DirectX 10 w grze Company of Heroes: Kompania Braci jest już faktem

Firma Relic Entertainment wywiązała się wczoraj z umowy, jaką zawarła w ubiegłym roku z koncernem Microsoft Game Studios. Przedstawiciele studia specjalizującego się w produkcji RTS-ów, zobowiązali się przygotować łatę do gry Company of Heroes: Kompania Braci, która umożliwia wykorzystanie dziesiątej generacji bibliotek DirectX.

Krystian Smoszna

Komentarze

Firma Relic Entertainment wywiązała się wczoraj z umowy, jaką zawarła w ubiegłym roku z koncernem Microsoft Game Studios. Przedstawiciele studia specjalizującego się w produkcji RTS-ów, zobowiązali się przygotować łatę do gry Company of Heroes: Kompania Braci, która umożliwia wykorzystanie dziesiątej generacji bibliotek DirectX. Dzięki tej obietnicy, wspomniany wyżej produkt został wydany w ramach inicjatywy Games for Windows.

DirectX 10 w grze Company of Heroes: Kompania Braci jest już faktem - ilustracja #1
DirectX 10 w grze Company of Heroes: Kompania Braci jest już faktem - ilustracja #2

Łata oznaczona liczbą 1.70 jest już dostępna na łamach naszego serwisu, zarówno do polskiej (13.1 MB), jak i angielskiej (13.2 MB) wersji gry. Oprócz zmian w oprawie wizualnej, patch wprowadza także kilka poprawek w balansie oraz likwiduje drobne błędy. Wszystkich zainteresowanych sprawdzeniem, jak prezentuje się produkt z nowymi fajerwerkami graficznymi, zachęcamy do pobrania jeszcze jednego pliku – filmu ukazującego różnice pomiędzy nową i starą wersją. Z tegoż zwiastuna pochodzą wszystkie zamieszczone obok zdjęcia.

DirectX 10 w grze Company of Heroes: Kompania Braci jest już faktem - ilustracja #3
DirectX 10 w grze Company of Heroes: Kompania Braci jest już faktem - ilustracja #4
8.3

GRYOnline

8.7

Gracze

9.3

Steam

OCEŃ
Oceny
  • Relic Entertainment
  • THQ
  • PC

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Start Games for Windows Live - oficjalne zapowiedzi Microsoftu a rzeczywistość

Następny
Start Games for Windows Live - oficjalne zapowiedzi Microsoftu a rzeczywistość

Czego należy spodziewać się po grafice HD w nowym Street Fighterze dla PS3 i X360?

Poprzedni
Czego należy spodziewać się po grafice HD w nowym Street Fighterze dla PS3 i X360?

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl