Final Fantasy VII Remake: System turowy - czy występuje? Classic Mode
Aktualizacja:
Z tej strony poradnika do gry Final Fantasy VII Remake dowiesz się, czy w grze występuje turowy system walki.
Domyślnym trybem walki w grze Final Fantasy VII Remake jest tryb w czasie rzeczywistym, w którym Gracz ma pełną kontrolę nad aktualnie prowadzoną postacią: może wykonywać ataki, bloki, uniki, korzystać z magii itd. System ten w znacznym stopniu różni się od tego, który Gracze mogą pamiętać z gry FF7 wydanej w 1997 roku.
- Czy w grze jest tryb turowy?
- Czym jest Classic Mode?
- Jak uruchomić Classic Mode?
- Jak wygląda gra w Classic Mode?
Czy w grze jest tryb turowy?
Nie. W FF7 Remake nie ma turowego systemu walki, jednak można włączyć tryb klasyczny (Classic Mode). Wedle twórców tryb ten ma zapewniać rozgrywkę godną tej z pierwowzoru. Jest to hołd złożony w stronę wiernych Graczy powracających do tej produkcji.
Czym jest Classic Mode?

Classic Mode to hybryda dwóch sposobów prowadzenia walki, a nie klasyczny tryb turowy. Potyczki prowadzone w Classic Mode nadal opierają się na systemie Active Time Battle. Kierowane przez Ciebie postaci walczą jednak automatycznie i nie masz wpływu na przebieg starcia. W trakcie walki ładowany jest pasek ATB - gdy tylko się on zapełni uruchomia się Wait Mode, podczas którego możesz użyć dostępnych umiejętności.
Jak uruchomić Classic Mode?

Klasyczny tryb walki (Classic Mode) w grze Final Fantasy VII Remake możesz włączyć przed rozpoczęciem rozgrywki. W ten sposób już pierwsze starcia będziesz toczyć w ten konkretny sposób.

Jeśli jednak chcesz jedynie przetestować Classic Mode, możesz uruchomić go z poziomu ustawień gry. W ten sposób możesz dowolnie żonglować trybami i wybierać odpowiedni dla siebie.
Jak wygląda gra w Classic Mode?

W FF7 Remake Classic Mode stanowczo upraszcza walkę, czyniąc ją praktycznie automatyczną. Wszelkie podstawowe interakcje, czyli unikanie, blokowanie, poruszanie się i wykonywanie normalnej walki w zwarciu, prowadzone są przez sztuczną inteligencję.
Twoim zadaniem będzie tylko obsługa opcji ATB - rzucanie zaklęć, wybór umiejętności itp. Ten tryb przeznaczony jest głównie dla fanów pierwotnej rozgrywki.
Warto zaznaczyć, że poziom walk w trybie klasycznym ustawiony jest na najniższy. Nie możesz tego zmienić.
0
- Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: Poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: FAQ
- Final Fantasy VII Remake: Ukończenie w 100% - jak? Warunki
- Final Fantasy VII Remake: Poziom doświadczenia - jak szybko zdobywać? Porady
- Final Fantasy VII Remake: Gile - jak zdobywać dużo waluty?
- Final Fantasy VII Remake: Pominięte zadania, znajdźki - czy można wrócić?
- Final Fantasy VII Remake: New Game +, jak odblokować NG+? Ukończenie gry
- Final Fantasy VII Remake: HP i MP, jak regenerować? Eliksiry, skrzynie, zaklęcia
- Final Fantasy VII Remake: Poziom trudności - jaki wybrać? Zmiana poziomu
- Final Fantasy VII Remake: Poziom hard - jak odblokować i co on zmienia?
- Final Fantasy VII Remake: System turowy - czy występuje? Classic Mode
- Final Fantasy VII Remake: Skróty w walce - jak ustawić ataki?
- Final Fantasy VII Remake: Walka - jak uciec? Pominięcie walki
- Final Fantasy VII Remake: Staggerowanie wrogów - jak? Słabości, umiejętności
- Final Fantasy VII Remake: Suknie - jak odblokować? Tifa, Aerith, Cloud
- Final Fantasy VII Remake: Midgar - co mogę tam znaleźć?
- Final Fantasy VII Remake: Romans z Tifą, Aerith lub Jessie - czy można?
- Final Fantasy VII Remake: Bomba - jaki czas ustawić?
- Final Fantasy VII Remake: Mystery Drink - czy pić?
- Final Fantasy VII Remake: Magnify Materia - jak zdobyć, jak działa?
- Final Fantasy VII Remake: Heads or Tails - co wybrać?
- Final Fantasy VII Remake: Schody czy winda - co wybrać?
- Final Fantasy VII Remake: Epizodyczny charakter gry - na czym polega?
- Final Fantasy VII Remake: Wersja na PC - czy jest?
- Final Fantasy VII Remake: Epizod z Yuffie - czy jest na PS4?
- Final Fantasy VII Remake: FAQ
- Final Fantasy VII Remake: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
szumi jawor Centurion
Tysiąc lat temu zapowiedzieli, Square pobiło CD Projekt.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
