Final Fantasy VII Remake Intermission: First Challenge - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Final Fantasy VII Remake Intermission znajdziecie dokładny opis przejścia głównej misji fabularnej First Challenge.
Yuffie pojawia się w Midgardzie, aby spotkać się z członkami grupy Avalanche. Pierwszą misję dodatku Intermission w grze FF7 Remake można potraktować jako swego rodzaju samouczek, który nauczy Was podstawowych komend sterowania i walki.
Mark of the Moogle

Idąc przez peryferie Slumsów Sektora 7 (Sector 7 Slums - Outskirts) musicie rozglądać się za plakatami z wizerunkiem Moogle (Moogle Posters), które doprowadzą Was do grupy Avalanche - po prostu idźcie przed siebie, na początku rozgrywki w FF7 Remake Intermission nie możecie się zgubić.

Idąc dalej, traficie na pierwszych prostych przeciwników (Toxirat), a następnie Gorger, na których nauczycie się podstaw walki. Yuffie może atakować z odległości, rzucając shurikenami, ale równie dobrze radzi sobie w walce w bliskim kontakcie.
Walka z Toxirat to doskonały moment na potrenowanie uników bloków (R1) - wykonanie bloku tuż przed otrzymaniem ciosu znacznie obniża otrzymywane przez Yuffie obrażenia.

Po przejściu przez most napotkacie pierwszego poważniejszego przeciwnika (Lesser Drake) w towarzystwie dwóch Toxirat. Smok jest podatny na Wiatr (Wind), więc skorzystajcie z techniki Windstorm, aby szybko pozbawić go większej ilości zdrowia. Po walce wejdźcie do opuszczonego magazynu (Abandoned Werehouse)

Podejdźcie do windy i rzućcie shurikenem w dźwignię oznaczoną na powyższym obrazku, aby uruchomić windę, którą wjedziecie na wyższe piętro magazynu. Na górze czeka Was walka z dwoma słabszymi przeciwnikami, na których będziecie mogli przećwiczyć poznane dotychczas techniki walki. Po walce wyjdźcie z magazynu i idźcie przed siebie.
Don't Fear, Yuffie's Here

W końcu dotrzecie do przepaści, której nie będziecie mogli przeskoczyć. Wejdźcie po drabinie na samą górę metalowej wieży.

Rzućcie shurikenem w hak dźwigu, aby opuścić na ziemię metalowe filary, po których przejdziecie na drugą stronę przepaści. Po wykonaniu tej czynności możecie zjechać na dół, korzystając z rury, która przechodzi przez sam środek metalowej konstrukcji.

Teraz czceka Was walka z dwoma bardziej wymagającymi przeciwnikami Wayward Wolf. Wilki są szybkie, atakują jednocześnie i wyrządzają spore obrażenia, ale są niezwykle podatne na ogień, więc zalecamy skorzystanie z zaklęcia Fira, aby szybko powalić jednego z nich. Przeciwnik trafiony zaklęciem od razu otrzyma status Staggered i będziecie mogli go szybko wykończyć podstawowymi kombinacjami ataków.
Więcej informacji na temat mechaniki Staggerowania w grze FF7 Remake znajdziecie na stronie Wrogowie - jak staggerować?.
Scrap Boulevard

Na złomowisku Scrap Boulevard nie natraficie na żadne zagrożenie, więc możecie iść w stronę głównego celu misji - wejścia do Slumsów. Po drodze rozbijajcie skrzynki z logiem Shinra, aby mieć szansę na zdobycie dodatkowych przedmiotów.
Avalanche

Po wejściu na teren Slumsów obejrzycie krótki przerywnik filmowy i spotkacie Zhijie, który zaprowadzi Was do kryjówki grupy Avalanche. Wejdźcie do budynku i zejdźcie do piwnicy. Po przerywniku filmowym misja dobiegnie końca.
0
- Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: FF7 Remake Intermission
	
- Final Fantasy VII Remake: Misje główne
		
- Chapter 1: Wutai's Finest
			
- Final Fantasy VII Remake Intermission: First Challenge - solucja, opis przejścia
 - Final Fantasy VII Remake Intermission: Gain Intel - solucja, opis przejścia
 - Final Fantasy VII Remake Intermission: Scout Out Sector 7 - solucja
 - Final Fantasy VII Remake Intermission: The Handoff - solucja, opis przejścia
 - Final Fantasy VII Remake Intermission: After Him - solucja, opis przejścia
 - Final Fantasy VII Remake Intermission: Shinra Building or Bust - solucja
 
 
 - Chapter 1: Wutai's Finest
			
 
 - Final Fantasy VII Remake: Misje główne
		
 
 - Final Fantasy VII Remake: FF7 Remake Intermission
	
 
Komentarze czytelników
szumi jawor Centurion
Tysiąc lat temu zapowiedzieli, Square pobiło CD Projekt.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
