LA Noire: Manifest Destiny (1)
Aktualizacja:
Case 16 - Manifest Destiny
ZADANIE: Investigate the 111 Clubu (Wybierz się do Klubu 111)
![]() | ![]() |
Rozdział ten rozpocznie się od zebrania. Porucznik Colmyer poinformuje detektywów o strzelaninie, która miała miejsce w Klubie 111 #1. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie fakt, że dwie spośród zastrzelonych osób miały przy sobie strzykawki z morfiną z nadwyżek wojskowych. Wszystko wskazuje na to, że pomimo zabezpieczenia ogromnego ładunku Finkelsteina nie odzyskano wszystkich strzykawek. Zauważ, że już na starcie zdobyłeś jeden trop (Clue - Morphine). Opuść posterunek, wsiądź do radiowozu i zaplanuj podróż do lokacji [The 111 Club - 6232 Hollywood Boulevard] #2.
![]() | ![]() |
Po dotarciu na miejsce #1 czeka Cię rozmowa z byłym partnerem Stefanem Bekowsky'm #2. Od detektywa dowiesz się, że zabite osoby to muzycy jazzowi Bittleston i Bowe, oraz były członek marines Eddie McGoldrick, który był właścicielem klubu. Główny bohater rozpozna ostatnie nazwisko, gdyż z McGoldrick'em służył na wojnie. Bekowsky zasugeruje ponadto, że dobrze byłoby zdobyć zeznania od obecnej na miejscu hostessy.
![]() | ![]() |
Zacznij od wybrania się do niewielkiego pomieszczenia zlokalizowanego na wprost od wejścia do klubu #1. Wewnątrz odnajdziesz ciało Eddie'ego McGoldrick'a #2. Warto oczywiście przystąpić do jego oględzin (głowa, ręce, kieszenie marynarki), ale nie natrafisz na żadne istotne ślady.
![]() | ![]() |
Pozostań w tym pomieszczeniu i obejrzyj częściowo otwarty sejf #1, wysłuchując krótkiego komentarza głównego bohatera. Możesz już wyjść z tego pomieszczenia i powrócić do głównej sali klubu #2, gdzie wcześniej rozmawiałeś z Bekowsky'm.
![]() | ![]() |
Tu rozpocznij od zbadania ciała jednego z muzyków jazzowych, a mianowicie Bowe'a #1. Nie musisz go dokładniej oglądać, a jedynie wysłuchać uwagi o odniesionych obrażeniach. Skieruj się do sąsiedniego pomieszczenia #2.
![]() | ![]() |
Tradycyjnie już w pierwszej kolejności zainteresuj się zbadaniem ciała. Będzie to drugi z muzyków jazzowych, czyli Bittleston #1. Oględziny głowy i rąk możesz pominąć. Zajrzyj natomiast do prawej kieszeni marynarki #2, w której odnajdziesz strzykawkę z morfiną. Zdobędziesz w ten sposób uaktualniony ślad (Clue - Morphine).
![]() | ![]() |
Kontynuuj eksplorację tego pomieszczenia, podchodząc do leżącej na ziemi walizki #1. Po jej otwarciu zignoruj możliwość obejrzenia trąbki. Wyjmij natomiast i odłóż każdy z trzech przedmiotów znajdujących się w prawej dolnej części walizki #2.
![]() | ![]() |
Wykonanie opisanej powyżej czynności (zbadanie trzech niewielkich obiektów) doprowadzi do wysunięcia się bocznej skrytki #1. Zacznij od zbadania lewego przedmiotu ukrytego w skrytce. Będzie to przepustka do klubu jazzowego Blue Room i znalezisko to zostanie odnotowane (Clue - Blue Room pass) #2.
![]() | ![]() |
Wybierz teraz dla odmiany prawy przedmiot #1, a mianowicie strzykawkę z morfiną. Po raz kolejny zaktualizowany zostanie jeden z wcześniejszych śladów (Clue - Morphine). Możesz już odejść od walizki i udać się do niewielkiego pomieszczenia, do którego wejście zlokalizowane jest na lewo od ciała zamordowanego muzyka #2.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu zacznij od zbadania napisu na skrzyni #1, a dowiesz się, że w środku znajdują się papierosy z nadwyżek wojskowych. Odblokujesz tym samym nowy ślad (Clue - Valor cigarettes). Podejdź teraz do skrzyni od przodu i podnieś jeden z kartonów #2.
![]() | ![]() |
Użyj gałki analogowej celem dokonania przybliżenia obrazu na podniesionym przed chwilą kartonie #1. Możesz już odłożyć ten przedmiot i podejść do zlokalizowanego przy ściana stojaka na bronie #2.
![]() | ![]() |
Podnieś jeden z karabinów BAR #1. Użyj teraz gałki analogowej w celu przybliżenia kamery do tabliczki ulokowanej na górnej części broni #2. Pozyskasz oczywiście nowy trop (Clue - BARs). Wysłuchaj teraz rozmowy z partnerem dotyczącej prowadzonej aktualnie sprawy kradzieży towarów, które były przewożone parowcem SS Coolridge. Zdobędziesz w ten sposób kolejny trop (Clue - Coolridge Heist).
![]() | ![]() |
Możesz już powrócić do głównej sali klubu i zainicjować rozmowę z przebywającą tu hostessą #1. Na początek zadaj pytanie 111 Club shooting incident (Strzelanina w Klubie 111) #2. Kobieta nie będzie zbyt rozmowna, ograniczając się do stwierdzenia, że miała w tym czasie wolne i dlatego zdołała ujść z życiem. Wciśnij przycisk X (Doubt), dzięki czemu dowiesz się nieco więcej na temat przejęcia nierentownego klubu przez Eddie'ego, a także, że niedługo po odkupieniu lokalu zaczął on być regularnie odwiedzany przez podejrzanych typków.
![]() | ![]() |
Drugie pytanie dla hostessy to Knowledge of McGoldrick (Znajomość McGoldrick'a) #1. Kobieta nie skłamie mówiąc, że Eddie nie miał zielonego pojęcia o tym jak należy prowadzić klub, tak więc wciśnij przycisk A (Truth). Przesłuchanie wkrótce dobiegnie końca #2.
ZADANIE: Investigate the Blue Room (Wybierz się do klubu jazzowego Blue Room)
![]() | ![]() |
Wyjdź z lokalu, udaj się do radiowozu i zaplanuj podróż do lokacji [The Blue Room - 6026 Hollywood Boulevard] #1. Jako że miejsce to znajduje się on niedaleko stąd dotarcie do celu nie powinna Ci zająć dużo czasu. Wejdź do środka i następnie skieruj się do prawych drzwi #2, prowadzących do głównej sali.
![]() | ![]() |
Gra wyświetli w tym miejscu scenkę przerywnikową z udziałem Elsy Lichtmann oraz innych obecnych w pomieszczeniu muzyków #1. Po krótkiej wymianie zdań i odesłaniu partnera do baru będziesz miał okazję do tego żeby przesłuchać kobietę #2.
![]() | ![]() |
Na początek zadaj pytanie Army surplus morphine (Morfina z nadwyżek wojskowych) #1. Jako że kobieta odmówi pomocy przy odnalezieniu transportu morfiny wciśnij przycisk X (Doubt). Próba zastraszenia Elsy nie powiedzie się, ale od muzyków obecnych na scenie dowiesz się o tym, że za rozprowadzanie morfiny nie jest z całą pewnością odpowiedzialna żadna czarnoskóra osoba #2.
![]() | ![]() |
Drugie pytanie dla Elsy to Morphine overdose victims (Ofiary przedawkowania morfiny) #1. Kobieta ponownie skłamie, twierdząc, że wymienione przez Roy'a nazwiska nic jej nie mówią. Wciśnij przycisk X (Doubt), dzięki czemu dowiesz się, że Elsa znała Cornell'a. Kobieta wkrótce wyprosi z pomieszczenia muzyków i odbędzie dłuższą rozmowę z głównym bohaterem na temat słuszności i skuteczności prowadzonych przez niego działań #2.
ZADANIE: Tail Elsa Lichtmann (Śledź Elsę Lichtmann)
![]() | ![]() |
Po zakończeniu przesłuchania Elsy główny bohater stwierdzi w trakcie rozmowy ze swoim partnerem, że ma coś do załatwienia #1 i że spotkanie z Cohenem może zaczekać. Akcja przeskoczy teraz o kilka godzin do przodu, a Twoim zadaniem będzie śledzenie Elsy, która odjedzie z klubu taksówką #2.
![]() | ![]() |
Reguły śledzenia drugiego pojazdu nie uległy od ostatniego czasu żadnym zmianom, tak więc pamiętaj przede wszystkim o zachowywaniu bezpiecznego dystansu i zatrzymywaniu się przy poboczu w razie potrzeby #1. Unikaj też zderzeń z innymi pojazdami, w szczególności na skrzyżowaniach i we wszystkich miejscach gdzie będzie obowiązywał wzmożony ruch uliczny #2.
![]() | ![]() |
Śledź kobietę do momentu gdy zjawi się przy swoim apartamencie i wysiądzie z taksówki #1. Obejrzysz teraz przydługawą scenkę przerywnikową, która zasugeruje, iż główny bohater ma romans z Elsą #2.
0
- L.A. Noire - poradnik do gry
- L.A. Noire: Opis przejścia
- LA Noire: Główne śledztwa
- LA Noire: Upon Reflection
- LA Noire: Armed and Dangerous
- LA Noire: Warrants Outstanding
- LA Noire: Buyer Beware (1)
- LA Noire: Buyer Beware (2)
- LA Noire: The Driver's Seat (1)
- LA Noire: The Driver's Seat (2)
- LA Noire: The Driver's Seat (3)
- LA Noire: A Marriage Made in Heaven (1)
- LA Noire: A Marriage Made in Heaven (2)
- LA Noire: A Fallen Idol (1)
- LA Noire: A Fallen Idol (2)
- LA Noire: A Fallen Idol (3)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (1)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (2)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (3)
- LA Noire: The Golden Butterfly (1)
- LA Noire: The Golden Butterfly (2)
- LA Noire: The Golden Butterfly (3)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (1)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (2)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (3)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (1)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (2)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (3)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (1)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (2)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (3)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (4)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (1)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (2)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (3)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (4)
- LA Noire: The Black Caesar (1)
- LA Noire: The Black Caesar (2)
- LA Noire: The Black Caesar (3)
- LA Noire: The Black Caesar (4)
- LA Noire: The Black Caesar (5)
- LA Noire: The Set Up (1)
- LA Noire: The Set Up (2)
- LA Noire: The Set Up (3)
- LA Noire: Manifest Destiny (1)
- LA Noire: Manifest Destiny (2)
- LA Noire: Manifest Destiny (3)
- LA Noire: Manifest Destiny (4)
- LA Noire: The Gas Man (1)
- LA Noire: The Gas Man (2)
- LA Noire: The Gas Man (3)
- LA Noire: The Gas Man (4)
- LA Noire: A Walk in Elysian Fields (1)
- LA Noire: A Walk in Elysian Fields (2)
- LA Noire: House of Sticks (1)
- LA Noire: House of Sticks (2)
- LA Noire: A Polite Invitation (1)
- LA Noire: A Polite Invitation (2)
- LA Noire: A Polite Invitation (3)
- LA Noire: A Different Kind of War (1)
- LA Noire: A Different Kind of War (2)
- LA Noire: Główne śledztwa
- L.A. Noire: Opis przejścia
Komentarze czytelników
CHESTER80 Legend
Gra rewelacyjna. Poradnik wygląda fachowo, myślę że się przyda wielu osobom. Dobra robota.
Stad Centurion
Bardzo dobry poradnik, gratulacje.
Nie mniej jednak w śledztwie „The Red Lipstick Murder” podczas przesłuchania Jacob’a Henry’ego wkrdał się redakcji chochlik - „Możesz mu uwierzyć wciskając przycisk A (Lie)”.
Chcę ukończyć na 100% i nie za bardzo mogłem sobie poradzić z odnalezieniem „Lasalle V8 Sedan” (jak również dzielnicy Westlake), auto stoi na parkingu obok miejsca zbrodni na samym początku misji „The White Shoe Slaying”.
Stranger. Senator
Masz rację. Powinno tam być A (Truth). Miałem kilka takich błędzików i zdążyłem wyłapać je przed publikacją. Temu najwyraźniej udało się jakoś przedostać. ;)
cartheone Legionista
Mam mały problem nie wyświetla mi się sprawa 10 cz 3 oraz cz 3 oraz sprawa 11 cz 1 reszta wyświetla się bez problemów sprawdzałem na 3 komputerach i na każdym jest tak samo
Stranger. Senator
Hm, jeżeli chodzi o te...
https://www.gry-online.pl/poradniki/la-noire/&PART=116
https://www.gry-online.pl/poradniki/la-noire/&PART=120
to u mnie wyświetlają się bez żadnych problemów. Zakładam oczywiście, że masz abonament. :)
Najlepiej wysłać maila i opisać dokładnie problem:
https://www.gry-online.pl/p100.asp
cartheone Legionista
abonament mam daje obrazek jak to u mnie wygląda
pewniem coś u mnie jest nie tak trudno
Stranger. Senator
Spróbuj usunąć ciasteczka i całą historię przeglądania. Albo jeżeli masz możliwość to na innej przeglądarce. A jeśli to wszystko nie pomoże, to tak jak wspomniałem - śmiało wysyłaj maila z opisem problemu.
cartheone Legionista
historie wyrzuciłem i pomogło dzięki za pomoc a co do poradnika to jest porządny pozdrawiam
bomba f1 Legionista
W śledztwie "The Golden Butterfly" kogo byście oskarżyli: Mollera czy Rooneya?
Madaraboy Junior
Kupilem abonament premium mam maila potwierdzajacego I dalej nie cwicze dalsz3j czesci poradnika......
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





























![Wyjdź z lokalu, udaj się do radiowozu i zaplanuj podróż do lokacji [The Blue Room - 6026 Hollywood Boulevard] #1 - Case 16 - Manifest Destiny (1) | Główne śledztwa w LA Noire - L.A. Noire - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1117/1365936359.jpg)












