LA Noire: Manifest Destiny (1)
Aktualizacja:
Case 16 - Manifest Destiny
ZADANIE: Investigate the 111 Clubu (Wybierz się do Klubu 111)
![]() | ![]() |
Rozdział ten rozpocznie się od zebrania. Porucznik Colmyer poinformuje detektywów o strzelaninie, która miała miejsce w Klubie 111 #1. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie fakt, że dwie spośród zastrzelonych osób miały przy sobie strzykawki z morfiną z nadwyżek wojskowych. Wszystko wskazuje na to, że pomimo zabezpieczenia ogromnego ładunku Finkelsteina nie odzyskano wszystkich strzykawek. Zauważ, że już na starcie zdobyłeś jeden trop (Clue - Morphine). Opuść posterunek, wsiądź do radiowozu i zaplanuj podróż do lokacji [The 111 Club - 6232 Hollywood Boulevard] #2.
![]() | ![]() |
Po dotarciu na miejsce #1 czeka Cię rozmowa z byłym partnerem Stefanem Bekowsky'm #2. Od detektywa dowiesz się, że zabite osoby to muzycy jazzowi Bittleston i Bowe, oraz były członek marines Eddie McGoldrick, który był właścicielem klubu. Główny bohater rozpozna ostatnie nazwisko, gdyż z McGoldrick'em służył na wojnie. Bekowsky zasugeruje ponadto, że dobrze byłoby zdobyć zeznania od obecnej na miejscu hostessy.
![]() | ![]() |
Zacznij od wybrania się do niewielkiego pomieszczenia zlokalizowanego na wprost od wejścia do klubu #1. Wewnątrz odnajdziesz ciało Eddie'ego McGoldrick'a #2. Warto oczywiście przystąpić do jego oględzin (głowa, ręce, kieszenie marynarki), ale nie natrafisz na żadne istotne ślady.
![]() | ![]() |
Pozostań w tym pomieszczeniu i obejrzyj częściowo otwarty sejf #1, wysłuchując krótkiego komentarza głównego bohatera. Możesz już wyjść z tego pomieszczenia i powrócić do głównej sali klubu #2, gdzie wcześniej rozmawiałeś z Bekowsky'm.
![]() | ![]() |
Tu rozpocznij od zbadania ciała jednego z muzyków jazzowych, a mianowicie Bowe'a #1. Nie musisz go dokładniej oglądać, a jedynie wysłuchać uwagi o odniesionych obrażeniach. Skieruj się do sąsiedniego pomieszczenia #2.
![]() | ![]() |
Tradycyjnie już w pierwszej kolejności zainteresuj się zbadaniem ciała. Będzie to drugi z muzyków jazzowych, czyli Bittleston #1. Oględziny głowy i rąk możesz pominąć. Zajrzyj natomiast do prawej kieszeni marynarki #2, w której odnajdziesz strzykawkę z morfiną. Zdobędziesz w ten sposób uaktualniony ślad (Clue - Morphine).
![]() | ![]() |
Kontynuuj eksplorację tego pomieszczenia, podchodząc do leżącej na ziemi walizki #1. Po jej otwarciu zignoruj możliwość obejrzenia trąbki. Wyjmij natomiast i odłóż każdy z trzech przedmiotów znajdujących się w prawej dolnej części walizki #2.
![]() | ![]() |
Wykonanie opisanej powyżej czynności (zbadanie trzech niewielkich obiektów) doprowadzi do wysunięcia się bocznej skrytki #1. Zacznij od zbadania lewego przedmiotu ukrytego w skrytce. Będzie to przepustka do klubu jazzowego Blue Room i znalezisko to zostanie odnotowane (Clue - Blue Room pass) #2.
![]() | ![]() |
Wybierz teraz dla odmiany prawy przedmiot #1, a mianowicie strzykawkę z morfiną. Po raz kolejny zaktualizowany zostanie jeden z wcześniejszych śladów (Clue - Morphine). Możesz już odejść od walizki i udać się do niewielkiego pomieszczenia, do którego wejście zlokalizowane jest na lewo od ciała zamordowanego muzyka #2.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu zacznij od zbadania napisu na skrzyni #1, a dowiesz się, że w środku znajdują się papierosy z nadwyżek wojskowych. Odblokujesz tym samym nowy ślad (Clue - Valor cigarettes). Podejdź teraz do skrzyni od przodu i podnieś jeden z kartonów #2.
![]() | ![]() |
Użyj gałki analogowej celem dokonania przybliżenia obrazu na podniesionym przed chwilą kartonie #1. Możesz już odłożyć ten przedmiot i podejść do zlokalizowanego przy ściana stojaka na bronie #2.
![]() | ![]() |
Podnieś jeden z karabinów BAR #1. Użyj teraz gałki analogowej w celu przybliżenia kamery do tabliczki ulokowanej na górnej części broni #2. Pozyskasz oczywiście nowy trop (Clue - BARs). Wysłuchaj teraz rozmowy z partnerem dotyczącej prowadzonej aktualnie sprawy kradzieży towarów, które były przewożone parowcem SS Coolridge. Zdobędziesz w ten sposób kolejny trop (Clue - Coolridge Heist).
![]() | ![]() |
Możesz już powrócić do głównej sali klubu i zainicjować rozmowę z przebywającą tu hostessą #1. Na początek zadaj pytanie 111 Club shooting incident (Strzelanina w Klubie 111) #2. Kobieta nie będzie zbyt rozmowna, ograniczając się do stwierdzenia, że miała w tym czasie wolne i dlatego zdołała ujść z życiem. Wciśnij przycisk X (Doubt), dzięki czemu dowiesz się nieco więcej na temat przejęcia nierentownego klubu przez Eddie'ego, a także, że niedługo po odkupieniu lokalu zaczął on być regularnie odwiedzany przez podejrzanych typków.
![]() | ![]() |
Drugie pytanie dla hostessy to Knowledge of McGoldrick (Znajomość McGoldrick'a) #1. Kobieta nie skłamie mówiąc, że Eddie nie miał zielonego pojęcia o tym jak należy prowadzić klub, tak więc wciśnij przycisk A (Truth). Przesłuchanie wkrótce dobiegnie końca #2.
ZADANIE: Investigate the Blue Room (Wybierz się do klubu jazzowego Blue Room)
![]() | ![]() |
Wyjdź z lokalu, udaj się do radiowozu i zaplanuj podróż do lokacji [The Blue Room - 6026 Hollywood Boulevard] #1. Jako że miejsce to znajduje się on niedaleko stąd dotarcie do celu nie powinna Ci zająć dużo czasu. Wejdź do środka i następnie skieruj się do prawych drzwi #2, prowadzących do głównej sali.
![]() | ![]() |
Gra wyświetli w tym miejscu scenkę przerywnikową z udziałem Elsy Lichtmann oraz innych obecnych w pomieszczeniu muzyków #1. Po krótkiej wymianie zdań i odesłaniu partnera do baru będziesz miał okazję do tego żeby przesłuchać kobietę #2.
![]() | ![]() |
Na początek zadaj pytanie Army surplus morphine (Morfina z nadwyżek wojskowych) #1. Jako że kobieta odmówi pomocy przy odnalezieniu transportu morfiny wciśnij przycisk X (Doubt). Próba zastraszenia Elsy nie powiedzie się, ale od muzyków obecnych na scenie dowiesz się o tym, że za rozprowadzanie morfiny nie jest z całą pewnością odpowiedzialna żadna czarnoskóra osoba #2.
![]() | ![]() |
Drugie pytanie dla Elsy to Morphine overdose victims (Ofiary przedawkowania morfiny) #1. Kobieta ponownie skłamie, twierdząc, że wymienione przez Roy'a nazwiska nic jej nie mówią. Wciśnij przycisk X (Doubt), dzięki czemu dowiesz się, że Elsa znała Cornell'a. Kobieta wkrótce wyprosi z pomieszczenia muzyków i odbędzie dłuższą rozmowę z głównym bohaterem na temat słuszności i skuteczności prowadzonych przez niego działań #2.
ZADANIE: Tail Elsa Lichtmann (Śledź Elsę Lichtmann)
![]() | ![]() |
Po zakończeniu przesłuchania Elsy główny bohater stwierdzi w trakcie rozmowy ze swoim partnerem, że ma coś do załatwienia #1 i że spotkanie z Cohenem może zaczekać. Akcja przeskoczy teraz o kilka godzin do przodu, a Twoim zadaniem będzie śledzenie Elsy, która odjedzie z klubu taksówką #2.
![]() | ![]() |
Reguły śledzenia drugiego pojazdu nie uległy od ostatniego czasu żadnym zmianom, tak więc pamiętaj przede wszystkim o zachowywaniu bezpiecznego dystansu i zatrzymywaniu się przy poboczu w razie potrzeby #1. Unikaj też zderzeń z innymi pojazdami, w szczególności na skrzyżowaniach i we wszystkich miejscach gdzie będzie obowiązywał wzmożony ruch uliczny #2.
![]() | ![]() |
Śledź kobietę do momentu gdy zjawi się przy swoim apartamencie i wysiądzie z taksówki #1. Obejrzysz teraz przydługawą scenkę przerywnikową, która zasugeruje, iż główny bohater ma romans z Elsą #2.
- L.A. Noire - poradnik do gry
- L.A. Noire: Opis przejścia
- LA Noire: Główne śledztwa
- LA Noire: Upon Reflection
- LA Noire: Armed and Dangerous
- LA Noire: Warrants Outstanding
- LA Noire: Buyer Beware (1)
- LA Noire: Buyer Beware (2)
- LA Noire: The Driver's Seat (1)
- LA Noire: The Driver's Seat (2)
- LA Noire: The Driver's Seat (3)
- LA Noire: A Marriage Made in Heaven (1)
- LA Noire: A Marriage Made in Heaven (2)
- LA Noire: A Fallen Idol (1)
- LA Noire: A Fallen Idol (2)
- LA Noire: A Fallen Idol (3)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (1)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (2)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (3)
- LA Noire: The Golden Butterfly (1)
- LA Noire: The Golden Butterfly (2)
- LA Noire: The Golden Butterfly (3)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (1)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (2)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (3)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (1)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (2)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (3)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (1)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (2)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (3)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (4)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (1)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (2)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (3)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (4)
- LA Noire: The Black Caesar (1)
- LA Noire: The Black Caesar (2)
- LA Noire: The Black Caesar (3)
- LA Noire: The Black Caesar (4)
- LA Noire: The Black Caesar (5)
- LA Noire: The Set Up (1)
- LA Noire: The Set Up (2)
- LA Noire: The Set Up (3)
- LA Noire: Manifest Destiny (1)
- LA Noire: Manifest Destiny (2)
- LA Noire: Manifest Destiny (3)
- LA Noire: Manifest Destiny (4)
- LA Noire: The Gas Man (1)
- LA Noire: The Gas Man (2)
- LA Noire: The Gas Man (3)
- LA Noire: The Gas Man (4)
- LA Noire: A Walk in Elysian Fields (1)
- LA Noire: A Walk in Elysian Fields (2)
- LA Noire: House of Sticks (1)
- LA Noire: House of Sticks (2)
- LA Noire: A Polite Invitation (1)
- LA Noire: A Polite Invitation (2)
- LA Noire: A Polite Invitation (3)
- LA Noire: A Different Kind of War (1)
- LA Noire: A Different Kind of War (2)
- LA Noire: Główne śledztwa
- L.A. Noire: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Kupilem abonament premium mam maila potwierdzajacego I dalej nie cwicze dalsz3j czesci poradnika......
W śledztwie "The Golden Butterfly" kogo byście oskarżyli: Mollera czy Rooneya?
historie wyrzuciłem i pomogło dzięki za pomoc a co do poradnika to jest porządny pozdrawiam
Spróbuj usunąć ciasteczka i całą historię przeglądania. Albo jeżeli masz możliwość to na innej przeglądarce. A jeśli to wszystko nie pomoże, to tak jak wspomniałem - śmiało wysyłaj maila z opisem problemu.
abonament mam daje obrazek jak to u mnie wygląda
pewniem coś u mnie jest nie tak trudno
Hm, jeżeli chodzi o te...
https://www.gry-online.pl/poradniki/la-noire/&PART=116
https://www.gry-online.pl/poradniki/la-noire/&PART=120
to u mnie wyświetlają się bez żadnych problemów. Zakładam oczywiście, że masz abonament. :)
Najlepiej wysłać maila i opisać dokładnie problem:
https://www.gry-online.pl/p100.asp
Mam mały problem nie wyświetla mi się sprawa 10 cz 3 oraz cz 3 oraz sprawa 11 cz 1 reszta wyświetla się bez problemów sprawdzałem na 3 komputerach i na każdym jest tak samo
Masz rację. Powinno tam być A (Truth). Miałem kilka takich błędzików i zdążyłem wyłapać je przed publikacją. Temu najwyraźniej udało się jakoś przedostać. ;)
Bardzo dobry poradnik, gratulacje.
Nie mniej jednak w śledztwie „The Red Lipstick Murder” podczas przesłuchania Jacob’a Henry’ego wkrdał się redakcji chochlik - „Możesz mu uwierzyć wciskając przycisk A (Lie)”.
Chcę ukończyć na 100% i nie za bardzo mogłem sobie poradzić z odnalezieniem „Lasalle V8 Sedan” (jak również dzielnicy Westlake), auto stoi na parkingu obok miejsca zbrodni na samym początku misji „The White Shoe Slaying”.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





























![Wyjdź z lokalu, udaj się do radiowozu i zaplanuj podróż do lokacji [The Blue Room - 6026 Hollywood Boulevard] #1 - Case 16 - Manifest Destiny (1) | Główne śledztwa w LA Noire - L.A. Noire - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1117/1365936359.jpg)












