Afterfall także na konsole
Zapowiadająca się bardzo obiecująco polska produkcja – Afterfall, będzie dostępna również na konsole najnowszej generacji. Taką informację podano na oficjalnej stronie gry.
Maciej Śliwiński
Zapowiadająca się bardzo obiecująco polska produkcja – Afterfall, będzie dostępna również na konsole najnowszej generacji. Taką informację podano na oficjalnej stronie gry.
Studio Nicolas Games Intoxicate potwierdziło informację, że planowana jest pełna konwersja gry z wersji PC na konsole. Co więcej terminy premier obu edycji będą zbliżone. Oficjalna strona Afterfall niestety na razie nie podaje konkretnych dat, wiemy jednak, że gra ujrzy światło dziennie nie wcześniej niż w 2010 roku.
Autorzy projektu zapewniają, że konwersja na konsole nie wpłynie znacząco na system rozgrywki, zmiany w grafice i co najważniejsze w przypadku gier z tego gatunku – w fabule. Dalej tworzony będzie klasyczny cRPG. Przeniesienie projektu na inne platformy powinno zapewnić za to większą popularność gry.

Jedyną istotną zmianą będzie wprowadzenie dodatkowych możliwości przy sterowaniu prowadzonym przez nas bohaterem. W wersji konsolowej świat będziemy odkrywać za pomocą pada, fani blaszaków dostaną możliwość wyboru między standardowym sterowaniem za pomocą myszy i klawiatury, a wspomnianym już padem.
Afterfall to postapokaliptyczna wizja świata z gatunku cRPG. Pozycja ta pełnymi garściami czerpie z genialnego dla wielu cyklu Fallout, a we wczesnej fazie przedprodukcyjnej znana była pod nazwą Burżuazja. Developerzy tworzą swoje dzieło w oparciu o zaawansowany silnik o nazwie Unigine. Dzięki tej technologii, polscy programiści zaimplementują do gry dynamicznie zmieniającą się pogodę, zaawansowaną fizykę, różnorodność terenową, czy też wygodny dla gracza system przechodzenia do kolejnych lokacji.
Więcej na temat tej gry przeczytacie w naszej Encyklopedii.

GRYOnline
Gracze
Komentarze czytelników
zanonimizowany3929 Legend
Gra widmo,parę screenów,mnóstwo obietnic,dużo szumu, 0 konkretu.
Jak to? W encyklopedii GOL-a jest konkret - premiera czerwiec 2009.
Święty! Konsul
Jak to? W encyklopedii GOL-a jest konkret - premiera czerwiec 2009.
Hahaha, ubawiło mnie to ;)
zanonimizowany447947 Legionista
a ja mialem okazje mieszkac z glownym programista AF. mialem tez okazje zobaczyc jak robi sie gry w polsce: przyjezdzaja panowie studenci i zamiast gadac o sesji czy dziewczynach kloca sie czy ma w grze byc system turowy przy walkach w samochodach. mowie wam - zenada. i jeszcze ten ich glowny scenarzysta o 'skromnej' ksywie augustus (z lac. boski). na szczescie reszta ekipy jest dosyc przytomna i od razu wyrzuca jego 99% pomyslow do kosza. ciagle trzymam kciuki za chlopakow ale nadziei czy zludzen nie mam. bedzie taki fallout dla ubogich z kraju trzeciego swiata... bo jak chca zrobic gre za ok 10 milionow w 30 miesiecy i to na ruskim engine przy minimalnej ekipie? to FIZYCZNIE niemozliwe.
a co do edycji na konsole - ratuja sie w ten sposob przed nadmiernymi stratami zwiazanego z piractwem. a polska wiadomo: piractwem stoi...
paprys Pretorianin
w 2011 beda juz nowe konsole, wartoby pomyslec juz troche w tym kierunku :P