Doom 3: Caverns - Area 1 cz.1
Aktualizacja:
Jeden z największych i podobnie jak Piekło, robiący duże wrażenie etap w grze - głównie z racji tego, że żegnamy się w nim z klaustrofobią marsjańskiej bazy i sterylnymi ścianami. Akcja zaczyna się tuż po wyjściu z windy - niemal od razu będziesz musiał stoczyć pojedynek z dużą ilością Trite'ów. Po zażegnaniu niebezpieczeństwa udaj się po schodach na górę. Tam skieruj się do budynku i idź przed siebie.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Access Lower Levels
Po krótkiej wędrówce dotrzesz do dużej jaskini (#215), gdzie zlokalizowana jest winda transportowa (jak to zwykle bywa, aktualnie niedostępna). Po prawej stronie (tuż koło szybu) znajduje się mała drabina, z pomocą której można dostać się do kanału wentylacyjnego (#216 - w środku Chain Gun, amunicja i zbroja). Załatwiwszy formalności związane z sekretną lokacją, wyjdź na górę i znajdź kolejną drabinę, opuszczaną za pomocą panelu (#217). Po wygramoleniu się na dach budynku, musisz skoczyć na stalowe pręty (#218), stanowiące konstrukcję stacji załadunkowej i stamtąd wejść przez okno do środka.
Uruchom panel, przejdź przez drzwi i przywołaj windę. Zjedź na dół, pozbieraj wszystkie klamoty i zniszcz Trite'y. Po wyjściu na zewnątrz, będziesz mógł wreszcie uruchomić platformę za pomocą przycisku na słupie (#219). Przygotuj się na ostrą walkę, gdyż zanim winda dojedzie na ten poziom, pojawi się Hell-Knight i kilkoro Impów.
![]() | ![]() |
Po zjechaniu platformą na dół, zobaczysz kolejną część kompleksu. Załatw wszystkie potwory jakie w tej chwili atakują Cię z dystansu i znajdź panel (#220), odblokowujący drabinę. Wdrap się na górę i wejdź przez drzwi do budynku. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do windy, która zabierze Cię na wyższy poziom. Znajdują się tutaj dwie pary drzwi, do otworzenia tych po lewej, będziesz potrzebować specjalnej karty.
0
- Doom III - poradnik do gry
- Doom 3: Poradnik do gry
- Doom 3: Arsenał cz.1
- Doom 3: Arsenał cz.2
- Doom 3: Przeciwnicy cz.1
- Doom 3: Przeciwnicy cz.2
- Doom 3: Porady ogólne
- Doom 3: Mars City cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.2
- Doom 3: Mars City cz.2
- Doom 3: Administration
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 3
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.3
- Doom 3: EnPro Plant
- Doom 3: Communications Transfer cz.1
- Doom 3: Communications Transfer cz.2
- Doom 3: Communications cz.1
- Doom 3: Communications cz.2
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Recycling - Sector 2
- Doom 3: Monorail
- Doom 3: Delta Labs - Level 1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.2
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 North
- Doom 3: Delta Labs - Level 3
- Doom 3: Delta Labs - Sector 4
- Doom 3: Hell cz.1
- Doom 3: Hell cz.2
- Doom 3: Delta Complex
- Doom 3: Central Processing
- Doom 3: Central Server Banks
- Doom 3: Site 3
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.1
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.2
- Doom 3: Caverns - Area 2
- Doom 3: Primary Excavation Site
- Doom 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
AIDIDPl Legend
Doom 3 jest straszny. Nawet przy Fear tak się nie bałem. Wiedziałem że z tego rogu coś wyskoczy, albo ktoś stoi za mną, ale klimat robi swoje....Grafika i dźwięki w sumie też robią swoje...
Rudiko Chorąży
ty AIDIDPl nie znasz się na grach debilu jeden!! FEAR jest straszniejsze i lepsze od Dooma 3
Reendlerer Konsul
Rudiko -------> Widzę że prosimy się o bana.
zanonimizowany282986 Senator
Doom 3 straszny? 3 momenty! TRZY SŁOWNIE. Momenty na samiutkim początku w których można się było z początku przestraszyć. Grałem trzeci raz, właśnie przeszedłem i ani piekło nie jest straszne, ani Delta, ani walki z bossami czy z kimkolwiek. Taki trochę banał. W każdym bądź razie, etap w piekle mocny pod względem emocji :) Niezapomniany. Gra świetna, ale co fakt to fakt. Liniowa maksymalnie. Tylko czekać jak imp wyskoczy. Jednak nie radzę grać na poziomie Koszmar. Już na Marine momentami jest ostro (cztery, pięć impów na raz, dwa Hell Knighty, cztery ,,pomidory" czy trzy grubaski to ciężka przeprawa).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Opis] Caverns - Area 1 cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/194304953.jpg)
![2 - [Opis] Caverns - Area 1 cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/194304968.jpg)
![3 - [Opis] Caverns - Area 1 cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/194304984.jpg)
![Po krótkiej wędrówce dotrzesz do dużej jaskini (#215), gdzie zlokalizowana jest winda transportowa (jak to zwykle bywa, aktualnie niedostępna) - [Opis] Caverns - Area 1 cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/194305000.jpg)
![4 - [Opis] Caverns - Area 1 cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/194305015.jpg)
![Po zjechaniu platformą na dół, zobaczysz kolejną część kompleksu - [Opis] Caverns - Area 1 cz.1 | Doom III - Doom III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/298/194305031.jpg)
