Call of Duty: World at War - patch 1.4 dostępny

Usprawnianie i rozbudowywanie gier długo po ich premierze jest całkiem popularną taktyką wśród twórców. Nie inaczej jest z ostatnią odsłoną Call of Duty. Treyarch właśnie udostępnił do ściągnięcia kolejną paczkę z mapami i poprawkami.

Filip Grabski

Usprawnianie i rozbudowywanie gier długo po ich premierze jest całkiem popularną taktyką wśród twórców. Nie inaczej jest z ostatnią odsłoną Call of Duty. Treyarch właśnie udostępnił do ściągnięcia kolejną paczkę z mapami i poprawkami.

Dostępny również u nas patch o numerze 1.4 waży niecałe 600 MB i zawiera, co następuje:

  1. trzy nowe mapy do multiplayera: Kneedeep, Nightfire i Station!,
  2. mapa z nazistowskimi zombiakami ma teraz więcej broni, automatów Perks-a-Cola i dodatkową obronę elektrowstrząsową,
  3. poprawiono spawnowanie się przeciwników,
  4. usprawniono auto-balansowanie: gracze już mu nie podlegają, gdy wypełniają cele,
  5. funkcje wstrzymywania oddechu i sprintu działają, jak zamierzano na początku,
  6. wszystkie granaty nasadkowe wystrzeliwane w ciągu pierwszych 15 sekund w trakcie Search & Destroy będą niewypałami,
  7. wyłączono skakanie na bagnetach,

Lista wszystkich poprawek i udoskonaleń znajduje się na tej stronie. Zapraszamy do ściągania i grania – wszak World at War otrzymało tytuł gry z najlepszym trybem sieciowym w naszym plebiscycie na Grę Roku 2008 (za który twórcy podziękowali).

Call of Duty: World at War - patch 1.4 dostępny - ilustracja #1

Paaaaaaatch!

Call of Duty: World at War

Call of Duty: World at War

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 11 listopada 2008

Informacje o Grze
8.0

GRYOnline

8.2

Gracze

9.3

Steam

OCEŃ
Oceny
  • Activision
  • Treyarch
  • PC
Podobało się?

0

Filip Grabski

Autor: Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko), choć nie stroni od pisania tekstów. W 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj, choć w międzyczasie polubił Switcha. Prywatnie ojciec, podcaster (od 2014 roku współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
12

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2009-04-10
14:22

zanonimizowany544705 Pretorianin

whocares

Komentarz: zanonimizowany544705
2009-04-10
15:48

zanonimizowany632821 Junior

👍

niezłe

Komentarz: zanonimizowany632821
2009-04-10
16:17

zanonimizowany57898 Generał

i co ? wiadomo bylo, ze na pc bedzie za darmo... ale ludzie musieli sie obruszac, ze konsolowcy (sam mam 360) placa a pc nie. No i nie placimy - norma :]

Komentarz: zanonimizowany57898
2009-04-10
16:20

Bak15 Generał

funkcje wstrzymywania oddechu i sprintu działają, jak zamierzano na początku

Hehehe... dobre :)

Komentarz: Bak15
2009-04-10
16:22

bone_man Legend

bone_man

Skakanie na bagnetach? Może ktoś wyjaśnić, o co chodzi? Brzmi zabawnie :D

Komentarz: bone_man

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl