Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
Poradnik do drugiego dodatku do gry Pillars of Eternity - The White March Part II stanowi kompletną solucję zawierającą również omówienie i przedstawienie wszystkich nowych lokacji. W opracowaniu nie zabrakło szczegółowych map, jak również licznych porad.
Aktualizacja:
Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
Poniższy poradnik zawiera komplet informacji pomocnych przy odkrywaniu świata oraz zgłębianiu historii drugiej części dodatku do gry Pillars of Eternity zatytułowanego White March. Najważniejszą częścią poradnika jest kompletny opis przejścia wszystkich zadań w grze oraz szczegółowe omówienie i przedstawienie wszystkich nowych lokacji. Każda z nich wzbogacona została o dokładną mapę z zaznaczonymi najważniejszymi miejscami, postaciami oraz przeciwnikami. Jeden z rozdziałów poświęcony został zaprezentowaniu sylwetki nowego, potencjalnego członka drużyny, wraz z podaniem jego najważniejszych statystyk oraz sposobu przyłączenia.
Poradnik do gry Pillars of Eternity: The White March Part II zawiera:
- Dokładne mapy z zaznaczonymi najważniejszymi miejscami, postaciami oraz przeciwnikami;
- Opis przejścia wszystkich zadań z głównego wątku fabularnego oraz zadań pobocznych;
- Sposób zdobycia oraz charakterystykę nowego, potencjalnego członka drużyny;
- Mapę świata z sugerowanym poziomem drużyny dla danej lokacji;
- Porady dotyczące walki z najsilniejszymi przeciwnikami w grze.
Patryk "Tyon" Greniuk (www.gry-online.pl)
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
- Żelazo i ogień (Iron and Flame) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Sale Obecności (Halls of Presence) M9 | Sale Obecności i Sale Milczenia M9, M10
- Sale Milczenia (Halls of Silence) M10 | Sale Obecności i Sale Milczenia M9, M10
- Fort Żelaznych Cepów (Iron Flail Fort) M7 | Fort Żelaznych Cepów M7
- Przypływ (The Rising Tide) - zadanie główne | Fort Żelaznych Cepów M7
- Kryjówka Bezokich (Lair of the Eyeless) - zadanie główne | Opactwo Upadłego Księżyca M8
- Opactwo Upadłego Księżyca (The Abbey of the Fallen Moon) M8 | Opactwo Upadłego Księżyca M8
- Świat gry | Przewodnik po grze
- Rozpoczęcie przygody | Opis przejścia
- Kopalnie Krzepy (Stalwart Mines) M2 | Krzepa M1
- Ryzykowna inwestycja (Risk Tolerance) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Szrama Caryona (Caryon's Scar) M11 | Szrama Caryona i Mowrghek Ien M11, M12
- Zapomniana armia (The Forgotten Army) - zadanie główne | Opis przejścia
- Szepty w ciemności (Whispers in the Dark) - zadanie poboczne | Krzepa M1
- Przygotuj działa (Ready the Cannons) - zadanie poboczne | Krzepa M1
Komentarze czytelników
Knudarr Legionista
my_summertime, Sir Elton --> Questy te zostaną uzupełnione w odpowiednich poradnikach do podstawki, jak i do pierwszej części White March. Wprowadził je patch 3.0, a nie dodatek, tak więc nie chcemy za bardzo mieszać.
taifang Chorąży
Zadanie Obietnica filakterium można rozwiązać w sposób pokojowy (jednak nie dostaniemy wtedy odpowiedniego osiągnięcia). Potrzeba do tego 17 Inteligencji. Nagroda to pasywna zdolność dodająca +1 do trzech statystyk.
taifang Chorąży
Garść informacji o Szramie Caryona. Oprócz Wengry i jej Ostrzału Artyleryjskiego w walce z Bezokimi wspomóc nas mogą też (pojawią się na spotkaniu Deryanem w Białej Kuźni): Ogrza Matrona Beregan jeśli w pierwszej części dodatku doprowadziliśmy do pokoju ogrów i ludzi - da nam róg pozwalający przyzwać ogry; oraz Adaryk jeżeli nie zabiliśmy go w zadaniu Żelazne Cepy. Od Adaryka również dostaniemy specjalną umiejętność - bodajże ostrzał płonącymi beczkami (niestety nie jestem pewny nazwy i nie mam tego jak sprawdzić).
Inna sprawa, podczas niszczenia kryształu jeżeli nie chcemy stracić nikogo to najlepiej wyznaczyć do tego postać mającą 19 Kondycji, gdyż uratuje się wypływając na powierzchnię.
KobyBryant Chorąży
W Fragmencie lonii Brathr dobrze opisaliście walkę z bossem - Krakenem, jednak podczas działania z kryształem nie trzeba poświęcać towarzysza. Wystarczy mieć w drużynie Diablice z Caroc i wysłać ją do zniszczenia kryształu. Jest ona konstruktem, więc nie utonie a po wyprowadzeniu drużyny z jaskini dołączy automatycznie (nie trzeba jej nigdzie szukać ani nic, od razu jest dołączona do obecnej drużyny).
Xantor Legionista
w ostatnim zadaniu głównym z dodatku jeśli posiadasz hełm nurkowy to nie giniesz
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.