Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

L.A. Noire - poradnik do gry

L.A. Noire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Case 20 - A Polite Invitation (3) | Główne śledztwa L.A. Noire poradnik, solucja

ZADANIE: Meet Leland Monroe (Spotkaj się z Leland'em Monroe)

1 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Akcja przeskoczy teraz o kilka godzin do przodu - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Akcja przeskoczy teraz o kilka godzin do przodu. Wsiądź do pojazdu i zaplanuj podróż do lokacji [Leland Monroe's Mansion - 5164 Santa Monica Boulevard] #1. Cel wyprawy to jedna z posiadłości położonych w luksusowej części dzielnicy Hollywood, tak więc w pewnym miejscu wymagane będzie zjechanie na jedną z wąskich asfaltowych dróżek #2.

2 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Po dotarciu do posiadłości gra wyświetli scenkę przerywnikową, w trakcie której jasne stanie się, że Kelso słusznie podejrzewając próbę zorganizowania przez Lelanda Monroe zasadzki zaprosił do pomocy kilku byłych marines #1 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Po dotarciu do posiadłości gra wyświetli scenkę przerywnikową, w trakcie której jasne stanie się, że Kelso słusznie podejrzewając próbę zorganizowania przez Lelanda Monroe zasadzki zaprosił do pomocy kilku byłych marines #1. Zaczekaj aż przeniesiony zostaniesz do przylegających do posiadłości ogrodów i przystąp do atakowania ludzi Monroe #2.

3 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Likwidacja kolejnych gangsterów będzie stosunkowo łatwa, zwłaszcza że po swojej stronie będziesz miał kilku świetnie uzbrojonych byłych żołnierzy - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Likwidacja kolejnych gangsterów będzie stosunkowo łatwa, zwłaszcza że po swojej stronie będziesz miał kilku świetnie uzbrojonych byłych żołnierzy. Pamiętaj oczywiście o korzystaniu z zasłon, którymi w początkowej fazie bitwy powinny być żywopłoty #1. Istotną sprawą jest również podnoszenie broni od likwidowanych wrogów #2, dzięki czemu łatwiej będzie Ci pozbywać się kolejnych gangsterów.

4 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Stopniowo przesuwaj się w stronę widocznej w oddali posiadłości - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Stopniowo przesuwaj się w stronę widocznej w oddali posiadłości. Z czasem możliwe będzie również chowanie się za niewielkimi murkami #1. Pamiętaj o częstym sprawdzaniu wskazań radaru, nie dając się nikomu zaskoczyć i dążąc jednocześnie do tego żeby atakować wrogów od flanki #2.

5 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Musisz się niestety liczyć z tym, że po zlikwidowaniu pierwszej grupy gangsterów z posiadłości wybiegną kolejni wrogowie #1 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Musisz się niestety liczyć z tym, że po zlikwidowaniu pierwszej grupy gangsterów z posiadłości wybiegną kolejni wrogowie #1. Podobnie jak wcześniej, proponowałbym przeprowadzenie sprytnego ataku od flanki #2, choć uważaj żeby nie ustawić się w pozycji umożliwiającej przeciwnikom ostrzelanie Jacka z dwóch różnych stron.

6 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
W dalszym ciągu podążaj w stronę wejścia do posiadłości, wykorzystując okoliczne posągi oraz żywopłoty #1 w formie zasłony - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

W dalszym ciągu podążaj w stronę wejścia do posiadłości, wykorzystując okoliczne posągi oraz żywopłoty #1 w formie zasłony. Upewnij się, że zlikwidowałeś wszystkich wrogów i dopiero wtedy skieruj się do prawych drzwi #2, które poznasz po złotej gałce.

7 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Tuż po wyważeniu drzwi BŁYSKAWICZNIE ustaw się tuż przy nich i skorzystaj z dobrej broni do zlikwidowania ukrywających się wewnątrz budynku dwóch gangsterów #1 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Tuż po wyważeniu drzwi BŁYSKAWICZNIE ustaw się tuż przy nich i skorzystaj z dobrej broni do zlikwidowania ukrywających się wewnątrz budynku dwóch gangsterów #1. Dopiero wtedy zdecyduj się na to żeby wejść do środka. Podejdź tu do podwójnych drzwi #2.

8 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Podobnie jak przed kilkoma chwilami, ustaw się przy ścianie tuż po otwarciu drzwi, dzięki czemu łatwo będziesz się mógł pozbyć kolejnego przeciwnika #1 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Podobnie jak przed kilkoma chwilami, ustaw się przy ścianie tuż po otwarciu drzwi, dzięki czemu łatwo będziesz się mógł pozbyć kolejnego przeciwnika #1. Udaj się do nowych podwójnych drzwi. Gra wyświetli tu cut-scenkę z udziałem panny Cansino #2. Zakończy się ona postrzeleniem Jacka i znokautowaniem asystentki Lelanda Monroe.

9 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Wyjdź z tego pomieszczenia korzystając z niezbadanego jeszcze przejścia #1 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Wyjdź z tego pomieszczenia korzystając z niezbadanego jeszcze przejścia #1. Przejdź przez puste pomieszczenie, a po otwarciu kolejnych drzwi szybko skręć w lewo i schowaj się przy ścianie #2.

10 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Pozbądź się stojących na lewo od Ciebie dwóch przeciwników #1 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Pozbądź się stojących na lewo od Ciebie dwóch przeciwników #1. Nie będą oni jedynymi wrogami, gdyż przy próbie zbliżenia się do schodów na górnym balkoniku pojawi się dwóch kolejnych gangsterów #2.

11 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Wspomnianych wyżej przeciwników najlepiej jest zlikwidować zza dobrej zasłony i gdy sami się nieco odsłonią #1 lub spróbują przebiec na przeciwległy balkonik - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Wspomnianych wyżej przeciwników najlepiej jest zlikwidować zza dobrej zasłony i gdy sami się nieco odsłonią #1 lub spróbują przebiec na przeciwległy balkonik. Upewnij się, że wszyscy wrogowie nie żyją. Skorzystaj teraz ze schodów, skręcając po drodze dwukrotnie w lewo. Wybierz następnie prawy korytarz #2.

12 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Śmiało skieruj się do nowego pomieszczenia, do którego będą prowadziły otwarte drzwi #1, bo w środku nikogo nie spotkasz - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Śmiało skieruj się do nowego pomieszczenia, do którego będą prowadziły otwarte drzwi #1, bo w środku nikogo nie spotkasz. Możesz już otworzyć lewe drzwi, dzięki czemu dotrzesz do biura Lelanda Monroe #2. Wymiana zdań zakończy się postrzeleniem biznesmena, zaś Jack postanowi dokładniej zbadać całe pomieszczenie.

ZADANIE: Search Leland Monroe's Office (Przeszukaj biuro Lelanda Monroe)

13 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Na początek podejdź do stołu zlokalizowanego przy środkowym oknie #1 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Na początek podejdź do stołu zlokalizowanego przy środkowym oknie #1. Podnieś z niego lewy przedmiot, czyli gazetę (Newspaper) #2. Nie muszę chyba dodawać, że bardzo wskazane jest obejrzenie materiału filmowego.

14 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Teraz obejrzyj prawy przedmiot #1, a mianowicie zdjęcie przedstawiające udziałowców funduszu - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Teraz obejrzyj prawy przedmiot #1, a mianowicie zdjęcie przedstawiające udziałowców funduszu. Możesz już zająć się zbadaniem dokumentu leżącego na biurku Lelanda #2.

15 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Oglądany dokument okaże się być listą rodzin, które nie zdecydowały się na sprzedaż domu #1 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Oglądany dokument okaże się być listą rodzin, które nie zdecydowały się na sprzedaż domu #1. Wybierz dowolne niezakreślone nazwisko i wysłuchaj komentarza Jacka. Możesz już podejść do znajdującego się na jednej z bocznych ścian sejfu #2.

16 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Zacznij od wybrania z sejfu lewego dolnego przedmiotu #1, którym okaże się być certyfikat udziałowca - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Zacznij od wybrania z sejfu lewego dolnego przedmiotu #1, którym okaże się być certyfikat udziałowca. Teraz wybierz prawy dolny przedmiot. Będzie to notatnik z listą przekupionych osób #2.

17 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Na koniec zbadaj dokument leżący na górnej półce sejfu #1 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Na koniec zbadaj dokument leżący na górnej półce sejfu #1. Okaże się, że jest to raport na temat doktora Harlana Fontaine'a napisany przez Roy'a Earle'a #2.

18 - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Przed Tobą cała seria scenek przerywnikowych - Case 20 - A Polite Invitation (3) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Przed Tobą cała seria scenek przerywnikowych. Kelso skontaktuje się telefonicznie z Phelps'em #1, dowiadując się przy okazji o śmierci Courtney'a i Fontaine'a, a także o porwaniu Elsy. Monroe nie będzie znał personaliów porywacza, ale zasugeruje, że to on jest odpowiedzialny za wszczęcie pożarów i że pracuje w firmie zajmującej się zwalczaniem insektów. Samo porwanie Elsy zostanie z kolei przedstawionym na odrębnym filmiku #2.