Final Fantasy VII Remake Intermission: Scarlet's Trap - solucja, opis przejścia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Final Fantasy VII Remake Intermission znajdziecie dokładny opis przejścia głównej misji fabularnej Scarlet's Trap.

Yuffie i Sononowi udało się przedostać do budynku korporacji, jednak ich obecność została odkryta przez Scarlet - szefową rozwoju uzbrojenia (Weapons Development) w Shinra Electric Power Company.

Search the Facility

Idąc przez poziom B16 Advanced Weaponry: Inspection traficie na obszerną arenę, gdzie przywita Was hologram Scarlet - Final Fantasy VII Remake Intermission: Scarlets Trap - solucja, opis przejścia - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Idąc przez poziom B16 Advanced Weaponry: Inspection traficie na obszerną arenę, gdzie przywita Was hologram Scarlet. Kobieta uknuła sprytny plan i zwabiła Was tutaj, aby poddać Was próbie bojowej - będziecie musieli przetrwać kilka rund w walce z różnego typu przeciwnikami.

W pierwszej rundzie zmierzycie się z jednym Sweeperem i dwoma latającymi Slug-Ray - Final Fantasy VII Remake Intermission: Scarlets Trap - solucja, opis przejścia - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W pierwszej rundzie zmierzycie się z jednym Sweeperem i dwoma latającymi Slug-Ray. Przeciwnicy są bardzo podatni na Lightning, więc warto skorzystać z zaklęć Thunder/Thundara/Thundaga, aby szybko doprowadzić większego z nich do statusu Staggered.

W drugiej rundzie na arenie pojawią się dwa Moonodrive, które nie są wytrzymałe, ale potrafią korzystać z zaklęcia Fire - Final Fantasy VII Remake Intermission: Scarlets Trap - solucja, opis przejścia - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W drugiej rundzie na arenie pojawią się dwa Moonodrive, które nie są wytrzymałe, ale potrafią korzystać z zaklęcia Fire. Moonodrive są bardzo podatne na ataki fizyczne i Wind, dlatego w trakcie tego warto skorzystać z zaklęcia Aero lub umiejętności Windstorm.

Trzecia runda to walka z kilkoma lewitującymi Slug-Ray - Final Fantasy VII Remake Intermission: Scarlets Trap - solucja, opis przejścia - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Trzecia runda to walka z kilkoma lewitującymi Slug-Ray. Drony są bardzo podatne na Lightning (zaklęcia Thunder/Thundara), a do tego ataki fizyczne mogą szybko doprowadzić ich do statusu Staggered.

Gdy dron zacznie namierzać Waszą postać laserem i ładować impuls elektryczny to znak, że za chwile wystrzeli pocisk, który może sparaliżować bohatera na pewien czas.

Po walce rzućcie shurikenem w zaczep oznaczony na powyższym obrazku, a następnie skorzystajcie z pomocy Sonona, aby wspiąć się na wyższe piętro - Final Fantasy VII Remake Intermission: Scarlets Trap - solucja, opis przejścia - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po walce rzućcie shurikenem w zaczep oznaczony na powyższym obrazku, a następnie skorzystajcie z pomocy Sonona, aby wspiąć się na wyższe piętro. Gdy będziecie na górze, pamiętajcie, aby opuścić drabinę, żeby Sonon mógł do Was dołączyć.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2021-08-31
07:26

szumi jawor Centurion

😂

Tysiąc lat temu zapowiedzieli, Square pobiło CD Projekt.

Komentarz: szumi jawor

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl