Jak prezentować się będzie Murcielago i każdy inny wóz marki Lamborghini w Test Drive Unlimited?
W ubiegłą niedzielę zaprezentowaliśmy Wam na zrzutach ekranowych o wysokiej jakości wygląd samochodów marki Aston Martin, którymi pojeździmy już wkrótce w Test Drive Unlimited. Natomiast dziś chcielibyśmy uczynić to samo z wozami, pochodzącymi wprost ze słynnej włoskiej stajni Lamborghini.
Radosław Grabowski
W ubiegłą niedzielę zaprezentowaliśmy Wam na zrzutach ekranowych o wysokiej jakości wygląd samochodów marki Aston Martin, którymi pojeździmy już wkrótce w Test Drive Unlimited. Natomiast dziś chcielibyśmy uczynić to samo z wozami, pochodzącymi wprost ze słynnej włoskiej stajni Lamborghini.
Lamborghini Miura P400SV to legendarne auto, którym jeździł m.in. nieodżałowany Frank Sinatra. Każdy ze 150 wyprodukowanych egzemplarzy posiadał pod maską 385 KM, co pozwalało na rozwijanie prędkości 288 km/h i przyspieszanie od 0 do 100 km/h w czasie krótszym, niż 6 sekund. Z powodu sporego zużycia paliwa można było wyposażyć niniejszy bolid w bak, mieszczący 110 litrów benzyny.
Lamborghini Murcielago wytwarzany jest od 2002 roku i obecnie można nabyć zarówno wersję z nadwoziem zamkniętym, jak i otwartym. Oba warianty posiadają potężny dwunastocylindrowy silnik, dający moc 580 KM. „Nietoperza” rozpędza się nawet do 330 km/h, a sprint do 100 km/h zajmuje poniżej 4 sekund. Z kolei napęd przenoszony jest na wszystkie koła przy pomocy sześciostopniowej skrzyni biegów.
Lamborghini Gallardo obecny jest na rynku od dwóch lat i stanowi najbardziej rozpowszechniony model spod znaku szarżującego byka. Za sprawą 5-litrowego motoru V10, umieszczonego centralnie i dającego dokładnie 500 KM, prędkość maksymalna wynosi 308 km/h, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h nieznacznie przekracza 4 sekundy.
Lamborghini Gallardo SE wprowadzono do sprzedaży pod koniec ubiegłego roku, a z fabryki wyjedzie jedynie 250 egzemplarzy. Wersja Special Edition wyróżnia się przede wszystkim dwukolorowym nadwoziem i unikalnymi felgami. Ponadto pod maskę trafiło jeszcze 20 KM, więc zredukował się czas, potrzebny na rozpędzenie się do 100 km/h (zajmuje to dokładnie 4 sekundy). Naturalnie prędkość maksymalna uległa zwiększeniu do 315 km/h.
Lamborghini Gallardo Spyder został pokazany po raz pierwszy w Los Angeles na początku 2006 roku. W stosunku do standardowego modelu wprowadzono nadwozie w wersji otwartej i ulepszono silnik, co pozwoliło na wyciśnięcie z dziesięciu cylindrów 520 KM. Jednakże, m.in. z powodu wzmocnionej karoserii, auto nie dorównuje osiągami edycji SE, dysponującej identyczną mocą.
Więcej:Powrót po 20 latach. Atari ożywia Infogrames, tworząc nową markę wydawniczą

GRYOnline
Gracze
Komentarze czytelników
piokos Legend

Nie patrzcie na tę grę przez pryzmat Driv3ra, ta jest nastawiona gł. na rozgrywkę multi, nie będzie skakania, strzelania, ani pływania. To jest klasyczna ścigałka.
Model jazdy z Driv3ra był bardzo OK.
zanonimizowany311425 Generał
Czy ja sie myle czy dobrze mysle ze na PC ta gra ma wyjsc w okolicach jesieni?? Ciekaw jestem wymagan przy takim poziomie grafiki jak na screenach....
Stranger. Senator

Szczerze mowiac wszystkie Test Drive'y wydane na PC (od czworki) nie przypadly mi do gustu... grafika faktycznie niezla, ale obawiam sie, ze kiepski model jazdy moze po raz kolejny ten pozytywny wizerunek zniszczyc. Z cala pewnoscia bede natomiast chcial kiedys obadac demko tej gry :)
Fett Legend

Stranger - TD1 i TD3 to jedne z pierwszych gier w ktore grałem :) MIałem je jeszcze na dskietkach 3,5' :)
Stranger. Senator

Fett --> Tak... ja w TD1 i 2 gralem na Amidze :) Specjalnie te tytuly pominalem :) Na PC moja przygoda z seria TD rozpoczela sie od marnej czworki... i jeszcze gorszych kontynuacji (5 i 6) :) Mile wspominam natomiast serie TD: Offroad. Szkoda, ze znacznie szybciej ja zarznieto :)