Final Fantasy VII Remake: Atrybuty postaci
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Final Fantasy VII Remake znajdziesz informacje na temat atrybutów postaci.
Atrybuty (Attributes) w grze Final Fantasy VII Remake określają statystyki postaci, a w śród nich można wyróżnić m.in. Atak (Attack), Obronę (Defense) czy Żywotność (Vitality). Atrybuty można zwiększać, podnosząc poziom postaci lub przydzielając jej odpowiednie wyposażenie.

- Attack Power: określa ilość fizycznych obrażeń zadawanych ostrzem, pistoletem lub pięściami. Atrybut ten zmienia się w zależności od wybranej broni i jest zależny od parametru Strength;
- Magic Attack Power: określa poziom magicznych obrażeń zadawanych przez umiejętności i zaklęcia. Na współczynnik ten ma wpływ broń i parametr Magic;
- Defense: wpływa na ilość otrzymywanych obrażeń fizycznych. Atrybut ten może być modyfikowany przez wartość zbroi (pancerz na wyposażeniu postaci) i parametr Vitality;
- Magic Defense: wpływa na ilość otrzymywanych obrażeń magicznych. Atrybut ten może być modyfikowany przez wartość zbroi (pancerz na wyposażeniu postaci) i parametr Spirit;
- Strength: im wyższa siła, tym mocniejsze ataki fizyczne.
- Magic: im wyższa magia, tym silniejsze ataki magiczne.
- Vitality: im wyższa żywotność, tym silniejsza obrona (Defense);
- Spirit: im wyższy Spirit, tym silniejsza obrona magiczna (Magic defense);
- Speed: wyższa wartość atrybutu Speed zapewnia szybsze ładowanie paska ATB (Active Time Battle);
- Luck: wyższy poziom szczęścia wpływa na większą szansę na zadanie trafienia krytycznego (Critical hit) i udanej akcji kradzieży.
1
- Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: Poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: Podstawy
- Final Fantasy VII Remake: Porady na start, tipy, wskazówki
- Final Fantasy VII Remake: Atrybuty postaci
- Final Fantasy VII Remake: Akcesoria i bonusy - porady, skąd wziąć?
- Final Fantasy VII Remake: Summoning Materia
- Final Fantasy VII Remake: Bronie i ulepszenia
- Final Fantasy VII Remake: Minigry - lista, porady
- Final Fantasy VII Remake: Zdobywanie poziomów - porady, wskazówki
- Final Fantasy VII Remake: Walka - tryb aktywnej pauzy, ATB
- Final Fantasy VII Remake: Limit Break, czym jest, jak naładować, jak wykonać
- Final Fantasy VII Remake: Limit Break - ataki i efekty, lista
- Final Fantasy VII Remake: Materie i Summons - czym są?
- Final Fantasy VII Remake: Status Effects i Elements - żywioły, efekt
- Final Fantasy VII Remake: Status Ailments - czym są, rodzaje, jak zniwelować?
- Final Fantasy VII Remake: Guarding i Evading - czym jest?
- Final Fantasy VII Remake: Battle System - klasyczny i zwykły, różnice
- Final Fantasy VII Remake: Podstawy
- Final Fantasy VII Remake: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Tysiąc lat temu zapowiedzieli, Square pobiło CD Projekt.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
