Final Fantasy VII Remake: The Destruction of Mako Reactor 1 - solucja
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Final Fantasy VII Remake znajdziesz opisz przejścia pierwszego rozdziału gry (Chapter 1) - The Destruction of Mako Reactor 1.
- Enter the Reactor Grounds
- Infiltrate the Reactor
- Breach Security / Reach Mako Storage
- Set the Charge
- Escape from the Reactor
Enter the Reactor Grounds

Po przerywniku filmowym obejmiesz kontrolę nad Cloudem. Biegnij za Barretem i walcz z przeciwnikami, aby opanować podstawy walki. Gra powoli będzie uczyła Cię podstaw atakowania, uników, parowania, a także objaśni mechanikę ATB. Cała sekwencja początkowa to nic innego, jak rozbudowany samouczek.

Biegnij za resztą i walcz z napotkanymi przeciwnikami. Na tym etapie otrzymasz podpowiedź w której zawarto informacje na temat skrzyń z logiem Shinra, które będziesz często znajdywać na swojej drodze - gdy je rozbijesz, znajdziesz m.in. przedmioty lecznicze.
Infiltrate the Reactor

W końcu dotrzesz do windy - użyj jej i jedź do góry. Po walkach i scenkach otworzycie drzwi i gra nauczy Cię, jak przełączać się między trybem Punisher i Operator. Tryb Punisher jest idealny na wrogów, którzy walczą w zwarciu, ponieważ Cloud może wykonać automatyczny kontratak po zablokowaniu ciosu.

Kawałek dalej obejmiesz kontrolę nad Barretem i stanie się on pełnoprawnym członkiem drużyny. Od teraz możesz przełączać się między towarzyszami w trakcie walki. Barret jest bardzo wytrzymały i może atakować z dystansu, więc wykorzystaj go do zlikwidowania celów, które znajdują się poza zasięgiem Clouda.
Breach Security / Reach Mako Storage

Po walce zejdź na dół, a czeka Cię sekwencja z laserami. Używaj sprintu w taki sposób, by przebiec szybko między laserami. Kawałek dalej natkniesz się na mecha Sweepera - używaj przeciw niemu Materii i specjalnych ataków.
Set the Charge

Po przejściu sekwencji z laserami kieruj się na sam dół, a będziesz mógł podłożyć bombę i ustawić czasowy zapalnik. Nie ma znaczenia, czy ustawisz 20, czy 30 minut, ponieważ bez problemu uda Ci się uciec z reaktora w ciągu kilku minut.

W tym momencie na obszernej arenie pojawi się pierwszy boss gry Final Fantasy VII Remake -Scorpion Sentinel. Walka z bossem Scorpion Sentinel została dokładnie opisana na osobnej stronie niniejszego poradnika.
Escape from the Reactor

Po pokonaniu bossa będziesz musiał uciec z płonącego reaktora. Biegnij za Barretem, a następnie dotrzyj do Jessie. Biegnijcie wspólnie do wyjścia - po drodze czeka Cię trochę pomniejszych walk z takimi przeciwnikami jak sweeper, roboty czy shock troopers. Po dotarciu do wyjścia obejrzysz scenkę i zakończysz pierwszy rozdział gry FF7 Remake.
0
- Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: Opis przejścia
- Final Fantasy VII Remake: Misje główne
- Final Fantasy VII Remake: Wszystkie rozdziały - lista
- Final Fantasy VII Remake: The Destruction of Mako Reactor 1 - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Fateful Encounters - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Home Sweet Slum - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Mad Dash - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Dogged Pursuit - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Light the Way - solucja
- Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Budding Bodyguard - solucja
- Final Fantasy VII Remake: The Town That Never Sleeps - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Rough Waters - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Haunted - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Fight for the Survival - solucja
- Final Fantasy VII Remake: A Broken World - solucja
- Final Fantasy VII Remake: In Search of Hope - solucja
- Final Fantasy VII Remake: The Day Midgar Stood Still - solucja
- Final Fantasy VII Remake: The Belly of the Beast - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Deliverance from Chaos - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Destiny's Crossroads - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Misje główne
- Final Fantasy VII Remake: Opis przejścia
Komentarze czytelników
szumi jawor Centurion
Tysiąc lat temu zapowiedzieli, Square pobiło CD Projekt.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
