Final Fantasy VII Remake: Missing Children, solucja, quest Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Aby odblokować to zadanie musisz ukończyć poboczny quest "Kids on Patrol" w rozdziale 8.

Na poniższej stronie poradnika do Final Fantasy 7 Remake odnajdziesz opis przejścia misji pobocznej Missing Children, dostępnej podczas Chapter 14 - In Search of Hope.

Zadanie poboczne rozpoczniesz od rozmowy z Ms - Final Fantasy VII Remake: Missing Children, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Zadanie poboczne rozpoczniesz od rozmowy z Ms. Folia. Tak jak w zadaniu Kids on Patrol musisz odnaleźć zagubione dzieci. Tym razem zadanie jest znacznie prostsze, musisz udać się tylko w jedno miejsce.

Udaj się na Slum Public Cemetery. Na otwartym placu znajdziesz Oatesa.

Po krótkiej rozmowie z dzieckiem pojawią się przeciwnicy - Final Fantasy VII Remake: Missing Children, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po krótkiej rozmowie z dzieckiem pojawią się przeciwnicy. Phantoms to wzmocniona wersją Ghosts. Są bardzo podatne na magię ognia i obrażenia fizyczne. Po pokonaniu przeciwników ukończysz zadanie i będziesz mógł wrócić do pozostałych aktywności na tym poziomie.

Nagroda: Time Materia.