Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

L.A. Noire - poradnik do gry

L.A. Noire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Case 16 - Manifest Destiny (4) | Główne śledztwa L.A. Noire poradnik, solucja

ZADANIE: Investigate Hollywood Post Office (Wybierz się do budynku poczty)

1 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Najwyższa pora podjąć próbę uratowania dwóch ostatnich marines i w tym celu po powrocie do radiowozu zaplanuj podróż do lokacji [Hollywood Post Office - 1615 Wilcox Boulevard] #1 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Najwyższa pora podjąć próbę uratowania dwóch ostatnich marines i w tym celu po powrocie do radiowozu zaplanuj podróż do lokacji [Hollywood Post Office - 1615 Wilcox Boulevard] #1. Dotarcie do budynku poczty doprowadzi do wyświetlenia cut-scenki obrazującej ogromną strzelaninę #2.

2 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Upewnij się, że główny bohater skrywa się za jednym z radiowozów #1, zwłaszcza że przeciwnicy będą korzystali z ciężkiego sprzętu - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Upewnij się, że główny bohater skrywa się za jednym z radiowozów #1, zwłaszcza że przeciwnicy będą korzystali z ciężkiego sprzętu. Postaraj się teraz zabić dwóch bandytów stojących przed wejściem do poczty #2. Powinno to zmobilizować pozostałych funkcjonariuszy do przystąpienia do szturmu na budynek.

3 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Ruszaj śladami swoich kolegów i ustaw się przy wejściu do budynku #1 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Ruszaj śladami swoich kolegów i ustaw się przy wejściu do budynku #1. W środku powinno się bronić dwóch kolejnych przeciwników. Zlikwiduj ich z zachowaniem odpowiednich środków ostrożności #2. Możesz też oczywiście zwiększyć swoje szanse na wygraną poprzez zabranie lepszej broni od jednego z zabitych wcześniej bandytów.

4 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Tuż po zakończeniu walk znajdziesz się przy ciele umierającego Beckett'a #1 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Tuż po zakończeniu walk znajdziesz się przy ciele umierającego Beckett'a #1. Wciśnij przycisk A, lecz zanim przystąpisz do oględzin jego ciała zaczekaj aż wypowie swe ostatnie słowa, przywołując imię Courtney'a Sheldona i stwierdzając, że warto było spróbować #2. Doprowadzi to do pozyskania nowego tropu (Clue - Beckett's confession).

5 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Zbadaj teraz lewą rękę zmarłego Beckett'a #1, a okaże się, że trzymał w niej karteczkę z wizytówką firmy Polar Bear Ice Company #2, czyli obiektu należącego do Finkelsteina, gdzie w jednym z poprzednich etapów miała miejsce wielka bitwa - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Zbadaj teraz lewą rękę zmarłego Beckett'a #1, a okaże się, że trzymał w niej karteczkę z wizytówką firmy Polar Bear Ice Company #2, czyli obiektu należącego do Finkelsteina, gdzie w jednym z poprzednich etapów miała miejsce wielka bitwa. Pozyskasz nowy dowód rzeczowy (Clue - Business card).

6 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Odejdź od ciała Beckett'a i udaj się w lewo #1 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Odejdź od ciała Beckett'a i udaj się w lewo #1. Zbadaj obszar na lewo od wejścia, a odnajdziesz ciało drugiej z zamordowanych osób #2.

7 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Przystąp do oględzin, ignorując możliwość zbadania rąk oraz głowy - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Przystąp do oględzin, ignorując możliwość zbadania rąk oraz głowy. Zainteresuj się wyłącznie zajrzeniem do lewej kieszeni marynarki #1. Doprowadzi to odnalezienia notatki informującej o miejscu spotkania Courtney'a Sheldona z Mickey Cohen'em #2. Do Twojego notatnika dodany zostanie nowy ślad (Clue - Note). Będziesz się teraz oczywiście musiał udać w to miejsce.

ZADANIE: Investigate 1640 North Las Palmas (Wybierz się do planowanego miejsca spotkania)

8 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Wyjdź z budynku poczty, powróć do radiowozu i zaplanuj podróż do lokacji [Meeting Place - 1640 North Las Palmas Avenue] #1 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Wyjdź z budynku poczty, powróć do radiowozu i zaplanuj podróż do lokacji [Meeting Place - 1640 North Las Palmas Avenue] #1. Obejrzysz tu kolejny filmik przerywnikowy. Limuzyna z Cohenem odjedzie z miejsca spotkania, zaś Tobie przypadnie w udziale rozprawienie się z gangsterami #2.

9 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Po rozpoczęciu walk pozostań schowany za kontenerem na śmieci i przystąp do atakowania przeciwników rozstawionych wokół jednego z pojazdów #1 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Po rozpoczęciu walk pozostań schowany za kontenerem na śmieci i przystąp do atakowania przeciwników rozstawionych wokół jednego z pojazdów #1. Jako że bandyci będą korzystali z lepszych broni musisz pamiętać o tym żeby nie wychylać się na zbyt długo zza zasłony. Jeden z kolejnych przeciwników pojawi się na dachu prawego budynku #2 i dobrze byłoby się go szybko pozbyć.

