Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

League of Legends - poradnik do gry

League of Legends - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności | Ahri | League of Legends League of Legends poradnik, porady

Kradzież Esencji

Ahri otrzymuje ładunek Kradzieży Esencji, kiedy trafi wroga zaklęciem (maksymalnie: 3 ładunki na zaklęcie) - Umiejętności | Ahri | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Ahri otrzymuje ładunek Kradzieży Esencji, kiedy trafi wroga zaklęciem (maksymalnie: 3 ładunki na zaklęcie). Po naładowaniu 9 ładunków następne zaklęcie rzucone przez Ahri uleczy ją, ilekroć trafi przeciwnika.

Komentarz:

  1. Zawsze staraj się śledzić liczbę ładunków i inicjować walkę 1 na 1 gdy jesteś bliski uleczenia.

Zwodnicza Kula

Koszt: 65/70/75/80/85 pkt - Umiejętności | Ahri | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Koszt: 65/70/75/80/85 pkt. many

Zasięg: 880

Ahri wypuszcza swoją kulę, która następnie wraca do niej i zadaje obrażenia magiczne w drodze do celu i nieuchronne obrażenia, kiedy wraca. Ahri zyskuje malejącą premię do prędkości ruchu, gdy kula się przemieszcza.

Zadaje 40/65/90/115/140 (+35% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych, lecąc w jedną stronę, a 40/65/90/115/140 (+35% mocy umiejętności) pkt. nieuchronnych obrażeń w drodze powrotnej. Ahri zyskuje malejącą premię do prędkości ruchu, gdy kula się przemieszcza.

Komentarz:

  1. Pamiętaj, że Q zadaje nieuchronne obrażenia gry wraca, więc zawsze staraj się, żeby trafiła cel podczas powrotu.
  2. Najlepiej jak trafisz swojego wroga z maksymalnego zasięgu, gdyż wtedy w tym samym momencie otrzyma obrażenia magiczne i nieuchronne.
  3. Q nie zatrzymuje się na minionach dlatego najlepiej używać go tak, żeby jednocześnie trafiać zarówno miniony, jak i przeciwnika.

Ogniki

Koszt: 50 pkt - Umiejętności | Ahri | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Koszt: 50 pkt. many

Zasięg: 700

Ahri wypuszcza trzy ogniki, które namierzają i atakują pobliskich wrogów.

Tworzy trzy ogniki, które namierzają pobliskich wrogów (starając się trafić bohaterów) i zadają 40/65/90/115/140 (+40% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych. Przeciwnicy trafieni kilkoma Ognikami otrzymują 30% obrażeń od każdego z nich, następującego po pierwszym.

Komentarz:

  1. Jeżeli chcesz zadać przeciwnikowi maksymalne obrażenia odpal Ogniki dopiero jak będziesz tuż obok niego lub jak nie masz żadnych minionów w okolicy. Inaczej mogą one zostać zmarnowane na minionach.

Urok

Koszt: 85 pkt - Umiejętności | Ahri | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Koszt: 85 pkt. many

Zasięg: 975

Ahri przesyła buziaka, który rani i rzuca urok na pierwszego wroga, którego napotka na swojej drodze, dzięki czemu podąża on ku niej całkiem bezbronny.

Przesyła całusa, który zadaje 60/95/130/165/200 (+50% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych i urzeka pierwszego trafionego wroga, który bezbronny idzie w stronę Ahri przez 1/1.25/1.5/1.75/2 sek.

Komentarz:

  1. Żeby zaskoczyć swojego przeciwnika, przed użyciem Uroku staraj się, żeby model twojej postaci był odwrócony w innym kierunku. Twój przeciwnik nie będzie się wtedy spodziewał twojego zaklęcia.
  2. Aby uniknąć zauroczenia przeciwnik będzie często chował się za minionami. Jeśli widzisz, że jeden z nich ma mało życia, możesz go zabić szybkim Q (trafiając jednocześnie wrogiego bohatera), a następnie błyskawicznie użyć Uroku.
  3. Jeśli gonisz przeciwnika, który ma Błysk, nie używaj Uroku zbyt szybko. Najpierw lepiej przestraszyć wroga skokiem z R, zmusić do użycia Błysku, a następnie złapać Urokiem.
  4. Przed zdobyciem 6 poziomu doświadczenia Urok to twoja jedyna obrona przed gankiem, więc nie trać go zbyt często. Zabiera też sporo many, której może ci szybko zabraknąć na linii.

Widmowa Szarża

Koszt: 100 pkt - Umiejętności | Ahri | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Koszt: 100 pkt. many

Zasięg: 450

Ahri skacze do przodu i wystrzeliwuje pociski esencji, zadając obrażenia trzem pobliskim przeciwnikom (bohaterowie mają priorytet). Widmowej Szarży można użyć do 3 razy, zanim zacznie się odnawiać.

Skacze do przodu i wystrzeliwuje pociski esencji w stronę 3 pobliskich wrogów (priorytet mają bohaterowie), zadając 70/110/150 (+30% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych. W ciągu 10 sek. umiejętności można użyć do 3 razy, zanim zacznie się odnawiać.

Komentarz:

  1. Dzięki Widmowej Szarży Ahri jest bardzo mobilną postacią. Staraj się to jak najlepiej wykorzystać często odwiedzając dwie pozostałe linie.
  2. Zanim użyjesz Szarzy ofensywnie upewnij się, że przeciwny dżungler nie jest w okolicy. Gra na linii bez szarzy jest dużo bardziej niebezpieczna.
  3. Podczas walk drużynowych bądź ostrożny z doskakiwaniem bardzo blisko wrogów. Wystarczy jedno CC i możesz nie mieć okazji do użycia kolejnego skoku.
  4. Szarża pozwala ci przeskakiwać przez większość ścian i bezpieczny powrót. Wykorzystuj to do szybkiej eliminacji wrogi carry i błyskawicznej ucieczki.