Dalsza inwestycja Eidosu w rynek rozrywki mobilnej

W lutym informowaliśmy was, że Eidos zamierza poszerzyć swój line-up gier przeznaczonych na telefony komórkowe o nowe tytuły. Teraz brytyjska firma wydawnicza ogłosiła przejęcie londyńskiego studia deweloperskiego Morpheme zajmującego się tworzeniem produkcji przeznaczonych na rynek rozrywki mobilnej.

Artur Falkowski

W lutym informowaliśmy was, że Eidos zamierza poszerzyć swój line-up gier przeznaczonych na telefony komórkowe o nowe tytuły. Teraz brytyjska firma wydawnicza ogłosiła przejęcie londyńskiego studia deweloperskiego Morpheme zajmującego się tworzeniem produkcji przeznaczonych na rynek rozrywki mobilnej, co jest kolejnym zakupem po nabyciu Bluefish Media, firmy zajmującej się cyfrową dystrybucją gier.

Morpheme ma na swoim koncie między innymi komórkową wersję wydanego przez Eidos hitu Hitman. Bluefish Media to z kolei właściciel popularnego serwisu gamepueblo.com. Obie firmy wejdą w skład niedawno stworzonego działu nowych mediów, który zajmuje się grami raczej nieprzeznaczonymi dla zapalonych graczy, produkcjami na telefony komórkowe oraz udostępnianymi w dystrybucji online.

Podobało się?

0

Najpopularniejsze gry na Xbox LIVE (17/04/2007)

Następny
Najpopularniejsze gry na Xbox LIVE (17/04/2007)

Nobilis wyda "Hard to Be a God" w Europie

Poprzedni
Nobilis wyda "Hard to Be a God" w Europie

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
8
9

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl