Final Fantasy VII Remake: Mad Dash - solucja
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Final Fantasy VII Remake znajdziesz opisz przejścia czwartego rozdziału gry (Chapter 4) - Mad Dash.
Tym razem Jessie, Wedge i Biggs ruszają na samodzielną misję, by zdobyć nowy ładunek wybuchowy.
- Motor Chase
- To Sector 7 / Homecoming
- The Jessie Job
- Sector 7-6 Annex Infiltration
- A Little Diversion
- Rendezvous at the Empty Lot / Return to the Slums
- To Wedge's Place / Remaining Payment
- Slum Wisdom / Sudden Attack
- A New Operation
Motor Chase

Pierwszy etap tego zadania to jazda motorem i walka z wrogami, którzy będą Cię ścigać. Podjeżdżaj do żołnierzy z odpowiedniej strony i używaj miecza, by szybko się ich pozbyć. Pod R2 masz turbo, które pozwoli Ci dogonić wrogów i zrównać się z nimi, by zadawać obrażenia.

Pod koniec jazdy zjawi się Roche - członek elitarnej jednostki Solider, który będzie znacznie bardziej wymagającym wrogiem. Z Roche walczy się podobnie jak z innymi, z tą różnicą, że zadaje on więcej obrażeń i ma trochę ataków specjalnych. Uważaj, gdy przeciwnik zacznie jechać po ścianie - zwolnij i unikaj wyładowań elektrycznych, które będą pojawiać się na drodze.
To Sector 7 / Homecoming

Po przejażdżce idź za Jessie i resztą, aż w końcu dotrzecie do jej rodzinnego domu. Twoim zadaniem jest poczekać na zewnątrz, a reszta odwróci uwagę domowników.
The Jessie Job

Teraz musisz zakraść się na tył domu i wejść do środka tylnym wejściem. Idź do pokoju, w którym przebywa ojciec Jessie i wyjmij kartę dostępu ze skafandra. Wyjdź na zewnątrz i poczekaj na resztę.
Sector 7-6 Annex Infiltration

Idź za Biggsem i Wedgem w ustalone miejsce. Gdy dotrzecie na miejsce ataku, skorzystaj z Wending Machine, by odnowić zapasy i kupić przedmioty na promocji (oznaczone są kolorem pomarańczowym).
A Little Diversion

Teraz musisz zmierzyć się z dużą ilością przeciwników - korzystaj z umiejętności specjalnych Clouda i lecz się z pomocą Cure. Gdy pojawią się Sweepery, możesz przyzwać Ifrita, by pomógł Ci w walce. Pamiętaj, że summony mają oddzielną listę komend i musisz im wydawać polecenia, tak jak towarzyszom. Po pewnym czasie zjawi się Roche i czeka Cię walka z bossem. Dokładny opis przebiegu walki z Roche, a także porady i wskazówki, jak go pokonać znajdziesz na osobnej stronie niniejszego poradnika.
Rendezvous at the Empty Lot / Return to the Slums

Po walce z Roche biegnij za Biggsem. Następnie spotkaj się ponownie z Jessie i wspólnie wyjdźcie z bazy. Biegnij za resztą, aż w końcu użyjecie spadochronów, by wrócić do Slumsów.
To Wedge's Place / Remaining Payment

Biegnij za Wedgem, aż do jego mieszkania. Następnie cofnij się do domu Jessie i pomów z kobietą. Otrzymasz Barrier Materia, przydatną dla Clouda lub Barreta. Jessie zaproponuje Cloudowi randkę, jednak z punktu widzenia fabuły gry FF7 Remake nie ma znacznie, która opcję dialogową wybierzesz.
Slum Wisdom / Sudden Attack

Wróć do swojego mieszkania i porozmawiaj z Tifą. Rano obudzą Cię zjawy Mysterious Spectres, z którymi będziesz musiał się zmierzyć. Wrogowie praktycznie nie mają słabości, a do tego są odporni na ataki wyprowadzane mieczem.

Biegnij do Barreta i Jessie, ale miej się na baczności, ponieważ przed lokalem zostaniesz zaatakowany przez Enigmatic Spectre. Wróg ten, podobnie jak Mysterious Spectres jest bardzo odporny na ataki mieczem - dobrze sprawują się za to szybkie ciosy Tify, by budować pasek staggered.
A New Operation

Biegnij na stacje i pomów z Tifą i Barretem, a następnie wsiądźcie do pociągu. W ten sposób zakończysz czwarty rozdział gry Final Fantasy VII Remake.
0
- Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: Opis przejścia
- Final Fantasy VII Remake: Misje główne
- Final Fantasy VII Remake: Wszystkie rozdziały - lista
- Final Fantasy VII Remake: The Destruction of Mako Reactor 1 - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Fateful Encounters - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Home Sweet Slum - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Mad Dash - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Dogged Pursuit - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Light the Way - solucja
- Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Budding Bodyguard - solucja
- Final Fantasy VII Remake: The Town That Never Sleeps - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Rough Waters - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Haunted - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Fight for the Survival - solucja
- Final Fantasy VII Remake: A Broken World - solucja
- Final Fantasy VII Remake: In Search of Hope - solucja
- Final Fantasy VII Remake: The Day Midgar Stood Still - solucja
- Final Fantasy VII Remake: The Belly of the Beast - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Deliverance from Chaos - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Destiny's Crossroads - solucja
- Final Fantasy VII Remake: Misje główne
- Final Fantasy VII Remake: Opis przejścia
Komentarze czytelników
szumi jawor Centurion
Tysiąc lat temu zapowiedzieli, Square pobiło CD Projekt.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
