Final Fantasy VII Remake: Atrybuty postaci
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Final Fantasy VII Remake znajdziesz informacje na temat atrybutów postaci.
Atrybuty (Attributes) w grze Final Fantasy VII Remake określają statystyki postaci, a w śród nich można wyróżnić m.in. Atak (Attack), Obronę (Defense) czy Żywotność (Vitality). Atrybuty można zwiększać, podnosząc poziom postaci lub przydzielając jej odpowiednie wyposażenie.

- Attack Power: określa ilość fizycznych obrażeń zadawanych ostrzem, pistoletem lub pięściami. Atrybut ten zmienia się w zależności od wybranej broni i jest zależny od parametru Strength;
- Magic Attack Power: określa poziom magicznych obrażeń zadawanych przez umiejętności i zaklęcia. Na współczynnik ten ma wpływ broń i parametr Magic;
- Defense: wpływa na ilość otrzymywanych obrażeń fizycznych. Atrybut ten może być modyfikowany przez wartość zbroi (pancerz na wyposażeniu postaci) i parametr Vitality;
- Magic Defense: wpływa na ilość otrzymywanych obrażeń magicznych. Atrybut ten może być modyfikowany przez wartość zbroi (pancerz na wyposażeniu postaci) i parametr Spirit;
- Strength: im wyższa siła, tym mocniejsze ataki fizyczne.
- Magic: im wyższa magia, tym silniejsze ataki magiczne.
- Vitality: im wyższa żywotność, tym silniejsza obrona (Defense);
- Spirit: im wyższy Spirit, tym silniejsza obrona magiczna (Magic defense);
- Speed: wyższa wartość atrybutu Speed zapewnia szybsze ładowanie paska ATB (Active Time Battle);
- Luck: wyższy poziom szczęścia wpływa na większą szansę na zadanie trafienia krytycznego (Critical hit) i udanej akcji kradzieży.
1
- Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: Poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: Podstawy
- Final Fantasy VII Remake: Porady na start, tipy, wskazówki
- Final Fantasy VII Remake: Atrybuty postaci
- Final Fantasy VII Remake: Akcesoria i bonusy - porady, skąd wziąć?
- Final Fantasy VII Remake: Summoning Materia
- Final Fantasy VII Remake: Bronie i ulepszenia
- Final Fantasy VII Remake: Minigry - lista, porady
- Final Fantasy VII Remake: Zdobywanie poziomów - porady, wskazówki
- Final Fantasy VII Remake: Walka - tryb aktywnej pauzy, ATB
- Final Fantasy VII Remake: Limit Break, czym jest, jak naładować, jak wykonać
- Final Fantasy VII Remake: Limit Break - ataki i efekty, lista
- Final Fantasy VII Remake: Materie i Summons - czym są?
- Final Fantasy VII Remake: Status Effects i Elements - żywioły, efekt
- Final Fantasy VII Remake: Status Ailments - czym są, rodzaje, jak zniwelować?
- Final Fantasy VII Remake: Guarding i Evading - czym jest?
- Final Fantasy VII Remake: Battle System - klasyczny i zwykły, różnice
- Final Fantasy VII Remake: Podstawy
- Final Fantasy VII Remake: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
szumi jawor Centurion
Tysiąc lat temu zapowiedzieli, Square pobiło CD Projekt.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
