Ghost of Tsushima: Najlepsze umiejętności na start

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Ghost of Tsushima znajdziesz listę najbardziej przydatnych startowych umiejętności, które warto odblokować już w pierwszych godzinach rozgrywki. Dysponowanie rekomendowanymi zdolnościami będzie ci mogło pozwolić na korzystanie z nowych rodzajów ataków, czy po prostu uczyni twoją postać silniejszą.

Dla przypomnienia umiejętności kupuje się za punkty techniki - Ghost of Tsushima: Najlepsze umiejętności na start - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Dla przypomnienia umiejętności kupuje się za punkty techniki. Są to po prostu punkty rozwoju, które przyznawane są przede wszystkim za awansowanie Jinem na wyższe poziomy doświadczenia. Punkty techniki mogą też być nagrodą za zaliczanie niektórych misji czy odbijanie większych lokacji spod kontroli Mongołów. Pojedyncza umiejętność może wymagać wydania 1 lub 2 punktów techniki.

Oto lista polecanych początkowych umiejętności do zakupienia:

NAZWA UMIEJĘTNOŚCI

DZIAŁANIE I KOMENTARZ

Perfekcyjne parowanie - Perfect Parry

To najważniejsza umiejętność w grze. Pasywne parowanie aktywuje się wciskając L1 tuż przed tym jak wrogi atak dosięgnie Jina. Jeśli się to powiedzie, to będziesz mógł wykonać silny i niemożliwy do zablokowania kontratak.

Nieustępliwe parowanie miecza - Unyielding Sword Parry

Umiejętność ta pozwala parować niebieskie ataki mongolskimi mieczami. Dość szybko staje się to istotną sprawą, bo wielu Mongołów polega na czerwonych ORAZ na niebieskich atakach. Brak tej zdolności wymuszałby unikanie niebieskich ataków.

Nieustępliwe parowanie włóczni - Unyielding Spear Parry

To podobna umiejętność do powyższej, przy czym w tym przypadku chodzi o możliwość parowania niebieskich ataków włóczniami. Na wrogów używających włóczni zaczniesz wpadać nieco później i są oni oczywiście niebezpieczni dla bohatera bez tej umiejętności.

Toczenie się - Roll

To kolejna ważna umiejętność startowa, dzięki której Jin może przeturlać się po ziemi zamiast wykonać standardowy unik. Jest to pomocne w trakcie walk z przeciwnikami używającymi większych broni oraz wyprowadzających kilka ataków w serii. Przetoczenie się zmniejsza ryzyko trafienia.

Perfekcyjny unik - Perfect Dodge

Umiejętność ta wykazuje duże podobieństwa z perfekcyjnym parowaniem, przy czym w tym przypadku chodzi o wciśnięcie Kółka w ostatnim momencie. Jeśli ci się to uda, to oprócz udanego uniku będziesz mógł wyprowadzić silny i niemożliwy do zablokowania kontratak.

Żelazna wola - Iron Will

To ważna umiejętność pod kątem utrzymywania bohatera przy życiu. Możesz zużyć 2 punkty hartu ducha po otrzymaniu śmiertelnych obrazeń. Bohater w ten sposób nie zginie i będziesz to mógł wykorzystać do ucieczki lub do uleczenia go.

Seria prowokacji - Standoff Streak / Wydłużona seria prowokacji - Improved Standoff Streak

Zakup obie te umiejętności na potrzeby skuteczniejszego rozgrywania prowokacji. Każda z tych zdolności pozwoli ci na zabicie o 1 przeciwnika więcej w ramach pojedynczej prowokacji.

Bezpieczne lądowanie - Safe Landing

Może to być pomocna umiejętność jeśli dużo eksplorujesz świata gry. Wciśnięcie Kółka podczas zeskoku daje szansę uniknięcia obrażeń dzięki przeturlaniu się, ale działa to tylko na mniejsze zeskoki.

Seria skrytobójstw - Chain Assassination / Mistrz serii skrytobójstw - Chain Assassination Master

To doskonałe umiejętności pod kątem eliminowania przeciwników atakami z ukrycia. Wciskając Trójkąt zamiast Kwadratu możesz zabić 2 lub 3 stojących blisko siebie wrogów. Bardzo często będziesz mógł korzystać z tej opcji.