10 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Nie opuszczaj zbyt wcześnie miejsca, w którym rozpocząłeś tę bitwę, bo z prawej strony mogą wkrótce nadbiec kolejni przeciwnicy #1 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Nie opuszczaj zbyt wcześnie miejsca, w którym rozpocząłeś tę bitwę, bo z prawej strony mogą wkrótce nadbiec kolejni przeciwnicy #1. Po ich zlikwidowaniu zabierz broń jednemu z nich i ustaw się przy narożniku #2.

11 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Zaczekaj aż nadjedzie pojazd z dwoma kolejnymi gangsterami i ostrzelaj ich zanim będą mieli okazję odpowiedzieć na Twój atak #1 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Zaczekaj aż nadjedzie pojazd z dwoma kolejnymi gangsterami i ostrzelaj ich zanim będą mieli okazję odpowiedzieć na Twój atak #1. Musisz się teraz bardzo pilnować, bo na prawym górnym balkoniku rozstawił się bandyta z karabinem BAR. Proponuję przebiec gdzieś na lewo, tak by mieć lepsze pole widzenia i móc się go skutecznie pozbyć #2.

12 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Do zlikwidowania powinno Ci już pozostać tylko kilku wrogów - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Do zlikwidowania powinno Ci już pozostać tylko kilku wrogów. Zacznij od ustawienia się przy ścianie lewego budynku i zlikwidowania snajpera przyczajonego po prawej stronie #1. Następnie pobiegnij za swoim partnerem #2 i pozbądź się niedobitków.

ZADANIE: Interview Courtney Sheldon (Przesłuchaj Courtney'a Sheldona)

13 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Po zakończonej bitwie powinieneś otrzymać wiadomość z centrali, mówiącą o tym, że Sheldon, który miał wziąć udział w spotkaniu z Cohenem, dobrowolnie zgłosił się na posterunek #1 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Po zakończonej bitwie powinieneś otrzymać wiadomość z centrali, mówiącą o tym, że Sheldon, który miał wziąć udział w spotkaniu z Cohenem, dobrowolnie zgłosił się na posterunek #1. Jako że istotne będzie przesłuchanie tej osoby zaplanuj podróż do lokacji [Hollywood Police Station - Corner De Longpre and Wilcox] #2.

14 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Po powrocie na posterunek Twój partner Roy zostanie poproszony przez kapitana Donnelly'ego o udanie się z nim na ważnego spotkanie #1, zaś Ty w pojedynkę będziesz musiał przesłuchać Courtney'a Sheldona - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Po powrocie na posterunek Twój partner Roy zostanie poproszony przez kapitana Donnelly'ego o udanie się z nim na ważnego spotkanie #1, zaś Ty w pojedynkę będziesz musiał przesłuchać Courtney'a Sheldona. Wejdź na posterunek i udaj się do sali przesłuchań zlokalizowanej po prawej stronie #2.

15 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Jak zapewne zdążyłeś zauważyć, Courtney'owi w sali przesłuchań będzie towarzyszył jego

Jak zapewne zdążyłeś zauważyć, Courtney'owi w sali przesłuchań będzie towarzyszył jego "mentor", doktor Harlan Fontaine #1. Przesłuchanie rozpocznij od zadania pytania 6th Marines being targeted (Ataki na byłych członków szóstego oddziału marines) #2. Sheldon stwierdzi, że nie można go obwiniać za śmierć kolegów i musisz mu zarzucić kłamstwo poprzez wciśnięcie przycisku Y (Lie).

16 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Na potwierdzenie swych słów przedstaw przesłuchiwanemu odnaleziony notatnik mówiący o spotkaniu z jego udziałem, czyli Shooter's notebook #1 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Na potwierdzenie swych słów przedstaw przesłuchiwanemu odnaleziony notatnik mówiący o spotkaniu z jego udziałem, czyli Shooter's notebook #1. Sheldon potwierdzi, że Cohen namierza członków dawnego oddziału marines, pragnąć jednocześnie ustalić kto jest w posiadaniu morfiny. Rozmówca będzie się ponadto upierał przy tym, iż poinformował Cohena o tym, że żaden z byłych żołnierzy nie ukradł ładunku. Drugie pytanie dla Sheldona to SS Coolridge robbery (Kradzież ładunków z okrętu SS Coolridge) #2.

17 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Sheldon potwierdzi swoją obecność na statku, ale odmówi przyznania się do kradzieży - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Sheldon potwierdzi swoją obecność na statku, ale odmówi przyznania się do kradzieży. Wciśnij w rezultacie przycisk Y (Lie) i w celu potwierdzenia swojego oskarżenia przywołaj zeznanie umierającego Beckett'a, czyli Beckett's confession #1. Sheldon po dłuższej wymianie zdań i próbie szantażu wyjawi, że Jack Kelso nie miał nic wspólnego z kradzieżą, a także zgodzi się na wysłuchanie propozycji ugody #2.

18 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Przesłuchanie zostanie wkrótce przerwane, zaś główny bohater poproszony o udanie się na spotkanie z przełożonymi #1 - Case 16 - Manifest Destiny (4) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Przesłuchanie zostanie wkrótce przerwane, zaś główny bohater poproszony o udanie się na spotkanie z przełożonymi #1. Postawione zostaną mu mianowicie zarzuty w związku z odkryciem kompromitujących zdjęć z romansu z Elsą Lichtmann #2. Przed Tobą cała seria filmików przerywnikowych. Najważniejsza informacja z punktu widzenia kariery głównego bohatera jest taka, że został zdegradowany do oddziału zajmującego się badaniem podpaleń.