Final Fantasy VII Remake: The Destruction of Mako Reactor 1 - solucja
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Final Fantasy VII Remake znajdziesz opisz przejścia pierwszego rozdziału gry (Chapter 1) - The Destruction of Mako Reactor 1.
- Enter the Reactor Grounds
- Infiltrate the Reactor
- Breach Security / Reach Mako Storage
- Set the Charge
- Escape from the Reactor
Enter the Reactor Grounds

Po przerywniku filmowym obejmiesz kontrolę nad Cloudem. Biegnij za Barretem i walcz z przeciwnikami, aby opanować podstawy walki. Gra powoli będzie uczyła Cię podstaw atakowania, uników, parowania, a także objaśni mechanikę ATB. Cała sekwencja początkowa to nic innego, jak rozbudowany samouczek.

Biegnij za resztą i walcz z napotkanymi przeciwnikami. Na tym etapie otrzymasz podpowiedź w której zawarto informacje na temat skrzyń z logiem Shinra, które będziesz często znajdywać na swojej drodze - gdy je rozbijesz, znajdziesz m.in. przedmioty lecznicze.
Infiltrate the Reactor

W końcu dotrzesz do windy - użyj jej i jedź do góry. Po walkach i scenkach otworzycie drzwi i gra nauczy Cię, jak przełączać się między trybem Punisher i Operator. Tryb Punisher jest idealny na wrogów, którzy walczą w zwarciu, ponieważ Cloud może wykonać automatyczny kontratak po zablokowaniu ciosu.

Kawałek dalej obejmiesz kontrolę nad Barretem i stanie się on pełnoprawnym członkiem drużyny. Od teraz możesz przełączać się między towarzyszami w trakcie walki. Barret jest bardzo wytrzymały i może atakować z dystansu, więc wykorzystaj go do zlikwidowania celów, które znajdują się poza zasięgiem Clouda.
Breach Security / Reach Mako Storage

Po walce zejdź na dół, a czeka Cię sekwencja z laserami. Używaj sprintu w taki sposób, by przebiec szybko między laserami. Kawałek dalej natkniesz się na mecha Sweepera - używaj przeciw niemu Materii i specjalnych ataków.
Set the Charge

Po przejściu sekwencji z laserami kieruj się na sam dół, a będziesz mógł podłożyć bombę i ustawić czasowy zapalnik. Nie ma znaczenia, czy ustawisz 20, czy 30 minut, ponieważ bez problemu uda Ci się uciec z reaktora w ciągu kilku minut.

W tym momencie na obszernej arenie pojawi się pierwszy boss gry Final Fantasy VII Remake -Scorpion Sentinel. Walka z bossem Scorpion Sentinel została dokładnie opisana na osobnej stronie niniejszego poradnika.
Escape from the Reactor

Po pokonaniu bossa będziesz musiał uciec z płonącego reaktora. Biegnij za Barretem, a następnie dotrzyj do Jessie. Biegnijcie wspólnie do wyjścia - po drodze czeka Cię trochę pomniejszych walk z takimi przeciwnikami jak sweeper, roboty czy shock troopers. Po dotarciu do wyjścia obejrzysz scenkę i zakończysz pierwszy rozdział gry FF7 Remake.
- Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: Opis przejścia
- Final Fantasy VII Remake: Misje główne
- Final Fantasy VII Remake: Wszystkie rozdziały - lista
- Final Fantasy VII Remake: The Destruction of Mako Reactor 1 - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Fateful Encounters - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Home Sweet Slum - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Mad Dash - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Dogged Pursuit - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Light the Way - solucja
- Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Budding Bodyguard - solucja
- Final Fantasy VII Remake: The Town That Never Sleeps - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Rough Waters - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Haunted - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Fight for the Survival - solucja
- Final Fantasy VII Remake: A Broken World - solucja
- Final Fantasy VII Remake: In Search of Hope - solucja
- Final Fantasy VII Remake: The Day Midgar Stood Still - solucja
- Final Fantasy VII Remake: The Belly of the Beast - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Deliverance from Chaos - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Destiny's Crossroads - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Misje główne
- Final Fantasy VII Remake: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Tysiąc lat temu zapowiedzieli, Square pobiło CD Projekt.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
