Final Fantasy VII Remake: Status Effects i Elements - żywioły, efekt
Aktualizacja:
Z tej strony poradnika do gry Final Fantasy VII Remake dowiesz się, czym są Elements (żywioły) oraz Status Effects (Statusy efektów).
Niektóre zdolności i czary, których możesz używać w trakcie rozgrywki w FF7 Remake są nasycone energią określonego żywiołu i wyrządzają odpowiedni typ obrażeń. Co więcej, wybrane umiejętności wywołują u sojuszników różne efekty statusu (Status Effect), które mogą ułatwić Ci walkę.
Elements
Każdy żywioł (Element) w grze FF7 Remake zachowuje się inaczej w przypadku określonych typów przeciwników. Niektórzy mogą być odporni np. na Fire, a inni będą niezwykle podatni na obrażenia od tego żywiołu - warto to wykorzystać i wyrządzić im ogromne obrażenia.
W grze Final Fantasy VII Remake występują cztery żywioły (Elements):
- Fire;
- Ice;
- Lightning;
- Wind.
Beneficial Status Effects
Niektóre zaklęcia i przedmioty, których będziesz używać w trakcie rozgrywki mogą powodować określony pozytywny efekt (Beneficial Status Effects), który ułatwia walkę z trudniejszymi przeciwnikami.
W grze Final Fantasy VII Remake można wyróżnić następujące pozytywne efekty (Beneficial Status Effect):
- Regen: stopniowo przywraca HP;
- Barrier: zmniejsza otrzymywane obrażenia fizyczne;
- Manaward: zmniejsza otrzymywane obrażenia magiczne;
- Shield: unieważnia otrzymane obrażenia fizyczne;
- Reflect: odbija zaklęcia magiczne;
- Haste: przyspiesza tempo wypełniania wskaźnika ATB;
- Resist: zapobiega Status Ailments;
- Auto-Life: ożywia cel z obezwładnienia (raz podczas bitwy).
- Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: Poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: Podstawy
- Final Fantasy VII Remake: Porady na start, tipy, wskazówki
- Final Fantasy VII Remake: Atrybuty postaci
- Final Fantasy VII Remake: Akcesoria i bonusy - porady, skąd wziąć?
- Final Fantasy VII Remake: Summoning Materia
- Final Fantasy VII Remake: Bronie i ulepszenia
- Final Fantasy VII Remake: Minigry - lista, porady
- Final Fantasy VII Remake: Zdobywanie poziomów - porady, wskazówki
- Final Fantasy VII Remake: Walka - tryb aktywnej pauzy, ATB
- Final Fantasy VII Remake: Limit Break, czym jest, jak naładować, jak wykonać
- Final Fantasy VII Remake: Limit Break - ataki i efekty, lista
- Final Fantasy VII Remake: Materie i Summons - czym są?
- Final Fantasy VII Remake: Status Effects i Elements - żywioły, efekt
- Final Fantasy VII Remake: Status Ailments - czym są, rodzaje, jak zniwelować?
- Final Fantasy VII Remake: Guarding i Evading - czym jest?
- Final Fantasy VII Remake: Battle System - klasyczny i zwykły, różnice
- Final Fantasy VII Remake: Podstawy
- Final Fantasy VII Remake: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Tysiąc lat temu zapowiedzieli, Square pobiło CD Projekt.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
