Final Fantasy VII Remake: System turowy - czy występuje? Classic Mode
Aktualizacja:
Z tej strony poradnika do gry Final Fantasy VII Remake dowiesz się, czy w grze występuje turowy system walki.
Domyślnym trybem walki w grze Final Fantasy VII Remake jest tryb w czasie rzeczywistym, w którym Gracz ma pełną kontrolę nad aktualnie prowadzoną postacią: może wykonywać ataki, bloki, uniki, korzystać z magii itd. System ten w znacznym stopniu różni się od tego, który Gracze mogą pamiętać z gry FF7 wydanej w 1997 roku.
- Czy w grze jest tryb turowy?
- Czym jest Classic Mode?
- Jak uruchomić Classic Mode?
- Jak wygląda gra w Classic Mode?
Czy w grze jest tryb turowy?
Nie. W FF7 Remake nie ma turowego systemu walki, jednak można włączyć tryb klasyczny (Classic Mode). Wedle twórców tryb ten ma zapewniać rozgrywkę godną tej z pierwowzoru. Jest to hołd złożony w stronę wiernych Graczy powracających do tej produkcji.
Czym jest Classic Mode?

Classic Mode to hybryda dwóch sposobów prowadzenia walki, a nie klasyczny tryb turowy. Potyczki prowadzone w Classic Mode nadal opierają się na systemie Active Time Battle. Kierowane przez Ciebie postaci walczą jednak automatycznie i nie masz wpływu na przebieg starcia. W trakcie walki ładowany jest pasek ATB - gdy tylko się on zapełni uruchomia się Wait Mode, podczas którego możesz użyć dostępnych umiejętności.
Jak uruchomić Classic Mode?

Klasyczny tryb walki (Classic Mode) w grze Final Fantasy VII Remake możesz włączyć przed rozpoczęciem rozgrywki. W ten sposób już pierwsze starcia będziesz toczyć w ten konkretny sposób.

Jeśli jednak chcesz jedynie przetestować Classic Mode, możesz uruchomić go z poziomu ustawień gry. W ten sposób możesz dowolnie żonglować trybami i wybierać odpowiedni dla siebie.
Jak wygląda gra w Classic Mode?

W FF7 Remake Classic Mode stanowczo upraszcza walkę, czyniąc ją praktycznie automatyczną. Wszelkie podstawowe interakcje, czyli unikanie, blokowanie, poruszanie się i wykonywanie normalnej walki w zwarciu, prowadzone są przez sztuczną inteligencję.
Twoim zadaniem będzie tylko obsługa opcji ATB - rzucanie zaklęć, wybór umiejętności itp. Ten tryb przeznaczony jest głównie dla fanów pierwotnej rozgrywki.
Warto zaznaczyć, że poziom walk w trybie klasycznym ustawiony jest na najniższy. Nie możesz tego zmienić.
- Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: Poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: FAQ
- Final Fantasy VII Remake: Ukończenie w 100% - jak? Warunki
- Final Fantasy VII Remake: Poziom doświadczenia - jak szybko zdobywać? Porady
- Final Fantasy VII Remake: Gile - jak zdobywać dużo waluty?
- Final Fantasy VII Remake: Pominięte zadania, znajdźki - czy można wrócić?
- Final Fantasy VII Remake: New Game +, jak odblokować NG+? Ukończenie gry
- Final Fantasy VII Remake: HP i MP, jak regenerować? Eliksiry, skrzynie, zaklęcia
- Final Fantasy VII Remake: Poziom trudności - jaki wybrać? Zmiana poziomu
- Final Fantasy VII Remake: Poziom hard - jak odblokować i co on zmienia?
- Final Fantasy VII Remake: System turowy - czy występuje? Classic Mode
- Final Fantasy VII Remake: Skróty w walce - jak ustawić ataki?
- Final Fantasy VII Remake: Walka - jak uciec? Pominięcie walki
- Final Fantasy VII Remake: Staggerowanie wrogów - jak? Słabości, umiejętności
- Final Fantasy VII Remake: Suknie - jak odblokować? Tifa, Aerith, Cloud
- Final Fantasy VII Remake: Midgar - co mogę tam znaleźć?
- Final Fantasy VII Remake: Romans z Tifą, Aerith lub Jessie - czy można?
- Final Fantasy VII Remake: Bomba - jaki czas ustawić?
- Final Fantasy VII Remake: Mystery Drink - czy pić?
- Final Fantasy VII Remake: Magnify Materia - jak zdobyć, jak działa?
- Final Fantasy VII Remake: Heads or Tails - co wybrać?
- Final Fantasy VII Remake: Schody czy winda - co wybrać?
- Final Fantasy VII Remake: Epizodyczny charakter gry - na czym polega?
- Final Fantasy VII Remake: Wersja na PC - czy jest?
- Final Fantasy VII Remake: Epizod z Yuffie - czy jest na PS4?
- Final Fantasy VII Remake: FAQ
- Final Fantasy VII Remake: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Tysiąc lat temu zapowiedzieli, Square pobiło CD Projekt.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
