Final Fantasy VII Remake: Battle Intel Chadleya - Battle Report, spis, porady
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Final Fantasy VII Remake znajdziesz listę wszystkich Battle Intel, a także dowiesz się, jak je ukończyć.
Począwszy od rozdziału 3 (Chapter 3) Home Sweet Slum, zaczniesz spotykać Chadley'a. Chłopak będzie zlecał Ci określone wyzwania, które w grze FF7 Remake noszą nazwę Battle Intel. Nagrodą za wykonywanie tych zadań jest m.in. możliwość zakupu nowych Materii, więc warto robić je na bieżąco.

Chadley'a będziesz spotykał co jakiś czas w różnych miastach, więc staraj się regularnie wykonywać Battle Reports. Warto dodać, że Battle Intels można robić na zapas - możesz zacząć wykonywać kolejne kroki do ukończenia Battle Intels wcześniej, a gra zarejestruje to i przy zaakceptowaniu kolejnych zadań zostaną one automatycznie ukończone. Kolejne zadania będziesz otrzymywał po wykonaniu poprzednich.
- Report 01 - Monster Bio Pt. 1
 - Report 02 - Magic Elements Pt. 1
 - Report 03 - The Stagger Effect Pt. 1
 - Report 04 - The Stagger Effect Pt. 2
 - Report 05 - Combat Simulation: Shiva
 - Report 06 - Monster Bio Pt. 2
 - Report 07 - Magic Elements Pt. 2
 - Report 08 - The Manipulation Technique
 - Report 09 - Monster Variants Pt. 1
 - Report 10 - Combat Simulation: Fat Chocobo
 - Report 11 - Monster Bio Pt. 3
 - Report 12 - The Stagger Effect Pt. 3
 - Report 13 - Refocus Analysis
 - Report 14 - The Stagger Effect Pt. 4
 - Report 15 - Combat Simulation: Leviathan
 - Report 16 - Monster Bio Pt. 4
 - Report 17 - Weapon Abilities
 - Report 18 - Mp Consumption
 - Report 19 - Monster Variants Pt. 2
 - Report 20 - Combat Simulation: Bahamut
 
Report 01 - Monster Bio Pt. 1
- Warunki ukończenia: użyj Assess na 2 typach wrogów;
 - Nagroda: Auto-Cure Materia;
 - Komentarz: łatwy do wykonania Battle Intel. Wystarczy, że użyjesz Assess na dwóch dowolnych wrogach. Auto-Cure bardzo przydaje się przez większość gry, więc warto ją mieć w plecaku.
 
Report 02 - Magic Elements Pt. 1
- Warunki ukończenia: Użyj Fire, Ice lub Lightning na trzech przeciwnikach podatnych na dany żywioł;
 - Nagroda: Wind Materia;
 - Komentarz: Wind Materia przydaje się na późniejszym etapie rozgrywki, więc warto ją lvlować od wcześniejszych rozdziałów.
 
Report 03 - The Stagger Effect Pt. 1
- Warunki ukończenia: użyj unikatowych umiejętności na wrogu ze statusem staggered i naładuj wskaźnik ATB 10 razy;
 - Nagroda: First Strike Materia;
 - Komentarz: unikatowa umiejętności to te, które przyznawane są przez noszoną broń. Wykorzystuj więc np. Thrust Clouda itp.
 
Report 04 - The Stagger Effect Pt. 2
- Warunki ukończenia: wprowadź w stan oszołomienia (staggered) 15 różnych typów przeciwników;
 - Nagroda: ATB Boost Materia
 - Komentarz: Tifa wyprowadza ciosy z bardzo dużą szybkością, więc idealnie nadaje się do wykonania tego zadania.
 
Report 05 - Combat Simulation: Shiva
- Warunki ukończenia: Pokonaj Shive;
 - Nagroda: Shiva Materia (Summon);
 - Komentarz: Shiva jest bardzo podatna na ogień. Przyzwij w walce Ifrita, a bardzo ułatwisz sobie walkę. Dobrze działa również Elemental Materia + Fire Materia.
 
Report 06 - Monster Bio Pt. 2
- Warunki ukończenia: Użyj Assess na 10 różnych typach przeciwników;
 - Nagroda: Steadfast Block Materia;
 - Komentarz: łatwe zadanie, szczególnie, że gra podlicza Assess wykonanie na wcześniejszych wrogach.
 
Report 07 - Magic Elements Pt. 2
- Warunki ukończenia: Wykorzystaj słabość (weaknessess) u 15 przeciwników różnego typu;
 - Nagroda: Steal Materia;
 - Komentarz: gra podlicza wcześniejsze wykorzystanie słabości, więc łatwo ukończyć ten raport.
 
Report 08 - The Manipulation Technique
- Warunki ukończenia: pokonaj 2 lub więcej wrogów jednym atakiem;
 - Nagroda: Provoke Materia;
 - Komentarz: doprowadź do low HP kilku wrogów i wykończ ich np. Triple Slash Cloudem.
 
Report 09 - Monster Variants Pt. 1
- Warunki ukończenia: pokonaj trzy unikatowe warianty potworów;
 - Nagroda: Synergy Materia;
 - Komentarz: unikatowi przeciwnicy najczęściej pojawiają się podczas misji pobocznych.
 
