LA Noire: The Golden Butterfly (2)
Aktualizacja:
ZADANIE: Question the Neighbor (Przepytaj sąsiadkę)
![]() | ![]() |
Wysłuchaj rozmowy pomiędzy detektywami, po czym skieruj się w stronę nawołującej z oddali sąsiadki państwa Mollerów #1. Kobieta opowie o zażartej kłótni z poprzedniego dnia, a także o tym, że Hugo Moller próbował spalić pewne rzeczy na zapleczu #2.
ZADANIE: Take Hugo Moller into Custody (Aresztuj Hugo Mollera)
![]() | ![]() |
Gra na koniec rozmowy z sąsiadką wyświetli krótką cut-scenkę ukazującą Hugo Mollera próbującego pozbyć się kolejnych rzeczy #1. Ruszaj w jego stronę #2. Gdy tylko dostatecznie się do niego zbliżysz mężczyzna rzuci się do ucieczki.
![]() | ![]() |
Skręć dwukrotnie w lewo #1, biegnąc następnie w linii prostej. Pościg ten może się zakończyć na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszym z nich jest doścignięcie Hugo Mollera i wciśnięcie przycisku A po ujrzeniu stosownej informacji na ekranie. Pozwoliłoby Ci to powalić go na ziemię i pierwsza okazja do wykonania tego typu czynności pojawi się już za chwilę #2.
![]() | ![]() |
Jeżeli nie potrafisz doścignąć Mollera lub jeżeli nie chcesz powalać go na ziemię, to musisz kontynuować pościg. Wymagane byłoby w takiej sytuacji przeskoczenie przez kilka większych przeszkód, między innymi przez murek #1. Pościg dobiegłby w takiej sytuacji końca w jednej z okolicznych alejek #2. Niezależnie od wybranego wariantu zachowania Moller zostanie zatrzymany i powrócicie w okolice jego domu.
ZADANIE: Inspect the Incinerator (Zbadaj beczkę do spalania odpadów)
![]() | ![]() |
Podejdź do beczki #1 i dokonaj przybliżenia obrazu na znajdujących się w niej odpadach. Główny bohater automatycznie podniesie but. Zbadaj jego podeszwę i użyj gałki analogowej w celu zbliżenia kamery, odnajdując obciążające Hugo ślady krwi #2. Do notatnika dodany zostanie oczywiście nowy dowód rzeczowy (Clue - Bloody Shoes), zaś Hugo Moller odwieziony zostanie na posterunek.
![]() | ![]() |
Zgodnie z sugestią partnera dobrze byłoby wezwać w to miejsce funkcjonariuszy oraz osobę z opieki społecznej, która zajęłaby się córką państwa Mollerów. Możesz to uczynić sam lub zaczekać aż Twój partner skorzysta z radia. Polecam ten pierwszy wariant, gdyż i tak musisz skontaktować się z centralą. Odszukaj w tym miejscu policyjny telefon #1. W trakcie rozmowy oprócz wspomnianych wyżej kwestii poproszony zostaniesz o zjawienie się w kostnicy. Główny bohater uzyska ponadto adres szkoły Belmont #2.
ZADANIE: Return to Central Morgue (Powróć do kostnicy)
![]() | ![]() |
Otwórz notatnik i zaplanuj z jego pomocą podróż do lokacji [Central Morgue - 2 Macy Street] #1. Po dotarciu na miejsce wejdź do budynku i następnie skieruj się do prawego pomieszczenia #2.
![]() | ![]() |
Na początek czeka Cię oczywiście rozmowa z koronerem #1. Potwierdzi on zgon przez uduszenie i zaproponuje zapoznanie się z przykładowymi fragmentami sznurów. W tym celu podejdź do lewego stołu i wciśnij przycisk A #2.
![]() | ![]() |
Możesz teraz podnieść każdą z próbek #1 i przenieść ją pod szkło powiększające. Spróbuj następnie wychylić gałkę analogową do góry. Pozytywny rezultat uzyskasz dopiero po wybraniu trzeciej próbki (pierwszej od dołu) #2. Wysłuchaj informacji na temat popularnych zastosowań tej odmiany liny.
![]() | ![]() |
Udaj się teraz w prawo, a konkretnie do miejsca, w którym na stole leżą odlewy odcisków butów #1. Wybierz jedną z zachowanych próbek i najedź palcem na miejsce, w którym znajduje się informacja o rozmiarze buta #2. Wciśnij przycisk A w celu wysłuchania nowego komentarza. Zauważ też jednocześnie, że pozyskałeś uaktualniony ślad (Clue - Size eight footprints).
