LA Noire: The Gas Man (1)
Aktualizacja:
Case 17 - The Gas Man
ZADANIE: Investigate Steffens House Fire (Zbadaj spłonięcie domu państwa Steffens'ów)
![]() | ![]() |
Pomimo tego, że filmowego wprowadzenie do tego rozdziału zasugeruje, że będziesz miał z seryjnym podpalaczem #1, na zebraniu poprowadzonym przez kapitana McKelty'ego dowiesz się jedynie o dwóch pozornie nie powiązanych ze sobą pożarach domów jednorodzinnych. Kapitan przedstawi Ci także Twojego nowego partnera, którym będzie rutynowany Herschel Biggs #2.
![]() | ![]() |
Gra pozwoli Ci odwiedzić miejsca obu pożarów w dowolnej kolejności, ale dla zachowania pewnego porządku proponuję w pierwszej kolejności zbadać spłonięcie domu państwa Steffens'ów. Wyjdź z komisariatu, odszukaj radiowóz Biggs'a #1 i zaplanuj z pomocą notatnika podróż do lokacji [Steffens House Fire - 326 South Kenmore Avenue] #2.
![]() | ![]() |
Dotarcie do miejsca pożaru nie powinno Ci sprawić dużych kłopotów, tym bardziej, że dodatkową wskazówką będą unoszące się kłęby dymu #1. Na początek czeka Cię dłuższa rozmowa. Od funkcjonariusza Mike'a Branigana #2 dowiesz się mianowicie, że pożar wybuchł zeszłej nocy i że małżeństwo, które mieszkało w tym domu było w tym czasie na wakacjach wygranych w loterii. Policjant doda też, że obiekty w okolicy wyburzane są pod nowe osiedle mieszkaniowe, oraz że dom państwa Steffensów nie był ubezpieczony.
![]() | ![]() |
Zignoruj zgliszcza domu, bo nie odnalazłbyś tam żadnych istotnych śladów. Zamiast tego skieruj się w lewo. Musisz odnaleźć leżący na ziemi i częściowo zniszczony grzejnik firmy InstaHeat #1. Zaczekaj aż kamera dokona przybliżenia obrazu na grzejniku, a dowiesz się, że był on niedawno serwisowany przez niejakiego Matthew Ryan'a #2. Informacja ta pojawi się oczywiście w Twoim notatniku (Clue - Heater serviced by Ryan).
ZADANIE: Interview Mr Steffens (Przesłuchaj pana Steffens'a)
![]() | ![]() |
Najwyższa pora przesłuchać Dona Steffens'a, czyli jedną z osób, które tu mieszkały. Mężczyznę odnajdziesz na prawo od wejścia do zniszczonego domu #1. Potwierdzi on, że był w tym czasie z żoną na wakacjach, po czym przekaże w ręce detektywów bilet z biura podróży Gulliver's Travel #2. Odblokujesz w ten sposób nowy trop (Clue - Competition ticket).
![]() | ![]() |
W sumie będziesz musiał zadać mężczyźnie dwa pytania i zacznij od Travel competition (Podróż w ramach wygranej) #1. Mężczyzna opowie o szczegółach wycieczki, a także o tym, że list z informacją o wygranej otrzymał od funduszu Suburban Redevelopment. Zauważ, że odblokowałeś nowy wpis w notatniku (Clue - Suburban Redevelopment). Jako że mężczyzna nie ma powodu żeby kłamać wciśnij przycisk A (Truth) #2. Pan Steffens doda, że jego żona przystąpiła do konkursu poprzez wypełnienie ulotki konkursowej.
![]() | ![]() |
Kontynuuj rozmowę, zadając pytanie Suburban Redevelopment (Fundusz Suburban Redevelopment Fund) #1. Mężczyzna przyzna, że wraz z innymi osobami z okolicy otrzymał propozycję przekazania domu, ale skłamie odnośnie tego, że się nie targował w kwestii wysokości odszkodowania. Wciśnij w rezultacie przycisk X (Doubt) #2, dzięki czemu dowiesz się, że jego dom był ostatnim blokującym rozpoczęcie inwestycji i że liczył na uzyskanie wyższej kwoty odszkodowania.
ZADANIE: Trace Address for Suburban Redevelopment (Zdobądź adres funduszu Suburban Redevelopemnt)
![]() | ![]() |
Odejdź od miejsca zdarzenia i skieruj się do jednego z pobliskich skrzyżowań celem skorzystania z budki policyjnej #1. W trakcie rozmowy telefonicznej zdobędziesz adres firmy planującej zabudowę tej okolicy #2, a także poznasz jej założenia inwestycyjne i sposób finansowania. Wybraniem się do jej siedziby zajmiemy się nieco później. Na chwilę obecną Twoim priorytetem powinno być zbadanie miejsca, w którym spłonął drugi dom.
ZADANIE: Investigate Sawyer House Fire (Zbadaj spłonięcie domu państwa Sawyer'ów)
![]() | ![]() |
Powróć do radiowozu (powinien stać zaparkowany przed zniszczonym domem) i zaplanuj podróż do lokacji [Sawyer House Fire - 4414 Rosewood Avenue] #1. Podobnie jak wcześniej, po drodze będziesz mógł kierować się w oparciu o unoszące się kłęby dymu #2.
![]() | ![]() |
Po dotarciu na miejsce spotkasz się w pierwszej kolejności z kapitanem straży Lynch'em #1. Poinformuje on detektywów o tym, że mąż, żona oraz dwójka dzieci spłonęli w pożarze domu. Lynch zdradzi też wybuch grzejnika InstaHeat jako prawdopodobną przyczynę wszczęcia pożaru. Podejdź teraz do zniszczonego domu celem odbycia rozmowy z koronerem #2. Najważniejsza informacja pozyskana z tej rozmowy jest taka, że prawdopodobny czas zgonu to okolice północy.
![]() | ![]() |
Eksplorację miejsca pożaru warto rozpocząć od przyjrzenia się wszystkim zwęglonym ciałom leżącym na trawniku #1. Udaj się teraz na prawo od wejścia do zniszczonego domu, a konkretnie w stronę miejsca gdzie zaparkowany jest jeden z wozów strażackich #2.
![]() | ![]() |
Musisz odszukać leżący na chodniku niewielki obiekt #1. Użyj gałki analogowej w celu dokonania przybliżenia obrazu na tym przedmiocie, a okaże się, że jest to zawór regulacyjny pochodzący z grzejnika #2. Zdobędziesz tym samym nowy ślad (Clue - Regulator valve).
![]() | ![]() |
Przed Tobą nowe scenki przerywnikowe. Od jednej z sąsiadek #1 dowiesz się, że państwo Sawyer'owie również wygrali wycieczkę w biurze podróży Gulliver's Travel, ale w ostatniej chwili zrezygnowali z niej z racji na chorobę syna. W okolicy zauważony zostanie następnie mężczyzna podejrzewany o bycie seryjnym podpalaczem #2. Jak się zapewne domyślasz, będziesz go musiał doścignąć i aresztować.
![]() | ![]() |
Ruszaj prosto, wybierając uliczkę między budynkami #1. Skręć następnie w prawo i przygotuj się do wbiegnięcia do jednego z pobliskich budynków #2.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się w środku kieruj się prosto, dzięki czemu dotrzesz po kilku chwilach do wyjścia #1. Ponownie skręć w prawo i ruszaj prosto, przeskakując przed jeden z drewnianych płotów #2.
![]() | ![]() |
Ruszaj dalej, mijając po drodze jeden z domów jednorodzinnych #1. Gra powinna już gdzieś w tych okolicach pozwolić Ci na powalenie ściganego mężczyzny na ziemię. Jeżeli zdecydujesz się na taki krok, to musisz zaczekać na wyświetlenie na ekranie odpowiedniej informacji #2 i następnie wcisnąć szybko przycisk A.
![]() | ![]() |
Jeżeli masz zamiar kontynuować pościg z pominięciem możliwości przedwczesnego schwytania uciekiniera, to przygotuj się do przeskoczenia przez kolejny płotek #1. Główny bohater po przebiegnięciu kilkunastu metrów zostałby znokautowany, w rezultacie czego konieczne byłoby przystąpienie do pojedynku wręcz #2. Nie zapomnij oczywiście o stosowaniu bloków i wyprowadzeniu silnego ciosu na sam koniec walki.
![]() | ![]() |
Niezależnie od obranego sposobu działania uda Ci się pojmać podejrzanego, który przedstawi się jako Herbert Chapman #1. Mężczyzna poproszony zostanie o opróżnienie kieszeni, co doprowadzi do obciążającego go odkrycia, a mianowicie pozyskania papierosa włożonego do pudełka na zapałki #2. Chapman zostanie aresztowany, zaś Lynch poprosi Cię o odwiedzenie jego remizy w niedalekiej przyszłości.
- L.A. Noire - poradnik do gry
- L.A. Noire: Opis przejścia
- LA Noire: Główne śledztwa
- LA Noire: Upon Reflection
- LA Noire: Armed and Dangerous
- LA Noire: Warrants Outstanding
- LA Noire: Buyer Beware (1)
- LA Noire: Buyer Beware (2)
- LA Noire: The Driver's Seat (1)
- LA Noire: The Driver's Seat (2)
- LA Noire: The Driver's Seat (3)
- LA Noire: A Marriage Made in Heaven (1)
- LA Noire: A Marriage Made in Heaven (2)
- LA Noire: A Fallen Idol (1)
- LA Noire: A Fallen Idol (2)
- LA Noire: A Fallen Idol (3)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (1)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (2)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (3)
- LA Noire: The Golden Butterfly (1)
- LA Noire: The Golden Butterfly (2)
- LA Noire: The Golden Butterfly (3)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (1)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (2)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (3)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (1)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (2)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (3)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (1)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (2)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (3)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (4)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (1)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (2)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (3)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (4)
- LA Noire: The Black Caesar (1)
- LA Noire: The Black Caesar (2)
- LA Noire: The Black Caesar (3)
- LA Noire: The Black Caesar (4)
- LA Noire: The Black Caesar (5)
- LA Noire: The Set Up (1)
- LA Noire: The Set Up (2)
- LA Noire: The Set Up (3)
- LA Noire: Manifest Destiny (1)
- LA Noire: Manifest Destiny (2)
- LA Noire: Manifest Destiny (3)
- LA Noire: Manifest Destiny (4)
- LA Noire: The Gas Man (1)
- LA Noire: The Gas Man (2)
- LA Noire: The Gas Man (3)
- LA Noire: The Gas Man (4)
- LA Noire: A Walk in Elysian Fields (1)
- LA Noire: A Walk in Elysian Fields (2)
- LA Noire: House of Sticks (1)
- LA Noire: House of Sticks (2)
- LA Noire: A Polite Invitation (1)
- LA Noire: A Polite Invitation (2)
- LA Noire: A Polite Invitation (3)
- LA Noire: A Different Kind of War (1)
- LA Noire: A Different Kind of War (2)
- LA Noire: Główne śledztwa
- L.A. Noire: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Kupilem abonament premium mam maila potwierdzajacego I dalej nie cwicze dalsz3j czesci poradnika......
W śledztwie "The Golden Butterfly" kogo byście oskarżyli: Mollera czy Rooneya?
historie wyrzuciłem i pomogło dzięki za pomoc a co do poradnika to jest porządny pozdrawiam
Spróbuj usunąć ciasteczka i całą historię przeglądania. Albo jeżeli masz możliwość to na innej przeglądarce. A jeśli to wszystko nie pomoże, to tak jak wspomniałem - śmiało wysyłaj maila z opisem problemu.
abonament mam daje obrazek jak to u mnie wygląda
pewniem coś u mnie jest nie tak trudno
Hm, jeżeli chodzi o te...
https://www.gry-online.pl/poradniki/la-noire/&PART=116
https://www.gry-online.pl/poradniki/la-noire/&PART=120
to u mnie wyświetlają się bez żadnych problemów. Zakładam oczywiście, że masz abonament. :)
Najlepiej wysłać maila i opisać dokładnie problem:
https://www.gry-online.pl/p100.asp
Mam mały problem nie wyświetla mi się sprawa 10 cz 3 oraz cz 3 oraz sprawa 11 cz 1 reszta wyświetla się bez problemów sprawdzałem na 3 komputerach i na każdym jest tak samo
Masz rację. Powinno tam być A (Truth). Miałem kilka takich błędzików i zdążyłem wyłapać je przed publikacją. Temu najwyraźniej udało się jakoś przedostać. ;)
Bardzo dobry poradnik, gratulacje.
Nie mniej jednak w śledztwie „The Red Lipstick Murder” podczas przesłuchania Jacob’a Henry’ego wkrdał się redakcji chochlik - „Możesz mu uwierzyć wciskając przycisk A (Lie)”.
Chcę ukończyć na 100% i nie za bardzo mogłem sobie poradzić z odnalezieniem „Lasalle V8 Sedan” (jak również dzielnicy Westlake), auto stoi na parkingu obok miejsca zbrodni na samym początku misji „The White Shoe Slaying”.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

















![Powróć do radiowozu (powinien stać zaparkowany przed zniszczonym domem) i zaplanuj podróż do lokacji [Sawyer House Fire - 4414 Rosewood Avenue] #1 - Case 17 - The Gas Man (1) | Główne śledztwa w LA Noire - L.A. Noire - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1117/1365965609.jpg)


