Report 10 - Combat Simulation: Fat Chocobo
- Warunki ukończenia: pokonaj w walce Fat Chocobo;
 - Nagroda: Fat Chocobo Materia (Summon);
 - Komentarz: Fat Chocobo jest bardzo mało mobilny. Doskonale sprawdza się tu Poison Materia i użycie silnych zaklęć ofensywnych.
 
Report 11 - Monster Bio Pt. 3
- Warunki ukończenia: użyj Assess na 20 różnych typach przeciwników;
 - Nagroda: Item Master Materia;
 - Komentarz: gra podlicza Assess wykonanie na wcześniejszych wrogach.
 
Report 12 - The Stagger Effect Pt. 3
- Warunki ukończenia: Zwiększ stagger damage bonus u przeciwnika do 200%;
 - Nagroda: Parry Materia;
 - Komentarz: najlepiej wykonać to zadanie podczas walki z silniejszym wrogiem, który ma długi pasek stagger. Używaj umiejętności specjalnej Tify (trójkąt w walce), gdy wróg ma status staggered, by jeszcze bardziej zwiększyć bonus.
 
Report 13 - Refocus Analysis
- Warunki ukończenia: użyj dwukrotnie Limit Break Refocus;
 - Nagroda: ATB Assist Materia;
 - Komentarz: wyposaż dowolną postać w Refocus Materia i doprowadź do momentu, w którym będzie mogła odpalić swój Limit Break, a następnie użyj Refocus.
 
Report 14 - The Stagger Effect Pt. 4
- Warunki ukończenia: wprowadź w stan oszołomienia (staggered) 40 różnych typów przeciwników;
 - Nagroda: ATB Stagger Materia;
 - Komentarz: gdy będziesz walczył z nowym typem wrogów, pamiętaj, by starać się doprowadzić do stanu stagger u nich, m.in. używając ataków Tify.
 
Report 15 - Combat Simulation: Leviathan
- Warunki ukończenia: pokonaj Leviathana;
 - Nagroda: Leviathan Summon Materia;
 - Komentarz: Leviathan zadaje bardzo duże obrażenia od Materii. Wróg nie ma większych słabości, więc musisz bazować na normalnych atakach, leczyć się (Magnify + Healing Materia) i użyć własnego Summona. Dobrze również działają potężne zaklęcia ofensywne jak np. Thundaga.
 
Report 16 - Monster Bio Pt. 4
- Warunki ukończenia: Użyj Assess na 30 różnych typach przeciwników;
 - Nagroda: Enemy Skill Materia;
 - Komentarz: gra podlicza Assess wykonanie na wcześniejszych wrogach.
 
Report 17 - Weapon Abilities
- Warunki ukończenia: zdobądź wszystkie 16 specjalnych umiejętności broni;
 - Nagroda: Skill Master Materia;
 - Komentarz: spis wszystkich broni dostępnych w grze FF7 Remake znajdziesz na osobnej stronie niniejszego poradnika. Musisz wyposażać swoje postacie w nowe bronie i uczyć się ich specjalnych umiejętności.
 
Report 18 - Mp Consumption
- Warunki ukończenia: opanuj wszystkie 12 typów Magic Materia;
 - Nagroda: MP Absorption Materia;
 - Komentarz: z pomocą Pedometer Materia (która zamieni się w AP UP Materia) z 14 rozdziału gry, możesz szybko ulepszać kolejne Materie.
 
Report 19 - Monster Variants Pt. 2
- Warunki ukończenia: pokonaj dziesięć unikatowych wariantów potworów;
 - Nagroda: HP Absorption Materia;
 - Komentarz: unikatowi wrogowie najczęściej pojawiają się podczas misji pobocznych.
 
Report 20 - Combat Simulation: Bahamut
- Warunki ukończenia: Pokonaj Bahamuta;
 - Nagroda: Bahamut Summon Materia;
 - Komentarz: Bardzo trudna walka - Revive Earrings mogą pomóc przy Mega Flare Bahamauta. Najlepiej przystąpić do walki w pełni rozwiniętą drużyną, używać umiejętności wywołujących staggered i korzystać z najsilniejszych Materii.
 
0
- Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: Opis przejścia
	
- Final Fantasy VII Remake: Sekrety, znajdźki, dodatkowe wyzwania
		
- Final Fantasy VII Remake: Wszystkie sekrety, znajdźki, wyzwania - lista
 - Final Fantasy VII Remake: Battle Intel Chadleya - Battle Report, spis, porady
 - Final Fantasy VII Remake: Music Collection - płyty, spis, jak znaleźć wszystkie
 - Final Fantasy VII Remake: Corneo Colosseum, wszystkie walki, pojedynki
 - Final Fantasy VII Remake: Shinra VR Combat Simulator, wszystkie walki, pojedynki
 - Final Fantasy VII Remake: Moogle Emporium, przedmioty
 - Final Fantasy VII Remake: Manuscripts
 
 
 - Final Fantasy VII Remake: Sekrety, znajdźki, dodatkowe wyzwania
		
 
 - Final Fantasy VII Remake: Opis przejścia
	
 
Komentarze czytelników
szumi jawor Centurion
Tysiąc lat temu zapowiedzieli, Square pobiło CD Projekt.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
