Umiejętności | Quinn | League of Legends
Aktualizacja:
Umiejętności Przywoływacza/Summoner Spells - opcja 1
Błysk (Flash) | Uzdrowienie (Heal) | Opis |
![]() | ![]() | Błysk jest obowiązkowym wyborem dla każdego ADC. Uzdrowienie ułatwi utrzymanie się na linii, a także w krytycznej sytuacji może uratować życie. Dodatkowo usuwa wszelkie efekty zmniejszające skuteczność uzdrawiania. |
Umiejętności Przywoływacza/Summoner Spells - opcja 2
Błysk (Flash) | Oczyszczenie (Cleanse) | Opis |
![]() | ![]() | Na taką kompozycję czarów warto się zdecydować, gdy przeciwnicy dysponują dużą ilością ogłuszeń, przestraszeń, spowolnień itd. Umiejętność ta jest szczególnie przydatna gdy musisz zmagać się z Threshem lub Leoną. |
Kolejność rozwoju

Zaczynamy z Q ponieważ jest to bezpieczniejsza opcja od E - dash w stronę przeciwnika, a na 1 lvlu nie zawsze jest to przydatny, a efekt takiego zagrania pożądany. Na drugim poziomie E może przydać się w defensywie lub gdy widzisz okazję na zdobycie zabójstwa. Po wbiciu 3 poziomu warto dysponować Wyostrzonymi Zmysłami (W), aby móc sprawdzać pobliskie krzaki nawet gdy nie mamy pod ręką Warda. W pierwszej kolejności maxujemy Q, jako umiejętność do harassowania przeciwnika. E powinno być maxowane w drugiej kolejności. Umiejętność ta przeważnie używana jest do kite'owania. Wyostrzone Zmysły (W) rozwija się w ostatniej kolejności. Oczywiście, na 6/11/16 poziomie należy pamiętać o rozwijaniu ulti.
Gonitwa/Harrier
![]() | Valor na jakiś czas oznacza przeciwników jako Wrażliwych. Pierwszy podstawowy atak Quinn wykonany przeciwko Wrażliwemu celowi zada dodatkowe obrażenia fizyczne. |
Zaawansowane:
Umiejętność ta świetnie sprawdza się przy harassowaniu przeciwnika. Oznaczone cele będą otrzymywać zwiększone obrażenia fizyczne co może postawić ich w niedogodnej sytuacji. Staraj się korzystać z pasywa kiedy tylko jest to możliwe i zmusić przeciwnika do znacznie ostrożniejszej gry. Jeśli zbliży się, aby zabić miniona możesz go za to ukarać i poczęstować dodatkowymi obrażeniami.
Oślepiający Nalot/Blinding Assault
![]() | Koszt: 50/55/60/65/70 pkt. many Zasięg: 1025 Quinn wzywa Valora, aby oślepił i uszkodził cele na tym obszarze. Valor leci w linii prostej i uderza pierwszego przeciwnika, jakiego spotka na drodze. Potem atakuje wszystkich pobliskich wrogów zadając 70/110/150/190/230 (+65% dodatkowych obrażeń od ataku) (+50% mocy umiejętności) pkt obrażeń fizycznych i oślepia ich na 1.5 sek. Aktywne jako Valor: Valor zadaje obrażenia i oślepia na 1,5 sek wszystkich wrogów w pobliżu |
Zaawansowane:
Q to podstawowa umiejętność aktywna do harassowania na linii. Valor uderza w pierwszy napotkany cel, zadaje obrażenia AoE i oślepia trafionych przeciwników. Pamiętaj jednak, aby nie wykorzystywać tej umiejętności do czyszczenia fal minionów gdy przeciwnik jest w pobliżu ponieważ może to wykorzystać i zaatakować, gdy umiejętność ta będzie na CD. Aby dobrze korzystać z Q trzeba zadbać o odpowiednie pozycjonowanie postaci do strzału. Jeśli przeciwnik chowa się za minionem i jest zaraz przy nim, możesz w niego wycelować ponieważ i tak otrzyma obrażenia.
Wyostrzone Zmysły/Heightened Senses
![]() | Koszt: Umiejętność darmowa Zasięg: 2100 Zapewnia Quinn premię do prędkości ataku i ruchu, gdy bohaterka zaatakuje Wrażliwy cel. Prędkość ataku Valora jest stale zwiększona. Aktywuj, aby Valor ujawnił znaczny obszar (nie licząc ukrytych jednostek). Bierne: Atakowanie Wrażliwego celu zwiększy prędkość ataku Quinn o 20/25/30/35/40% oraz prędkość ruchu o 20/30/40/50/60 na 3 sek. Bierne jako Valor: Otrzymuje 40/50/60/70/80% do prędkości ataku. Aktywne: Valor ujawnia znaczny obszar na 2 sek. (ukryte jednostki pozostają niewidoczne). |
Zaawansowane:
Umiejętność, która zapewni trochę więcej bezpieczeństwa na linii. Po aktywacji, Quinn odkrywa teren wokół siebie. Zamiast zrobić przysłowiowy facecheck lepiej skorzystać z tej umiejętności. W można użyć również w przypadku, gdy przeciwnik wyflashuje się w głąb dżungli lub krzaków, aby nie stracić go z pola widzenia i móc dalej atakować.

Co więcej, poprzez atakowanie Wrażliwego celu (pasyw) można zwiększyć szybkość ruchu i ataku Quinn co świetnie sprawdzi się w trakcie starcia z innym bohaterem 1 na 1. Jeśli masz mało zdrowia, a przeciwnik nie odpuszcza i wciąż Cię goni możesz na tym skorzystać i zaatakować go, aby zwiększyć prędkość ruchu i zyskać na dystansie.
Doskok/Vault
![]() | Koszt: 50 pkt many Zasięg: 700 Quinn doskakuje do przeciwnika, spowalniając go i zadając obrażenia fizyczne. Następnie odbija się od celu, przerywając mu i ląduje w odległości, równej jej maksymalnemu zasięgowi ataku. Valor natychmiast zaznaczy tego wroga jako Wrażliwego. Aktywne: Quinn doskakuje do przeciwnika, zadając 40/70/100/130/160 (+20% dodatkowych obrażeń od ataku) pkt obrażeń fizycznych i zmniejszając prędkość ruchu celu o 50% (ten efekt słabnie po 2 sek). Następnie odbija się od celu, przerywając mu koncentrację i ląduje w odległości, równej jej maksymalnemu zasięgowi ataku. Valor natychmiast zaznaczy tego wroga jako Wrażliwego. Aktywne jako Valor: Valor przeprowadza taki sam atak, ale nie odbija się, ani nie oznacza wroga. |
Zaawansowane:
Doskok świetnie sprawdza się w trakcie pościgu za przeciwnikiem ponieważ skracasz dystans, a dodatkowo spowalniasz wroga. Co więcej, po skorzystaniu z tej umiejętności natychmiast oznaczasz cel, jako Wrażliwy, a tym samym zadasz dodatkowe obrażenia przy następnym ataku i zwiększysz prędkość ataku/ruchu dzięki W. Dlatego też umiejętność ta jest bardzo przydatna na polu walki. Pamiętaj, aby nie korzystać z niej gdy w pobliżu jest więcej wrogów ponieważ możesz wpakować się w niezłe tarapaty i znaleźć się w samym centrum walki.
Wspólne Działanie(Uderzenie z Nieba)/Tag Team (Skystrike)
![]() | Koszt: 100 pkt. many Valor zastępuje Quinn na polu walki. Po ponownym aktywowaniu ulti, Quinn wraca z Gradem Strzał, zadając fizyczne obrażenia wszystkim znajdującym się w pobliżu wrogom. Aktywne: Valor zastępuje Quinn na polu walki jako mobilny atakujący w zwarciu na 20 sek. Valor może przenikać przez jednostki i otrzymuje +80/90/100% pkt. do prędkości ruchu, zmniejszonych do +20/30/40%, gdy bierze udział w walce. Ponowne użycie: Quinn powraca, by wykonać Uderzenie z Nieba, zadając od 100/150/200 (+50% dodatkowych obrażeń od ataku) do 200/300/400 (+100% dodatkowych obrażeń od ataku)pkt. obrażeń fizycznych wszystkim wrogom na dużym obszarze, w ilości zależnej od tego, ile pkt. zdrowia im brakuje. Jeśli Uderzenie z Nieba nie zostało rzucone przed końcem działania tej umiejętności, zostanie rzucone automatycznie. |
Zaawansowane:
Quinn zostaje zastąpiona przez Valora na polu walki przez co postać zyskuje znaczny bonus do szybkości ruchu.

W postaci Valora, Quinn może w dalszym ciągu korzystać ze swoich umiejętności, które teraz są odpowiednio dopasowane do jej towarzysza. Po ponownym aktywowaniu ulti, Quinn powraca na mapę zadając przy tym obrażenia AoE.

Pamiętaj, że zadasz tym większe obrażenia im mniej zdrowia mają przeciwnicy także umiejętność ta bardziej wykorzystywana jest w charakterze finishera, niż openera. Dlatego nie wskakuj w formie Valora w sam środek starcia drużynowego jeśli większość z wrogów nie ma bardzo mało zdrowia, bo bardzo szybko Quinn może zostać zlikwidowana.
0
- League of Legends - poradnik do gry
- Strzelcy
- Quinn - build i poradnik - LoL
- Quinn - build i poradnik - LoL | Quinn
- Opis bohatera | Quinn | League of Legends
- Szybki start | Quinn | League of Legends
- Specjalizacje/Masteries | Quinn | League of Legends
- Quinn Nowe Runy - sezon 8 | League of Legends
- Umiejętności | Quinn | League of Legends
- Przedmioty | Quinn | League of Legends
- Sposób gry | Quinn | League of Legends
- Jak grać przeciwko Quinn? | Quinn | League of Legends
- Przeciwnicy na linii | Quinn | League of Legends
- Polecane Supporty | Quinn | League of Legends
- Quinn - build i poradnik - LoL
- Strzelcy
Komentarze czytelników
zanonimizowany979205 Junior
Męczy cię pobyt w "elohell"? Mamy na to radę!
Masz dosyć elo hell ?
Cchesz wybić się do dywizji na której ci zależy?
Zapraszamy do naszej oferty [link]
Oferujemy profesjonalny boosting na wysokim poziomie.
Serdecznie zapraszamy!
czopor Konsul
Dlaczego Polacy tutaj mają kupować abonament, żeby zobaczyć te poradniki, a te same poradniki po angielsku za darmo udostępniacie na http://guides.gamepressure.com/ ?
zanonimizowany425280 Legend
Jak patrzę na te niektóre guidy to aż się dziwię że wam nie wstyd takie coś publikować. Miałem coś popisać parę miesięcy temu, ale w końcu wyszło że się z tym nie pozbierałem.
Wgl ktoś kto ma o tej grze jakiekolwiek pojęcie zaglądał i sprawdzał te poradniki? Z takich kwiatków to choćby Nasus z dwoma itemami z Sheenem w finalbuildze + masterki 21/9, agresywny laner grający z 3xLSQ(lol, w jaki sposób zwiększając swój sustain i zmniejszając dmg zwiększasz swoją agresywność? jedno albo drugie, ten setup był(nie jest już aktualny bo wartosci run zmienily sie kilka patchow temu) dobry na adc ponieważ supporty z sustainem nie byly w mecie i na kilku topach jak Jax czy Aatrox aby zwiekszyc ich sustain w early i pomóc im osiągnać powerspike spokojniej), bardzo prymitywne buildy i zupełnie niedziałające np. Xin Zhao z toną wbudowanego dmg i 0 attack speedu, pomijam już to że jego statystyki bazowe są stosunkowo niskie i wystarczyłby jeden hard cecek żeby go rozjechali w lacie zanim byt dotarł do któregokolwiek z carry. Nie chce mi się nawet dalej tego przeglądać, a jestem pewien że jeszcze trochę bym tego znalazł.
Napiszcie do mnie na email: [email protected] żeby to jakoś ugadać i ew. potem się przerzucić na jakiegoś gadugadu żeby łatwiej poszło.
yadin Legend
Gry na DC kosztowaly ponad 250zl (House of Dead 2, Crazy Taxi) a mozna je bylo ukonczyc w jakies 40min. Oczywiscie sa gry rpg starczajace na kilkadziesiat godzin tak jak napisales. Tak samo jak mozesz kupic serial za 300zl i bawic sie ogladajac bite 40 godzin
mruczek42 Junior
Potrzebujesz RP? Zgarnij je w łatwy sposób:
nagroportal.pl/lolrp/1inxtw5/3
PS: Naprawdę dobre poradniki :)
Hypnotic Junior
Wspaniała gra drużynowa dzięki której można nauczyć się pracy w grupie. Jednak często przyjemność z gry psują toksyczni gracze.
Zapraszam na oddshoty z lola i innych gier, miłego oglądania. :)
[link]
zanonimizowany1128162 Pretorianin
Zajrzalem na Wasza strone, a ze nic ciekawego do przeczytania nie znalazłem trafilem tutaj. Z postaci które polecacie na start lepiej znam jedynie Warwicka (gram glownie jungle – top ) Wchodze czytam i okazuje się ze chyba jest jakiś inny Warwick niż tym którym gram:) Przede wszystkim to nie jest jungler dla poczatkujaych, dobry ww szuka 1vs1 na 3lvl, co często wiaze się z wchodzeniem do wrogiego lasu. Z jednej strony zazwyczaj ma swietne 2 vs 2 na topie ale na bocie ze względu na zestaw umiejetnosci ganki sa ryzykowne, co może zabolec. Ww chciałby mieć 1,5k przy pierwszym powrocie także od początku masz presje, bo trzeba dzialac. Itemizacja również wymaga znajomości gry i jest mocno zalezna od tego czy jesteś do przodu w zlocie oraz od rozpoznania silnych momentow kluczowych przeciwnikow. Co by się nie rozpisywać -> moim zdaniem bzdury piszecie. Az sobie przeczytam opisy innych postaci:)
Luna Belle Junior
Gram w osu od około miesiąca. Naprawde super gra! Warto kupic tablet XP-Pen Star G430S ( www.xp-pen.com/product/52.html ) . pióro jest lekkie a chęci do gry mi nie brakuje .
ligowiec radek 69 Junior
nie dziala na i4 z kolegami poniewaz tusk istnieje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