Petardy - Firecrackers

Zakup tę umiejętność po odblokowaniu dzwonków wietrznych, gdyż petardy są zupełnie nową kategorią gadżetów. Będziesz w rezultacie dysponował dwoma różnymi rodzajami gadżetów do odwracania uwagi przeciwników.

Podobało się?

0

Ghost of Tsushima

17 lipca 2020

PlayStation
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2020-10-07
21:58

zanonimizowany1100958 Pretorianin

Podziwiam osoby, którym się uda przejść grę na 70-80% , a co dopiero na 100.
Ja najwięcej procent zdobyłem w Dying Light. Miałem dokładnie 61%. Dwa trofea zdobyłem dopiero po tym jak sprawdziłem co dokładnie trzeba zrobić.

Komentarz: zanonimizowany1100958
2021-01-21
13:22

szatanek1818 Junior

Witam,jestem tu nowy i chciałem spytać,mam aktywowane misje poboczne w Hyioshi,lecz zostala mi jedna tam<Incydent w wąwozie Hioshi jak to odblokowac?Czy Musze od razu czy z czasem sie odblokuje?Bo chce przejsc na full czy to mi nie pominie później?

Komentarz: szatanek1818
2021-02-23
15:15

Karolina0001 Junior

Proszę o pomoc
Jak kupiłam grę gdzie okładka jest z czeskimi napisami czy będę mogła włączyć w grze polski dubbing lub napisy?

Komentarz: Karolina0001
2021-12-12
14:59

Jordanek1993 Junior

Witam wszystkich mam pewien problem.. a mianowicie przeszedłem 70 procent gry i skończyły mi się zadania poboczne co robić nie pokazuje mi już nic na mapie a fabuła też skonczona

Komentarz: Jordanek1993
2022-01-16
18:27

dziadekjacek18 Junior

W lokacji pola ryżowe starego Togo,tuż koło filaru Honoru, znajduje się zamknięta wrotami lokacja,na której znajdują się biało-czerwone uchwyty do liny z hakiem. W żaden sposób nie mogę się tam dostać!
Czy to w ogóle możliwe ? Lokacja wydaje się dopracowana jak na zwykłą górę. Co to jest!

Komentarz: dziadekjacek18
2022-01-31
19:08

FEAR_PLAY Legionista

Witam potrzebuje pomocy zrobiłem cała fabule i poboczne misję wszystko a wyspa iki się nie odblokowała co mam zrobić :( nie ma w dzienniku ani na mapie

Komentarz: FEAR_PLAY
2024-06-01
22:58

InzynierMamon Legionista

InzynierMamon

Wypadałoby napisać, że pancerz Sarugami jest jednak krytyczny do wygrania tej walki, a nie wspomnieć w jakimś durnym dymku, szczególnie że i na filmach oraz screenach gracz miał właśnie tę zbroję - inaczej Owan nie jest możliwy do pokonania.

Komentarz: InzynierMamon
2024-06-03
01:32

Lateralus Senator

Lateralus

Ja tego Owan-a pokonałem bez problemu w zbroi Sarugami a gram na trudnym poziomie. Choć trudniej było z tą babeczką:P
Więc co jest niemożliwe?
A zbroja na maksymalnym rozwinięciu ma super staty, moim zdaniem najlepsza zbroja do walki w zwarciu. I już gram z nią cały czas. Choć troche te symbole małpy drażnią :P
Szkoda że pancerz Sakai czy Kejni nie ma takich statystyk. Super są te dodatkowe ciosy! Walka w tej grze jest bardzo dobra.

Komentarz: Lateralus
2024-06-27
07:15

arturs258111417202326 Junior

Jak opuścić wyspę Iki? wszystkie zadania wykonałem

Komentarz: arturs258111417202326
2025-01-27
07:27

KamilXX Junior

Witam,
nie mogę przejść z Iki na Toyotame,
nie umiem tam się dostać
szybka podróż jest dostępna tylko na Cuszime,
jak się tam dostać??
na wyspie mam zrobione wszystkie misje oprócz ostatniej

Komentarz: KamilXX

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl