Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

L.A. Noire - poradnik do gry

L.A. Noire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Case 11 - The White Shoe Slaying (2) | Główne śledztwa L.A. Noire poradnik, solucja

ZADANIE: Investigate Baron's Bar (Wybierz się do baru Baron's)

1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Otwórz notatnik i zaplanuj podróż do lokacji [Baron's Bar - 114 North Beaudry Ave] #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Otwórz notatnik i zaplanuj podróż do lokacji [Baron's Bar - 114 North Beaudry Ave] #1. Po dotarciu do baru skieruj się do środka #2, inicjując automatycznie scenę z rozmowy z barmanem Benny'm Cluff'em. Jako że mężczyzna dowiedział się już o morderstwie z radia będzie spodziewał się pytań na temat zamordowanej Theresy.

2 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Rozmowę z barmanem rozpocznij od zadania pytania Last contact with victim (Ostatni kontakt z ofiarą) #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Rozmowę z barmanem rozpocznij od zadania pytania Last contact with victim (Ostatni kontakt z ofiarą) #1. Benny nie skłamie odnośnie godziny opuszczenia baru przez Theresę, tak więc wciśnij przycisk A (Truth). Od barmana dowiesz się, że kobieta wzięła taksówkę, a także, że zdołał zapisać numer pojazdu, którym odjechała. Podnieś podaną przez barmana karteczkę #2.

3 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Z kartki dowiesz się, że kobietę zabrała taksówka o numerze 3591 #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Z kartki dowiesz się, że kobietę zabrała taksówka o numerze 3591 #1. Informacja ta pojawi się w Twoim notatniku (Clue - Yellow Cab 3591). Kontynuuj rozmowę z barmanem, zadając pytanie Vagrant male suspect (Podejrzany włóczęga) #2. Jako że Benny nie będzie zbyt rozmowny w kwestii gości w barze wciśnij przycisk X (Doubt). Dopiero teraz dowiesz się, że Theresą zainteresowało się dwóch mężczyzn - stały klient Richard Bates oraz pewien marynarz.

4 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Ostatnie pytanie to Yellow cab 3591 (Taksówka numer 3591) #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Ostatnie pytanie to Yellow cab 3591 (Taksówka numer 3591) #1. Barman powie, że nie wie dokąd pojechała taksówka z Theresą. Uwierz mu na słowo poprzez wciśnięcie przycisku A (Truth). Po zakończonej rozmowie barman wskaże Wam przesiadującego aktualnie w barze Richarda Bates'a #2, który na widok stróżów prawa wybiegnie z lokalu. Przed Tobą nowy pościg.

ZADANIE: Apprehend Richard Bates (Aresztuj Richarda Bates'a)

5 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Biegnij prosto, a konkretnie w stronę tylnego wyjścia z baru #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Biegnij prosto, a konkretnie w stronę tylnego wyjścia z baru #1. Po znalezieniu się na zewnątrz skręć nieznacznie w lewo, przeskakując nad niewielkim murkiem #2.

6 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Kieruj się teraz w stronę widocznych w oddali zabudowań - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Kieruj się teraz w stronę widocznych w oddali zabudowań. Zgodnie z sugestią partnera wsiądź do samochodu, który zatrzyma się na środku ulicy #1. Zaczekaj aż obaj detektywi wsiądą do auta i ruszaj prosto. Musisz się tu pilnować, gdyż z racji wąskiej i nieutwardzonej drogi łatwo można w coś uderzyć. Przygotuj się też do wykonania ostrego skrętu w prawo #2.

7 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Skręć po chwili w lewo - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Skręć po chwili w lewo. Teraz musisz wjechać na niewielką górkę #1. Radzę tu nieznacznie zwolnić, tak by zminimalizować ryzyko zderzenia z przechodniami, których trudno byłoby zauważyć. Skręć następnie w prawo #2 i jedź prosto. Już po kilku chwilach dojedziesz do stacji benzynowej.

8 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Ostrożnie przejdź pomiędzy dystrybutorami paliwa #1, starając się w żaden z nich nie uderzyć - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Ostrożnie przejdź pomiędzy dystrybutorami paliwa #1, starając się w żaden z nich nie uderzyć. Po kilku chwilach będziesz musiał wykonać kolejny niebezpieczny manewr, a mianowicie skręcić w lewo i zjechać po skarpie #2. Powinieneś teraz zauważyć, że pick-up nieznacznie zwolnił, choć w dalszym ciągu będziesz musiał być gotowy do wykonywania ostrych skrętów.

9 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Pościg ten może zakończyć się na dwa zasadnicze sposoby - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Pościg ten może zakończyć się na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszy z nich to próba przestrzelenia opon pick-up'a i w tym celu należałoby się do niego zbliżyć #1. Po tym jak maszyna się rozbije szybko przy niej zaparkuj i podbiegnij do kabiny kierowcy #2.

10 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Drugi wariant to kontynuowanie pościgu z pominięciem próby przestrzelenia opon - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Drugi wariant to kontynuowanie pościgu z pominięciem próby przestrzelenia opon. W tym przypadku musisz ścigać pick-up'a dopóki Robert uderzy nim o ścianę i ponownie rzuci się do pieszej ucieczki #1. Wybiegnij z auta i ruszaj za nim, zbiegając po schodach na dół #2.

11 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Biegnij cały czas prosto dopóki uciekinier nie skorzysta ze schodów zlokalizowanych po prawej stronie #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Biegnij cały czas prosto dopóki uciekinier nie skorzysta ze schodów zlokalizowanych po prawej stronie #1. Wyjdź po nich na górę i nadal kieruj się przed siebie, przebiegając wkrótce przez ulicę. Pościg zakończy się w momencie dotarcia do ślepego zaułka #2.

12 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Niezależnie od tego w jaki sposób pościg się zakończył, będziesz musiał zadać kilka pytań Richardowi Bates'owi zanim ten zostanie aresztowany - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Niezależnie od tego w jaki sposób pościg się zakończył, będziesz musiał zadać kilka pytań Richardowi Bates'owi zanim ten zostanie aresztowany. Pierwsze pytanie to Contact with victim #1. Mężczyzna udzieli lakonicznej wypowiedzi, twierdząc że kobieta wykazywała większe zainteresowanie marynarzem. Wciśnij przycisk X (Doubt) by dowiedzieć się nieco więcej na temat zdarzeń z poprzedniej nocy. Drugie pytanie to Account of movements (Odwiedzane miejsca) #2.

13 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Bates stwierdzi, że po wyjściu z baru został znokautowany przez marynarza, upierając się przy tym, że nic więcej nie wie - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Bates stwierdzi, że po wyjściu z baru został znokautowany przez marynarza, upierając się przy tym, że nic więcej nie wie. Wciśnij przycisk X (Doubt) #1, a dowiesz się, że Bates rzucił się do ucieczki w obawie przed powrotem do więzienia, do którego pierwotnie trafił za napaść na tle seksualnym. Mężczyzna zdradzi ponadto, że Theresa odjechała z marynarzem taksówką. Przesłuchanie wkrótce dobiegnie końca, a Richard Bates zostanie aresztowany #2.

ZADANIE: Locate Yellow Cab 3591 (Zlokalizuj taksówkę o numerze 3591)

ZADANIE: Locate Suspect 'Sailor' (Odszukaj marynarza)

14 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Rozejrzyj się po okolicy, a powinieneś odnaleźć telefon policyjny #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Rozejrzyj się po okolicy, a powinieneś odnaleźć telefon policyjny #1. Użyj go do skontaktowania się z centralną z prośbą o namierzenie taksówki, którą zeszłej nocy podróżowała ofiara #2. Powinieneś jednocześnie otrzymać drugą informację, dotyczącą poszukiwanego marynarza z baru. James Jessop zgłosił się mianowicie na posterunek. Przesłuchaniem tej osoby zajmiemy się nieco później. Uwaga - jeżeli centrala nie poinformuje Cię już teraz o marynarzu, to dojdzie do tego zapewne po odbyciu rozmowy z taksówkarzem (jest to uzależnione od tego ile czasu spędziło się do tej pory jeżdżąc po mieście).

15 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Powróć do radiowozu, a niedługo po ruszeniu z miejsca zostaniesz poinformowany przez radio o namierzeniu taksówki #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Powróć do radiowozu, a niedługo po ruszeniu z miejsca zostaniesz poinformowany przez radio o namierzeniu taksówki #1. Jako że będzie się ona nieustannie przemieszczała warto sobie pomóc otwierając notatnik i zakładkę lokacji. Wybierz z listy pozycję Yellow Cab Trace #2, dzięki czemu wskazania na mapie miasta i radarze będą aktualizowana wraz z otrzymywaniem kolejnych wiadomości z centrali.

16 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Jeżeli spojrzysz na mapę, to powinieneś zauważyć, że pierwsze wskazane miejsce znajduje się na zachód stąd - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Jeżeli spojrzysz na mapę, to powinieneś zauważyć, że pierwsze wskazane miejsce znajduje się na zachód stąd. Jako że taksówka będzie się przemieszczała na północny-wschód, warto zdecydować się na przecięcie jej drogi jadąc na północny-zachód #1. Na pojazd powinieneś wpaść przy jednym ze skrzyżowań #2. Gra na szczęście da Ci dużo czasu na dotarcie do aktualnego miejsca zanim otrzymasz informację o kolejnym punkcie.

17 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Zgodnie z sugestią partnera załącz syrenę i podejdź do taksówki #1, a obejrzysz scenkę przerywnikową z jej zatrzymania - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Zgodnie z sugestią partnera załącz syrenę i podejdź do taksówki #1, a obejrzysz scenkę przerywnikową z jej zatrzymania. Odbędziesz teraz krótką rozmowę z taksówkarzem #2. Od mężczyzny dowiesz się o tym, że kobieta chciała jedynie potańczyć, a marynarz pragnął czegoś więcej. Taksówkarz zdradzi ponadto, że wysadził obie osoby w lokacji Crystal Ballroom. Zauważ, że zdobyłeś nowy trop (Clue - Victim's movements).

ZADANIE: Interrogate James Jessop (Przesłuchaj Jamesa Jessop'a)

18 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Dobrze byłoby przepytać teraz marynarza, który pojawił się na komisariacie i w tym celu zaplanuj podróż do lokacji [Central Police Station - Corner First and Hill] #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Dobrze byłoby przepytać teraz marynarza, który pojawił się na komisariacie i w tym celu zaplanuj podróż do lokacji [Central Police Station - Corner First and Hill] #1. Po dotarciu na miejsce skieruj się do sali przesłuchań numer 2 #2 i zainicjuj rozmowę z James'em Jessop'em.

19 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Pierwsze pytanie z listy to Contact with victim (Kontakt z ofiarą) #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Pierwsze pytanie z listy to Contact with victim (Kontakt z ofiarą) #1. Marynarz ograniczy się do stwierdzenia, że wypił z Theresą kilka drinków, tak więc zarzuć mu zatajenie niektórych faktów poprzez wciśnięcie przycisku X (Doubt). Dopiero teraz dowiesz się, że James chciał upić kobietę i że następnie wybrał się z nią na potańcówkę do lokacji Crystal Ballroom. Kolejne pytanie to Incident with Bates (Incydent z Bates'em) #2. Mężczyzna będzie starał się zrzucić winę na Bates'a, ale po wciśnięciu przycisku X (Doubt) stwierdzi, że uderzył go gdyż jego zdaniem Theresie lepiej było z nim.

20 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry
Trzecie pytanie z listy to Movements prior to murder (Odwiedzone miejsca) #1 - Case 11 - The White Shoe Slaying (2) - Główne śledztwa - L.A. Noire - poradnik do gry

Trzecie pytanie z listy to Movements prior to murder (Odwiedzone miejsca) #1. Jessop skłamie mówiąc, że po potańcówce Theresa sama odjechała taksówką. Wciśnij w rezultacie przycisk X (Doubt), a dowiesz się, że razem pojechali autobusem linii 249, tyle że kobieta wysiadła na jednym z wcześniejszych przystanków. Informacja na temat autobusu pojawi się w Twoim notatniku (Clue - All American 249). Ostatnie pytanie dla Jessup'a to Cab ride with victim (Przejażdżka taksówką w towarzystwie Theresy) #2. James zaprzeczy jakoby dobierał się do swojej partnerki. Wciśnij przycisk X (Doubt), a dowiesz się, że pomimo chęci z jego strony do niczego nie doszło.