Nie ma mocnych na grę Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium. Produkt firmy Electronic Arts po raz czwarty z rzędu może poszczycić się mianem najlepiej sprzedającej się gry na PC w Stanach Zjednoczonych.
Nie ma mocnych na grę Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium. Produkt firmy Electronic Arts po raz czwarty z rzędu może poszczycić się mianem najlepiej sprzedającej się gry na PC w Stanach Zjednoczonych.

W tygodniu zakończonym 21 kwietnia mamy tylko jedną nowość. Niestety, gra The Lord of the Rings: Shadows of Angmar nie powtórzyła sukcesu z Wielkiej Brytanii i zadebiutowała dopiero na siódmym miejscu. Jest rzeczą znamienną, że rzekomo skazany na sukces twór studia Turbine Entertainment pokonała nie tylko seria World of WarCraft, ale również The Sims 2.
Skoro o The Sims 2 mowa, warto nadmienić, że cykl ten reprezentowany jest w najnowszym notowaniu przez cztery gry. Taki obrót sprawy zawdzięczamy wzrostowi popularności jednego z dodatków (Zwierzaki), który powrócił do pierwszej dziesiątki...
1. | ![]() | Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium |
2. | ![]() | World of WarCraft: The Burning Crusade |
3. | ![]() | World of WarCraft |
4. | ![]() | The Sims 2: Impreza |
5. | ![]() | The Sims 2: Cztery pory roku |
6. | ![]() | The Sims 2 |
7. | ![]() | The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar |
8. | ![]() | The Elder Scrolls IV: Shivering Isles |
9. | ![]() | S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla |
10. | ![]() | The Sims 2: Zwierzaki |
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:Władca Pierścieni otrzymał nowy zwiastun z okazji 25-lecia. Jedna zmiana zirytowała fanów

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.