” o nazwie N-Gage

Solidna akcja promocyjna, związana z przenośną platformą elektroniczno-rozrywkową N-Gage, jest dla korporacji Nokia zadaniem o bardzo wysokim priorytecie. Dość istotnym elementem kampanii reklamowej będzie elitarna grupa ludzi, skupiona w ramach przedsięwzięcia o nazwie N-Gage Special Forces.

Radosław Grabowski

Komentarze

Solidna akcja promocyjna, związana z przenośną platformą elektroniczno-rozrywkową N-Gage, jest dla korporacji Nokia zadaniem o bardzo wysokim priorytecie. Dość istotnym elementem kampanii reklamowej będzie elitarna grupa ludzi, skupiona w ramach przedsięwzięcia o nazwie N-Gage Special Forces.

Członkowie wspomnianej ekipy mają m.in. demonstrować produkt w najrozmaitszych miejscach publicznych i udzielać zainteresowanym wyczerpujących informacji na jego temat. Oczywiście oprócz samego urządzenia wraz z pakietem gier, każdy „agent” otrzyma odpowiednią gratyfikację finansową.

Obecnie trwa internetowy nabór chętnych do partycypowania w omawianym projekcie. Na razie przyjmowane są jedynie zgłoszenia od mieszkańców Stanów Zjednoczonych.

Więcej informacji: https://www.n-gage-special-forces.com/

Po czterech grach z cyklu F-Zero przyszedł czas na serial animowany

Następny
Po czterech grach z cyklu F-Zero przyszedł czas na serial animowany

Mariaż Battlefield 1942 i Interstate ’82, czyli Battlefield 1982 Interstate

Poprzedni
Mariaż Battlefield 1942 i Interstate ’82, czyli Battlefield 1982 Interstate

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl