Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ghost of Tsushima: Zapisywanie gry - czy są manualne sejwy? Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Ghost of Tsushima znajdziesz informacje kiedy zapisywane są postępy gracza oraz czy dozwolone jest wykonywanie manualnych sejwów po to żeby zabezpieczyć się na wypadek podjęcia jakiejś złej decyzji.

Ghost of Tsushima pozwala na tworzenie ręcznych sejwów - Ghost of Tsushima: Zapisywanie gry - czy są manualne sejwy? - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima pozwala na tworzenie ręcznych sejwów. Możesz zdecydować się osobiście zapisać stanu gry po spauzowaniu rozgrywki. Dostępne są różne sloty na sejwy, tak więc nie musisz obawiać tego, że nadpiszesz poprzedni save.

W menu pauzy znajdziesz również opcję powrócenia do poprzedniego punktu kontrolnego. Może się ona przydać np. jeśli zatniesz się w trakcie bardziej rozbudowanej wspinaczki albo całkowisz zgubisz drogę podczas podróżowania za śladami stóp.

Poleganie na manualnych zapisach stanu gry nie jest obowiązkowe, gdyż gra regularnie tworzy też automatyczne sejwy i odbywa się to bez twojego udziału - Ghost of Tsushima: Zapisywanie gry - czy są manualne sejwy? - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Poleganie na manualnych zapisach stanu gry nie jest obowiązkowe, gdyż gra regularnie tworzy też automatyczne sejwy i odbywa się to bez twojego udziału. Informacja o utworzeniu nowego autosejwa jest sygnalizowana komunikatem w prawym górnym rogu ekranu. Gra może stworzyć nowy automatyczny zapis np. po wkroczeniu do nowej lokacji, zaliczeniu celu misji, czy znalezieniu sekretu.

W Ghost of Tsushima nie musisz w ogóle korzystać z manualnych sejwów, bo w grze nie podejmuje się żadnych ważnych decyzji, które miałyby różne poważne konsekwencje. Nie musisz obawiać się tego, że nie zdołasz ukończyć jakiegoś questu. Jeśli zginiesz kilka razy pod rząd w danym miejscu, to gra może zaoferować obniżenie poziomu trudności. Po tym jak bohater zostanie "wskrzeszony" możesz też otrzymać trochę hartu ducha.

Jedyny poważny wyjątek to wybór zakończenia. Zdecydowanie radzimy utworzyć manualny sejw przed podjęciem decyzji związanej z wyświetleniem jednego z dwóch możliwych zakończeń. Pozwoli ci to obejrzeć oba zakończenia bez konieczności powtarzania całej gry - więcej informacji znajdziesz w rozdziale Zakończenia.