![]() | ![]() |
Zanim jeszcze stąd wyjdziesz zbadaj leżące na stole ciało #1, gdyż tylko w taki sposób "zaliczysz" tę lokację. Możesz już opuścić budynek kostnicy #2.
![]() | ![]() |
Skieruj się do pobliskiej budki policyjnej #1 w celu skontaktowania się z centralą. W trakcie rozmowy zostaniesz poinformowany o tym, że na parkingu przy szkole Belmont odnaleziony został pojazd należący do zamordowanej kobiety #2.
ZADANIE: Investigate Belmont High School (Wybierz się do szkoły Belmont)
![]() | ![]() |
Otwórz notatnik głównego bohatera i zaplanuj podróż do lokacji [Belmont High School - West Second Street] #1. Jeszcze podczas jazdy powinieneś usłyszeć komunikat przez radio dotyczący doniesienia o pojawieniu się podejrzanej osoby w okolicy szkoły #2, ale nie musisz sobie tym chwilowo zaprzątać głowy.
![]() | ![]() |
Po dotarciu na miejsce czekają Cię dwie rozmowy. Pierwsza z nich będzie z funkcjonariuszem, który zaprowadzi Cię do odnalezionego samochodu #1. Druga rozmowa będzie miała miejsce z lokalnym stróżem, który poskarży się na pewnego pedofila kręcącego się w okolicach szkoły. Osoba ta wkrótce wypatrzona zostanie w tle i będziesz ją musiał doścignąć #2.
ZADANIE: Apprehend Lurker (Aresztuj pedofila)
![]() | ![]() |
Biegnij początkowo prosto, skręcając po kilku chwilach w prawo #1. Przebiegnij następnie przez całe boisko, kierując się nieznacznie w lewo #2.
![]() | ![]() |
Po kilku chwilach zmuszony zostaniesz do tego żeby dwukrotnie skręcić w prawo i skorzystać ze schodów #1. Pobiegnij teraz w lewo, kierując się w stronę widocznej w oddali alejki #2.
![]() | ![]() |
Biegnij teraz cały czas prosto, przeskakując po drodze nad niewielkimi przeszkodami #1. Jeżeli wcześniej się zbytnio nie ociągałeś, to gdzieś w tych okolicach powinna się pojawić możliwość złapania uciekiniera. W tym celu musiałbyś oczywiście zaczekać na wyświetlenie na ekranie informacji o okazji do wciśnięcia przycisku A #2.
![]() | ![]() |
Jeżeli nie zdołałeś dogonić zbiega lub jeżeli nie chcesz powalać go na ziemię, to musisz kontynuować pościg #1. Zakończyłby się on po przebiegnięciu kilkudziesięciu dodatkowych metrów koniecznością stoczenia z mężczyzną walki wręcz #2. Nie zapomnij o wciśnięciu przycisku Y w celu powalenia przeciwnika i następnie przycisku A w celu dobicia go.
![]() | ![]() |
Niezależnie od wybranego rozwiązania problemu gra załączy scenkę z rozmowy z pedofilem, a mianowicie Eli Rooney'em #1. Żądanie pokazania zawartości kieszeni zakończy się zdobyciem złotej broszki należącej do ofiary morderstwa #2 i odblokowaniem uaktualnionego śladu (Clue - Butterfly brooch). Eli będzie się zarzekał, iż nie popełnił morderstwa, a wspomniany obiekt odnalazł na parkingu. Tak czy siak, mężczyzna zostanie aresztowany i odwieziony na posterunek.
- L.A. Noire - poradnik do gry
- L.A. Noire: Opis przejścia
- LA Noire: Główne śledztwa
- LA Noire: Upon Reflection
- LA Noire: Armed and Dangerous
- LA Noire: Warrants Outstanding
- LA Noire: Buyer Beware (1)
- LA Noire: Buyer Beware (2)
- LA Noire: The Driver's Seat (1)
- LA Noire: The Driver's Seat (2)
- LA Noire: The Driver's Seat (3)
- LA Noire: A Marriage Made in Heaven (1)
- LA Noire: A Marriage Made in Heaven (2)
- LA Noire: A Fallen Idol (1)
- LA Noire: A Fallen Idol (2)
- LA Noire: A Fallen Idol (3)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (1)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (2)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (3)
- LA Noire: The Golden Butterfly (1)
- LA Noire: The Golden Butterfly (2)
- LA Noire: The Golden Butterfly (3)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (1)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (2)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (3)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (1)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (2)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (3)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (1)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (2)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (3)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (4)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (1)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (2)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (3)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (4)
- LA Noire: The Black Caesar (1)
- LA Noire: The Black Caesar (2)
- LA Noire: The Black Caesar (3)
- LA Noire: The Black Caesar (4)
- LA Noire: The Black Caesar (5)
- LA Noire: The Set Up (1)
- LA Noire: The Set Up (2)
- LA Noire: The Set Up (3)
- LA Noire: Manifest Destiny (1)
- LA Noire: Manifest Destiny (2)
- LA Noire: Manifest Destiny (3)
- LA Noire: Manifest Destiny (4)
- LA Noire: The Gas Man (1)
- LA Noire: The Gas Man (2)
- LA Noire: The Gas Man (3)
- LA Noire: The Gas Man (4)
- LA Noire: A Walk in Elysian Fields (1)
- LA Noire: A Walk in Elysian Fields (2)
- LA Noire: House of Sticks (1)
- LA Noire: House of Sticks (2)
- LA Noire: A Polite Invitation (1)
- LA Noire: A Polite Invitation (2)
- LA Noire: A Polite Invitation (3)
- LA Noire: A Different Kind of War (1)
- LA Noire: A Different Kind of War (2)
- LA Noire: Główne śledztwa
- L.A. Noire: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Kupilem abonament premium mam maila potwierdzajacego I dalej nie cwicze dalsz3j czesci poradnika......
W śledztwie "The Golden Butterfly" kogo byście oskarżyli: Mollera czy Rooneya?
historie wyrzuciłem i pomogło dzięki za pomoc a co do poradnika to jest porządny pozdrawiam
Spróbuj usunąć ciasteczka i całą historię przeglądania. Albo jeżeli masz możliwość to na innej przeglądarce. A jeśli to wszystko nie pomoże, to tak jak wspomniałem - śmiało wysyłaj maila z opisem problemu.
abonament mam daje obrazek jak to u mnie wygląda
pewniem coś u mnie jest nie tak trudno
Hm, jeżeli chodzi o te...
https://www.gry-online.pl/poradniki/la-noire/&PART=116
https://www.gry-online.pl/poradniki/la-noire/&PART=120
to u mnie wyświetlają się bez żadnych problemów. Zakładam oczywiście, że masz abonament. :)
Najlepiej wysłać maila i opisać dokładnie problem:
https://www.gry-online.pl/p100.asp
Mam mały problem nie wyświetla mi się sprawa 10 cz 3 oraz cz 3 oraz sprawa 11 cz 1 reszta wyświetla się bez problemów sprawdzałem na 3 komputerach i na każdym jest tak samo
Masz rację. Powinno tam być A (Truth). Miałem kilka takich błędzików i zdążyłem wyłapać je przed publikacją. Temu najwyraźniej udało się jakoś przedostać. ;)
Bardzo dobry poradnik, gratulacje.
Nie mniej jednak w śledztwie „The Red Lipstick Murder” podczas przesłuchania Jacob’a Henry’ego wkrdał się redakcji chochlik - „Możesz mu uwierzyć wciskając przycisk A (Lie)”.
Chcę ukończyć na 100% i nie za bardzo mogłem sobie poradzić z odnalezieniem „Lasalle V8 Sedan” (jak również dzielnicy Westlake), auto stoi na parkingu obok miejsca zbrodni na samym początku misji „The White Shoe Slaying”.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.













![Otwórz notatnik i zaplanuj z jego pomocą podróż do lokacji [Central Morgue - 2 Macy Street] #1 - Case 9 - The Golden Butterfly (2) | Główne śledztwa w LA Noire - L.A. Noire - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1117/1365768390.jpg)











![Otwórz notatnik głównego bohatera i zaplanuj podróż do lokacji [Belmont High School - West Second Street] #1 - Case 9 - The Golden Butterfly (2) | Główne śledztwa w LA Noire - L.A. Noire - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1117/1365768578.jpg)












