Final Fantasy VII Remake: Corneo's Secret Stash, solucja, quest Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na poniższej stronie poradnika do Final Fantasy 7 Remake odnajdziesz opis przejścia misji pobocznej Corneo's Secret Stash, dostępnej podczas Chapter 14 - In Search of Hope.

To jedno z dłuższych zadań pobocznych, które znajdziesz w grze FF7 Remake - Final Fantasy VII Remake: Corneos Secret Stash, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

To jedno z dłuższych zadań pobocznych, które znajdziesz w grze FF7 Remake. Rozpoczniesz je od rozmowy z Damonem. Możesz trafić do niego wykonując zadanie Missing Childern. Gdy tylko zbliżysz się do mężczyzny misja rozpocznie się.

Od reportera udaj się na północ w kierunku Nuts 'n' Bolts Hills i Steel Mountain, aż dotrzesz Lookout Point. Porozmawiaj z Mirielle, a następnie podnieś kluczowy przedmiot. Leży on na ziemi, zaraz za kobietą.

Następnie rozpocznij zadanie Tomboy Bandit - Final Fantasy VII Remake: Corneos Secret Stash, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Następnie rozpocznij zadanie Tomboy Bandit. Dotrzyj do kościoła, w którym znajdziesz Kyrie. Po rozmowie z nią musisz udać się do koloseum, aby stoczyć dla niej bitwę. Dzięki temu ukończysz zadanie Tomboy Bandit oraz zdobędziesz kolejny przedmiot do zadania.

Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...