Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ghost of Tsushima: Najlepsze umiejętności na start Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Ghost of Tsushima znajdziesz listę najbardziej przydatnych startowych umiejętności, które warto odblokować już w pierwszych godzinach rozgrywki. Dysponowanie rekomendowanymi zdolnościami będzie ci mogło pozwolić na korzystanie z nowych rodzajów ataków, czy po prostu uczyni twoją postać silniejszą.

Dla przypomnienia umiejętności kupuje się za punkty techniki - Ghost of Tsushima: Najlepsze umiejętności na start - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Dla przypomnienia umiejętności kupuje się za punkty techniki. Są to po prostu punkty rozwoju, które przyznawane są przede wszystkim za awansowanie Jinem na wyższe poziomy doświadczenia. Punkty techniki mogą też być nagrodą za zaliczanie niektórych misji czy odbijanie większych lokacji spod kontroli Mongołów. Pojedyncza umiejętność może wymagać wydania 1 lub 2 punktów techniki.

Oto lista polecanych początkowych umiejętności do zakupienia:

NAZWA UMIEJĘTNOŚCI

DZIAŁANIE I KOMENTARZ

Perfekcyjne parowanie - Perfect Parry

To najważniejsza umiejętność w grze. Pasywne parowanie aktywuje się wciskając L1 tuż przed tym jak wrogi atak dosięgnie Jina. Jeśli się to powiedzie, to będziesz mógł wykonać silny i niemożliwy do zablokowania kontratak.

Nieustępliwe parowanie miecza - Unyielding Sword Parry

Umiejętność ta pozwala parować niebieskie ataki mongolskimi mieczami. Dość szybko staje się to istotną sprawą, bo wielu Mongołów polega na czerwonych ORAZ na niebieskich atakach. Brak tej zdolności wymuszałby unikanie niebieskich ataków.

Nieustępliwe parowanie włóczni - Unyielding Spear Parry

To podobna umiejętność do powyższej, przy czym w tym przypadku chodzi o możliwość parowania niebieskich ataków włóczniami. Na wrogów używających włóczni zaczniesz wpadać nieco później i są oni oczywiście niebezpieczni dla bohatera bez tej umiejętności.

Toczenie się - Roll

To kolejna ważna umiejętność startowa, dzięki której Jin może przeturlać się po ziemi zamiast wykonać standardowy unik. Jest to pomocne w trakcie walk z przeciwnikami używającymi większych broni oraz wyprowadzających kilka ataków w serii. Przetoczenie się zmniejsza ryzyko trafienia.

Perfekcyjny unik - Perfect Dodge

Umiejętność ta wykazuje duże podobieństwa z perfekcyjnym parowaniem, przy czym w tym przypadku chodzi o wciśnięcie Kółka w ostatnim momencie. Jeśli ci się to uda, to oprócz udanego uniku będziesz mógł wyprowadzić silny i niemożliwy do zablokowania kontratak.

Żelazna wola - Iron Will

To ważna umiejętność pod kątem utrzymywania bohatera przy życiu. Możesz zużyć 2 punkty hartu ducha po otrzymaniu śmiertelnych obrazeń. Bohater w ten sposób nie zginie i będziesz to mógł wykorzystać do ucieczki lub do uleczenia go.

Seria prowokacji - Standoff Streak / Wydłużona seria prowokacji - Improved Standoff Streak

Zakup obie te umiejętności na potrzeby skuteczniejszego rozgrywania prowokacji. Każda z tych zdolności pozwoli ci na zabicie o 1 przeciwnika więcej w ramach pojedynczej prowokacji.

Bezpieczne lądowanie - Safe Landing

Może to być pomocna umiejętność jeśli dużo eksplorujesz świata gry. Wciśnięcie Kółka podczas zeskoku daje szansę uniknięcia obrażeń dzięki przeturlaniu się, ale działa to tylko na mniejsze zeskoki.

Seria skrytobójstw - Chain Assassination / Mistrz serii skrytobójstw - Chain Assassination Master

To doskonałe umiejętności pod kątem eliminowania przeciwników atakami z ukrycia. Wciskając Trójkąt zamiast Kwadratu możesz zabić 2 lub 3 stojących blisko siebie wrogów. Bardzo często będziesz mógł korzystać z tej opcji.

Petardy - Firecrackers

Zakup tę umiejętność po odblokowaniu dzwonków wietrznych, gdyż petardy są zupełnie nową kategorią gadżetów. Będziesz w rezultacie dysponował dwoma różnymi rodzajami gadżetów do odwracania uwagi przeciwników.