Final Fantasy VII Remake Intermission: Scarlet's Trap - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Final Fantasy VII Remake Intermission znajdziecie dokładny opis przejścia głównej misji fabularnej Scarlet's Trap.
Yuffie i Sononowi udało się przedostać do budynku korporacji, jednak ich obecność została odkryta przez Scarlet - szefową rozwoju uzbrojenia (Weapons Development) w Shinra Electric Power Company.
Search the Facility

Idąc przez poziom B16 Advanced Weaponry: Inspection traficie na obszerną arenę, gdzie przywita Was hologram Scarlet. Kobieta uknuła sprytny plan i zwabiła Was tutaj, aby poddać Was próbie bojowej - będziecie musieli przetrwać kilka rund w walce z różnego typu przeciwnikami.

W pierwszej rundzie zmierzycie się z jednym Sweeperem i dwoma latającymi Slug-Ray. Przeciwnicy są bardzo podatni na Lightning, więc warto skorzystać z zaklęć Thunder/Thundara/Thundaga, aby szybko doprowadzić większego z nich do statusu Staggered.

W drugiej rundzie na arenie pojawią się dwa Moonodrive, które nie są wytrzymałe, ale potrafią korzystać z zaklęcia Fire. Moonodrive są bardzo podatne na ataki fizyczne i Wind, dlatego w trakcie tego warto skorzystać z zaklęcia Aero lub umiejętności Windstorm.

Trzecia runda to walka z kilkoma lewitującymi Slug-Ray. Drony są bardzo podatne na Lightning (zaklęcia Thunder/Thundara), a do tego ataki fizyczne mogą szybko doprowadzić ich do statusu Staggered.
Gdy dron zacznie namierzać Waszą postać laserem i ładować impuls elektryczny to znak, że za chwile wystrzeli pocisk, który może sparaliżować bohatera na pewien czas.

Po walce rzućcie shurikenem w zaczep oznaczony na powyższym obrazku, a następnie skorzystajcie z pomocy Sonona, aby wspiąć się na wyższe piętro. Gdy będziecie na górze, pamiętajcie, aby opuścić drabinę, żeby Sonon mógł do Was dołączyć.
0
- Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: FF7 Remake Intermission
- Final Fantasy VII Remake: Misje główne
- Chapter 2: Covert Ops
- Final Fantasy VII Remake Intermission: Scarlet's Trap - solucja, opis przejścia
- Final Fantasy VII Remake Intermission: Find That Materia - solucja
- Final Fantasy VII Remake Intermission: The Invitation - solucja, opis przejścia
- Final Fantasy VII Remake Intermission: A New Threat - solucja, opis przejścia
- Chapter 2: Covert Ops
- Final Fantasy VII Remake: Misje główne
- Final Fantasy VII Remake: FF7 Remake Intermission
Komentarze czytelników
szumi jawor Centurion
Tysiąc lat temu zapowiedzieli, Square pobiło CD Projekt.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
