Epicka przygoda w przyszłości, czyli Advent Rising

Zaawansowany engine graficzny, wykorzystany dotychczas m.in. przez autorów Tom Clancy’s Splinter Cell i Unreal Tournament 2003, zostanie użyty również do generowania oprawy wizualnej w nowej trylogii gier, której pierwsza część otrzymała tytuł Advent Rising.

Radosław Grabowski

Zaawansowany engine graficzny, wykorzystany dotychczas m.in. przez autorów Tom Clancy’s Splinter Cell i Unreal Tournament 2003, zostanie użyty również do generowania oprawy wizualnej w nowej trylogii gier, której pierwsza część otrzymała tytuł Advent Rising.

Rzeczona pozycja tworzona jest w siedzibie studia developerskiego GlyphX Games i łączyć ma epickie elementy przygodowe z dynamiczną akcją, prezentowaną w ujęciu TPP (perspektywa trzeciej osoby). Opracowanie futurystycznej warstwy fabularnej powierzono znanemu amerykańskiemu powieściopisarzowi nazwiskiem Orson Scott Card. Rola głównego bohatera przypadnie natomiast Gideonowi Wyethowi – jedynemu ocalałemu reprezentantowi rasy ludzkiej.

Korporacja wydawnicza Majesco oświadczyła, iż na oficjalną premierę omawianego produktu przyjdzie nam poczekać do początku przyszłego roku. Wśród docelowych platform sprzętowych figurują komputery klasy PC oraz konsola Microsoft Xbox.

Więcej informacji: https://www.adventtrilogy.com/

Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
20
21

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl