Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 lutego 2009, 08:55

autor: Piotr Doroń

America's Army 3 na nowych screenach

Trzecia część szalenie popularnej sieciowej strzelaniny America’s Army zapowiada się iście wyjątkowo. I nie chodzi tu jedynie o fakt wzmożonej promocji tytułu przez armię amerykańską, która ma w tym oczywiście swój własny cel. Twórcy posłuchali bowiem fanów, pracują nad usunięciem najbardziej uciążliwych błędów, a całość powstaje w oparciu o Unreal Engine.

Trzecia część szalenie popularnej sieciowej strzelaniny America’s Army zapowiada się iście wyjątkowo. I nie chodzi tu jedynie o fakt wzmożonej promocji tytułu przez armię amerykańską, która ma w tym oczywiście swój własny cel. Twórcy posłuchali bowiem fanów, pracują nad usunięciem najbardziej uciążliwych błędów, a całość powstaje w oparciu o Unreal Engine 3.

Zapewni to nie tylko możliwość budowy zaawansowanych konstrukcyjnie poziomów, ale również ubrania ich w odpowiedniej jakości tekstury i pozostałe elementy współczesnej oprawy graficznej. Opublikowane właśnie nowe zrzuty ekranowe nie pokazują co prawda grafiki na poziomie Gears of War, lecz z pewnością trójka stanowić będzie znaczny skok w porównaniu do dotychczasowych wersji gry. Wszystkie screeny możecie oczywiście znaleźć na łamach oficjalnej strony internetowej poświęconej AA 3. Natraficie tam także na nowy odcinek Developers Diary.

America's Army 3 na nowych screenach - ilustracja #1
America's Army 3 na nowych screenach - ilustracja #2
America's Army 3 na nowych screenach - ilustracja #3

W grze znajdziemy najlepsze elementy wszystkich dotychczas opublikowanych edycji AA, uzupełnione o nowe funkcje i różnego rodzaju dodatki. W trakcie realistycznej, sieciowej zabawy w wojnę przyjdzie nam zatem nie tylko stworzyć swoje wirtualne alter ego, ale również wyposażyć je w broń będącą na stanie armii amerykańskiej. W produkcji zastosowany zostanie system zasad i wartości gloryfikowanych przez armię, których przestrzeganie ma przynosić konkretne zyski, w tym dostęp do zablokowanych wcześniej elementów wyposażenia oraz wyższe noty za udział w walce.

Całości dopełni oczywiście wspominany na każdym kroku tryb treningowy, który ma być jedną z najbardziej rozbudowanych opcji tego typu w historii gier komputerowych. Zanim przejdziemy do głównej rozgrywki, będziemy musieli ukończyć wyjątkowo surowe szkolenie, w tym teoretyczne, polegające na wypełnianiu różnego rodzaju testów. Od tego, jak nam pójdzie, zależeć będzie liczba udostępnionych dla nas klas postaci, a także zawartość magazynu z bronią i wyposażeniem. Aby odblokować wszystko, gracz będzie się zatem musiał wyjątkowo postarać.

Do światowej premiery America’s Army 3 ma dojść jeszcze w pierwszej połowie 2009 roku. W planach jest oczywiście wyłącznie pecetowa wersja gry.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej