Final Fantasy VII Remake: Akcesoria i bonusy - porady, skąd wziąć?
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Final Fantasy VII Remake znajdziesz informacje na temat akcesoriów (Accessories) i bonusów, jakie zapewniają, a także dowiesz się jak je zdobyć.
Akcesoria (Accessories) w grze Final Fantasy VII Remake to przedmioty, które zapewniają postaci różne właściwości i efekty: zwiększają poziom poszczególnych atrybutów, zmniejszają otrzymywane obrażenia lub zapewniają odporność na negatywne statusy (Status Effects). Warto tutaj zaznaczyć fakt, że akcesoria nie są przypisane wyłącznie do jednej postaci i mogą być używane przez wszystkich członków drużyny.

Akcesoria - jak zdobyć?
Akcesoria (Accessories) w grze Final Fantasy VII Remake można zdobyć na kilka sposobów:
- Można je znaleźć w skrzyniach;
- Kupić w sklepie i w Vending Machines;
- Zdobyć po pokonaniu przeciwników i bossów.
Wszystkie akcesoria
Poniżej zamieszczamy listę wszystkich akcesoriów, które można zdobyć w grze Final Fantasy VII Remake:
- Buletproof Vest: Vitality +5%;
- Champion Belt: max HP +10%, Strength +5%;
- Circlet: max MP +10%, Magic +5%;
- Earrings: Magic +5%;
- Power Wristguards: Strength +5%;
- Talisman: Spirit +5%;
- Revival Earrings: rozpoczynasz walkę z Auto-Life status effect, dzięki czemu postać, która ma na wyposażeniu ten przedmiot, zostaje automatycznie wskrzeszona w przypadku śmierci. Po użyciu przedmiot ulega zniszczeniu;
- Star Pendant: zapewnia niewrażliwość (Immune) na truciznę (poison);
- Crescent Moon Charm: redukuje otrzymywane obrażenia, gdy jest na wyposażeniu nieaktywnych postaci;
- Whistlewind Scarf: rozpoczynasz walkę z lekko zapełnionym wskaźnikiem ATB (Active Time Battle);
- Protective Boots: zapewnia niewrażliwość na spowolnienie (Slow) i Stop;
- Salvation Badge: zwiększa skuteczność czarów leczących, gdy zdrowie bohatera spadnie poniżej 25%;
- Spectral Cogwheel: konsumpcja MP wypełnia wskaźnik Limitu;
- Supernatural Wristguards: Strength +10%;
- Platinum Earrings: Magic +10%;
- Survival Vest: Vitality +10%;
- Headband: zapewnia niewrażliwość na uśpienie (Sleep);
- Timeworn Talisman: Spirit +10%;
- Clarity Pendant: wypełnia całkowicie wskaźnik ATB po użyciu Refocus;
- Tarot Cards: wydłuża czas trwania szkodliwych efektów nałożonych na przeciwników;
- Otherworldly Cyrstal: skraca czas trwania szkodliwych efektów nałożonych na postać;
- Mythical Amulet: wzmacnia istoty przyzwane do walki (Summons);
- Healing Carcanet: zwiększa skuteczność przedmiotów, zaklęć i zdolności leczących;
- Fury Ring: rozpoczynasz walkę z efektem statusu Berserk;
- Transference Module: zużywanie ładunków ATB zapełnia wskaźnik Limitu;
- Enfeeblement Ring: rozpoczynasz walkę z efektem statusu Toad;
- Enchanted Ring: wydłuża czas trwania korzystnych efektów statusów użytych przez postać;
- Moogle's Amulet: zwiększa prawdopodobieństwo na to, że wrogowie upuszczą przedmioty, gdy zostaną pokonani w walce;
- Superstar Belt: przedmiot, który umożliwia uniknięcie obezwładnienia (Incapacitation) raz na bitwę. Nie działa przeciwko atakom wywołującym natychmiastowy efekt śmierci lub gdy HP postaci wynosi 1;
- Mako Crystal: redukuje obrażenia otrzymywane od ognia (Fire), lodu (Ice), błyskawic (Lightning) i wiatru (Wind);
- Gotterdammerung: rozpoczynasz walkę z pełnym wskaźnikiem Limitu. Dodatkowo, wskaźnik Limitu stopniowo zapełnia się w trakcie walki.
- Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: Poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: Podstawy
- Final Fantasy VII Remake: Porady na start, tipy, wskazówki
- Final Fantasy VII Remake: Atrybuty postaci
- Final Fantasy VII Remake: Akcesoria i bonusy - porady, skąd wziąć?
- Final Fantasy VII Remake: Summoning Materia
- Final Fantasy VII Remake: Bronie i ulepszenia
- Final Fantasy VII Remake: Minigry - lista, porady
- Final Fantasy VII Remake: Zdobywanie poziomów - porady, wskazówki
- Final Fantasy VII Remake: Walka - tryb aktywnej pauzy, ATB
- Final Fantasy VII Remake: Limit Break, czym jest, jak naładować, jak wykonać
- Final Fantasy VII Remake: Limit Break - ataki i efekty, lista
- Final Fantasy VII Remake: Materie i Summons - czym są?
- Final Fantasy VII Remake: Status Effects i Elements - żywioły, efekt
- Final Fantasy VII Remake: Status Ailments - czym są, rodzaje, jak zniwelować?
- Final Fantasy VII Remake: Guarding i Evading - czym jest?
- Final Fantasy VII Remake: Battle System - klasyczny i zwykły, różnice
- Final Fantasy VII Remake: Podstawy
- Final Fantasy VII Remake: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Tysiąc lat temu zapowiedzieli, Square pobiło CD Projekt.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
