Final Fantasy VII Remake: Status Effects i Elements - żywioły, efekt
Aktualizacja:
Z tej strony poradnika do gry Final Fantasy VII Remake dowiesz się, czym są Elements (żywioły) oraz Status Effects (Statusy efektów).
Niektóre zdolności i czary, których możesz używać w trakcie rozgrywki w FF7 Remake są nasycone energią określonego żywiołu i wyrządzają odpowiedni typ obrażeń. Co więcej, wybrane umiejętności wywołują u sojuszników różne efekty statusu (Status Effect), które mogą ułatwić Ci walkę.
Elements
Każdy żywioł (Element) w grze FF7 Remake zachowuje się inaczej w przypadku określonych typów przeciwników. Niektórzy mogą być odporni np. na Fire, a inni będą niezwykle podatni na obrażenia od tego żywiołu - warto to wykorzystać i wyrządzić im ogromne obrażenia.
W grze Final Fantasy VII Remake występują cztery żywioły (Elements):
- Fire;
- Ice;
- Lightning;
- Wind.
Beneficial Status Effects
Niektóre zaklęcia i przedmioty, których będziesz używać w trakcie rozgrywki mogą powodować określony pozytywny efekt (Beneficial Status Effects), który ułatwia walkę z trudniejszymi przeciwnikami.
W grze Final Fantasy VII Remake można wyróżnić następujące pozytywne efekty (Beneficial Status Effect):
- Regen: stopniowo przywraca HP;
- Barrier: zmniejsza otrzymywane obrażenia fizyczne;
- Manaward: zmniejsza otrzymywane obrażenia magiczne;
- Shield: unieważnia otrzymane obrażenia fizyczne;
- Reflect: odbija zaklęcia magiczne;
- Haste: przyspiesza tempo wypełniania wskaźnika ATB;
- Resist: zapobiega Status Ailments;
- Auto-Life: ożywia cel z obezwładnienia (raz podczas bitwy).
0
- Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: Poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: Podstawy
- Final Fantasy VII Remake: Porady na start, tipy, wskazówki
- Final Fantasy VII Remake: Atrybuty postaci
- Final Fantasy VII Remake: Akcesoria i bonusy - porady, skąd wziąć?
- Final Fantasy VII Remake: Summoning Materia
- Final Fantasy VII Remake: Bronie i ulepszenia
- Final Fantasy VII Remake: Minigry - lista, porady
- Final Fantasy VII Remake: Zdobywanie poziomów - porady, wskazówki
- Final Fantasy VII Remake: Walka - tryb aktywnej pauzy, ATB
- Final Fantasy VII Remake: Limit Break, czym jest, jak naładować, jak wykonać
- Final Fantasy VII Remake: Limit Break - ataki i efekty, lista
- Final Fantasy VII Remake: Materie i Summons - czym są?
- Final Fantasy VII Remake: Status Effects i Elements - żywioły, efekt
- Final Fantasy VII Remake: Status Ailments - czym są, rodzaje, jak zniwelować?
- Final Fantasy VII Remake: Guarding i Evading - czym jest?
- Final Fantasy VII Remake: Battle System - klasyczny i zwykły, różnice
- Final Fantasy VII Remake: Podstawy
- Final Fantasy VII Remake: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
szumi jawor Centurion
Tysiąc lat temu zapowiedzieli, Square pobiło CD Projekt.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
