Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Total War: Warhammer - poradnik do gry

Total War: Warhammer - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozwój prowincji | Zielonoskórzy | Total War Warhammer poradnik Total War: Warhammer

Rozwój prowincji

Zielonoskórzy są dość unikalni, jeśli chodzi o ich budynki, szczególnie te służace do najmowania wojsk. Nie potrzebują oni dodatkowych budynków, by odblokować dany typ jednostki - potrzebny jest tylko budynek do szkolenia, nie trzeba będzie żadnej "zbrojowni", czy "warsztatu". Daje ci to dość spore pole do popisu, gdyż nie trzeba będzie na siłę wznosić 3, 4 czy nawet 5 budynków, które będą się ze sobą łączyć. W tym rozdziale poznasz wskazówki dotyczące rozwoju 8 prowincji, które udało ci się dotychczas podbić. Są to: Srebrna Droga, Przełęcz Śmierci, Wschodnie Złe Ziemie, Zachodnie Złe Ziemie, Południowe Złe Ziemie, Plugawa Woda, Pustkowie Nagasha i Dolina Rzeki Krwi.

Prowincja Przełęcz Śmierci

W stolicy prowincji, czyli w Czarnej Grani, wybudować należy:

  1. 5 poziom budynku głównego - da ci on, między innymi, duży przyrost do przychodów.
  2. Koszary Czarnych Orkuf
  3. Kopalnia kurdupli
  4. Obóz szefa
  5. Nora szamana
  6. Zagroda dla dzikóf

W Żelaznej Skale wybudować należy:

  1. 3 poziom budynku głównego
  2. Kuźnia Czarnych Orkuf - unikalny budynek wsparcia wojskowego, który zwiększy doświadczenie rekrutowanych jednostek i zmniejszy ich koszt utrzymania.
  3. Chatka szefa
  4. Sterta Błyskotek

W Karak Dron wybudować należy:

  1. 3 poziom budynku głównego
  2. Gobliński tartag - unikalny budynek wsparcia wojskowego, który zwiększy doświadczenie rekrutowanych jednostek strzelców i rydwanów i zmniejszy ich koszt utrzymania.
  3. Chatka szefa
  4. Sterta Błyskotek

Prowincja Pustkowia Nagasha

W stolicy prowincji, czyli w Karak Azul, wybudować należy:

  1. 5 poziom budynku głównego
  2. Koszary Czarnych Orkuf
  3. Śfięte Ziemie Pajonkóf
  4. Obóz Szefa
  5. Nora Szamana
  6. Warsztat Goblinuf

W Kopalni Czarnego Żelaza wybudować należy:

  1. 3 poziom budynku głównego
  2. Kuźnia Czarnych Orkuf - unikalny budynek wsparcia wojskowego, który zwiększy doświadczenie rekrutowanych jednostek i zmniejszy ich koszt utrzymania.
  3. Chatka szefa
  4. Sterta Błyskotek

W Szczycie Urazy wybudować należy:

  1. 3 poziom budynku głównego
  2. Strażnica Orkuf
  3. Chatka szefa
  4. Sterta Błyskotek

Prowincja Wschodnie Złe Ziemie

W stolicy prowincji, czyli w Karak Osiem Szczytów, wybudować należy:

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie