Final Fantasy VII Remake: Zdobywanie poziomów - porady, wskazówki
Aktualizacja:
Z tej strony poradnika do gry Final Fantasy VII Remake dowiesz się, jak zdobywać poziomy doświadczenia i rozwijać swoją postać.
Głównym sposobem na zdobywanie punktów doświadczenia (EXP - Experience points) i awansowania na kolejne poziomy w grze FF7 Remake jest walka. Po zdobyciu kolejnego poziomu statystyki Twojej postaci zwiększają się (HP, MP, siła ataków itp.), a tym samym staje się ona silniejsza.

Punkty doświadczenia (EXP) to jednak nie jedyna nagroda, jaką można uzyskać za pokonanie przeciwników. Po zakończonej walce masz szansę na zdobycie następujących nagród:
- Exp: punkty doświadczenia, dzięki którym awansujesz postacie na wyższy poziom;
- Gil: waluta w grze, dzięki której kupisz nowe przedmioty w sklepach;
- Items: różne przedmioty, np. Potiony (przedmioty lecznicze) i akcesoria;
- Weapons proficiency (Specjalizacja broni): im więcej używasz danej broni, tym mocniej rośnie jej poziom specjalizacji. Po osiągnięciu określonego poziomu odblokujesz m.in. nowe ataki dla broni i wybierzesz specjalne umiejętności dla swojego bohatera;
- AP (Materia Exp): Materia, specjalne kule w broniach również awansują na wyższy poziom. Dzięki temu możesz używać potężniejszych zdolności np. Fire - Fira - Firaga.
0
- Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: Poradnik do gry
	- Final Fantasy VII Remake: Podstawy
		- Final Fantasy VII Remake: Porady na start, tipy, wskazówki
- Final Fantasy VII Remake: Atrybuty postaci
- Final Fantasy VII Remake: Akcesoria i bonusy - porady, skąd wziąć?
- Final Fantasy VII Remake: Summoning Materia
- Final Fantasy VII Remake: Bronie i ulepszenia
- Final Fantasy VII Remake: Minigry - lista, porady
- Final Fantasy VII Remake: Zdobywanie poziomów - porady, wskazówki
- Final Fantasy VII Remake: Walka - tryb aktywnej pauzy, ATB
- Final Fantasy VII Remake: Limit Break, czym jest, jak naładować, jak wykonać
- Final Fantasy VII Remake: Limit Break - ataki i efekty, lista
- Final Fantasy VII Remake: Materie i Summons - czym są?
- Final Fantasy VII Remake: Status Effects i Elements - żywioły, efekt
- Final Fantasy VII Remake: Status Ailments - czym są, rodzaje, jak zniwelować?
- Final Fantasy VII Remake: Guarding i Evading - czym jest?
- Final Fantasy VII Remake: Battle System - klasyczny i zwykły, różnice
 
 
- Final Fantasy VII Remake: Podstawy
		
 
- Final Fantasy VII Remake: Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
szumi jawor Centurion
Tysiąc lat temu zapowiedzieli, Square pobiło CD Projekt.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
