Final Fantasy VII Remake: Żółte Materie - Gdzie i jak zdobyć wszystkie?
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Final Fantasy VII Remake znajdziesz spis wszystkich żółtych Materii (Command Materia / Yellow Materia), a także dowiesz się, jak je zdobyć.
Żółta Materia (Command Materia) to jedna z pięciu rodzajów Materii, które można znaleźć w grze FF7 Remake. Żółte Materie umożliwiają postaciom korzystanie z dodatkowych poleceń (Commands) w trakcie walki, jak np. Kradzież (Steal), Assess czy Chakra.

Nazwa materii  | Opis:  | Poziomy  | Jak zdobyć?  | 
Chakra Materia  | Pozwala ci odnowić HP i wyleczyć status poison z pomocą Chakry. Ilość odnowionego HP jest powiązana z otrzymanymi obrażeniami i większa ilość HP jest odnowiona przy mniejszym poziomie zdrowia.  | Level 1 - Use Chakra (Odnawia 20% poniesionych obrażeń). Level 2 - Use Chakra (Odnawia 25% poniesionych obrażeń). Level 3 -Use Chakra (Odnawia 30% poniesionych obrażeń). Level 4 - Use Chakra (Odnawia 35% poniesionych obrażeń). Level 5 - Use Chakra (Odnawia 40% poniesionych obrażeń).  | - Podczas rozdziału 8 Tifa będzie ją miała w swoim startowym wyposażeniu. - W kościele, w którym spotkasz Aerith. Możesz tam wrócić dopiero później, gdy dotrzesz do miasta.  | 
Assess Materia  | Pozwala ci wykorzystywać umiejętność Assess, która m.in. pokazuje HP i słabości przeciwników.  | Level 1 - Use Assess on a single target. Level 2 - Use Assess on all targets.  | - Materie dostaniesz od Chadleya w rozdziale 3.  | 
Prayer Materia  | Pozwala ci odnawiać HP drużyny z pomocą Pray.  | Level 1 - Use Pray (Slight HP restoration) Level 2 - Use Pray (Modest HP restoration) Level 3 - Use Pray (Moderate HP restoration) Level 4 - Use Pray (Great HP restoration) Level 5 - Use Pray (Significant HP restoration)  | - Domyślna Materia Aerith. - Do zdobycia w rozdziale 4, podczas zadania Corneo's Secret Stash.  | 
Steal Materia  | Pozwala ci okradać wrogów.  | Level 1 - Use Steal  | - Do kupienia u Chadleya w Battle Intel Report 7  | 
ATB Boost Materia  | Podwaja ilość ATB po aktywacji. Kombinacja L1+R1 w walce aktywuje umiejętność. Nie może być używana bez ponownego naładowania.  | Level 1 - ATB Boost cooldown 360 seconds. Level 2 - ATB Boost cooldown 300 seconds. Level 3 - ATB Boost cooldown 240 seconds. Level 4 - ATB Boost cooldown 180 seconds. Level 5 - ATB Boost cooldown 120 seconds.  | - Do kupienia u Chadleya po ukończeniu Battle Intel Report 4.  | 
Enemy Skill Materia  | Pozwala uczyć się niektórych technik, które Twoja postać doświadczyła na własnej skórze i późniejsze wykorzystanie ich w walce. Umiejętności te mogą być tylko używane wtedy, gdy odpowiednia Materia jest w ekwipunku.  | Level 1 - Learn and use enemy skills.  | - Do kupienia u Chadleya po ukończeniu Battle Intel Report 16.  | 
0
- Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: Poradnik do gry
	
- Final Fantasy VII Remake: Materia
		
- Final Fantasy VII Remake: Materie - lista wszystkich
 - Final Fantasy VII Remake: Materia - system, porady
 - Final Fantasy VII Remake: Materia - jak ulepszać? Czym jest, osiągnięcia
 - Final Fantasy VII Remake: Najlepsze Materie - jakie?
 - Final Fantasy VII Remake: Zielone Materie - gdzie i jak zdobyć wszystkie?
 - Final Fantasy VII Remake: Niebieskie Materie, gdzie i jak zdobyć wszystkie?
 - Final Fantasy VII Remake: Żółte Materie - Gdzie i jak zdobyć wszystkie?
 - Final Fantasy VII Remake: Purpurowe Materie - Gdzie i jak zdobyć wszystkie
 - Final Fantasy VII Remake: Czerwone Materie - gdzie i jak zdobyć wszystkie?
 
 
 - Final Fantasy VII Remake: Materia
		
 
 - Final Fantasy VII Remake: Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
szumi jawor Centurion
Tysiąc lat temu zapowiedzieli, Square pobiło CD Projekt.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
