Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 kwietnia 2003, 08:45

Co dalej z Kingdom Under Fire: The Crusaders?

Przed blisko dwoma laty (w roku 2001) na świat wydostały się pierwsze nieoficjalne informacje o drugiej części strategii czasu rzeczywistego Kingdom Under Fire. Rok później, w roku 2002, koreańska firma Phantagram Interactive, producent i wydawca tego tytułu, przedstawiła oficjalne dane, jak się wówczas okazało, gry noszącej tytuł „Kingdom Under Fire: The Crusaders” i od tego czasu zapadła cisza..., cisza, którą przerwały dzisiejsze niezbyt dobre wieści dotyczące zarówno gry, jak i jej producenta.

Przed blisko dwoma laty (w roku 2001) na świat wydostały się pierwsze nieoficjalne informacje o drugiej części strategii czasu rzeczywistego Kingdom Under Fire. Rok później, w roku 2002, koreańska firma Phantagram Interactive, producent i wydawca tego tytułu, przedstawiła oficjalne dane, jak się wówczas okazało, gry noszącej tytuł „Kingdom Under Fire: The Crusaders” i od tego czasu zapadła cisza..., cisza, którą przerwały dzisiejsze niezbyt dobre wieści dotyczące zarówno gry, jak i jej producenta.

Według jeszcze niepotwierdzonych wiadomości, coś złego dzieje się z firmą Phantagram Interactive - zarówno jej koreańska jak i angielska oficjalna strona od kilku tygodni nie działa, to samo tyczy się oficjalnej strony gry „Kingdom Under Fire: The Crusaders” – nieoficjalnie mówi się o kłopotach finansowych i bankructwie.

Spekulacje te wydają się potwierdzać również jeszcze nieoficjalne doniesienia pochodzące z koncernu Infogrames. Otóż według tych informacji Infogrames przejął prawa do wydania „Kingdom Under Fire: The Crusaders”, a obecnie jeden z wewnętrznych zespołów developerskich firmy zajmuje się dokończeniem produkcji gry.

Prawdopodobnie w najbliższych dniach, za sprawą oficjalnego oświadczenia prasowego, sytuacja „Kingdom Under Fire: The Crusaders” i firmy Phantagram Interactive wyjaśni się. Miejmy tylko nadzieję że kolejna odsłona tego znanego RTS-a trafi w końcu w nasze ręce i nowi developerzy nie wpłyną w sposób negatywny na jej atrakcyjność...

Informacje dotyczące tego tytułu znajdziecie w Encyklopedii GRY-OnLine.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej