Engine „Cipher 3D” czeka na chętnych do jego wykorzystania

Firma Synaptic Soup ogłosiła, iż jej najnowszy engine „Cipher 3D” wykorzystany w futurystycznych wyścigach Crazy Car Championship czeka na producentów gier chętnych do jego wykorzystania.

Przemysław Bartula

Firma Synaptic Soup ogłosiła, iż jej najnowszy engine „Cipher 3D” wykorzystany w futurystycznych wyścigach Crazy Car Championship czeka na producentów gier chętnych do jego wykorzystania.

Według słów twórców, engine ten jest obecnie jednym z bardziej zaawansowanych narzędzi do tworzenia gier na świecie, wspiera praktycznie wszystkie najnowsze efekty graficzne oraz w pełni wykorzystuje możliwości chipu GeForce3 (Crazy Car Championship znajduje się na liście gier promowanych przez nVidię). Ponadto można go wykorzystać przy tworzeniu oprawy dźwiękowej gry, przy zarządzaniu trybem multiplayer oraz przy lokalizacji językowej. Patrząc na jego referencje (ich listę możecie zobaczyć tutaj) oraz na udostępnione screeny można przypuszczać, że chętnych nie zabraknie.

Crazy Car Championship to futurystyczne (atmosfera w grze przypomina technologiczny okres wyjęty wprost z książek Juliusza Verne) wyścigi, w których gracze mogą budować swoje własne pojazdy z różnych komponentów, a następnie ścigać się nimi po trasach umiejscowionych na archipelagu latających wysp w krainie Celestis.

Więcej informacji na temat enginu „Cipher 3D” możecie uzyskać na stronie Synaptic Soup, a o grze Crazy Car Championship w naszej encyklopedii.

Podobało się?

0

Przemysław Bartula

Autor: Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

X-COM: Alliance - będzie czy nie będzie?

Następny
X-COM: Alliance - będzie czy nie będzie?

Strategia czasu rzeczywistego w XVII-wiecznych pirackich klimatach - Fort Commander

Poprzedni
Strategia czasu rzeczywistego w XVII-wiecznych pirackich klimatach - Fort Commander

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl