LA Noire: A Different Kind of War (2)
Aktualizacja:
ZADANIE: Escort Jack Kelso to LA River Tunnels (Eskortuj Jacka Kelso do wejścia do tunelu)
![]() | ![]() |
Akcja przeniesie się teraz w pobliże jednego z posterunków. Phelps oraz jego partner odbiorą komunikat radiowy od Kelso #1, dochodząc jednocześnie do wniosku, że został on także zasłyszany przez wszystkich skorumpowanych funkcjonariuszy, którym będzie zależało na zatajeniu sprawy. Z kolejnych komunikatów dowiesz się, że samochód, którym porusza się Kelso, jest aktualnie ścigany. Wkrótce będziesz mógł dołączyć do pościgu #2.
![]() | ![]() |
Jedź prosto. Po przejechaniu kilkudziesięciu metrów konieczne będzie wykonanie skrętu w lewo #1. Następnie czeka Cię skręt w prawo #2, który będzie się jednocześnie wiązał ze zbliżeniem się do innych pojazdów uczestniczących w pościgu.
![]() | ![]() |
Ochranianie auta Jacka Kelso oznacza w głównej mierze utrzymywanie się za nim w bezpiecznej odległości. Gra pozwoli Ci na spychanie innych radiowozów #1, ale nie będzie to absolutnie wymagane do sukcesu. Uważaj żeby w trakcie ewentualnych przepychanek na drodze nie zostać przytrzymanym ani w nic większego nie uderzyć. Po chwili auto Kelso skręci w lewo #2, omijając jedną z policyjnych blokad.
![]() | ![]() |
Jedź prosto, ale bądź gotowy do wykonania kolejnego ostrego skrętu w prawo #1. Ignoruj to, że będziesz ostrzeliwany przez inne radiowozy, gdyż nie musisz się obawiać całkowitego zniszczenia prowadzonego auta. Po kilku chwilach Jack skręci w lewo, wybierając dość wąską alejkę #2.
![]() | ![]() |
Przygotuj się do wykonania skrętu w prawo #1 i następnie od razu w lewo. Jedź teraz cały czas prosto. Jeżeli będą Ci się tu naprzykrzały goniące Was radiowozy, to możesz podjąć decyzję o tym żeby niektóre z nich zepchnąć z drogi #2. Wszystkie tego typu decyzje podejmuj jednak z pewnym rozsądkiem, minimalizując ryzyko kraksy, która mogłaby zakończyć aktualną scenę niepowodzeniem.
![]() | ![]() |
Jack skręci w prawo dopiero po dojechaniu do nowej policyjnej blokady #1. Przed Tobą dłuższa jazda na wprost #2, która może wiązać się z szansą zepchnięcia kolejnych radiowozów.
![]() | ![]() |
Już wkrótce dotrzecie do nowej blokady i w tym przypadku musisz przejechać ścieżką wyznaczoną przez Kelso, czyli między ciężarówkami #1. Kontynuuj jazdę na wprost, skręcając w lewo dopiero po dojechaniu do jednego z mostów #2.
![]() | ![]() |
Po przejechaniu kilkudziesięciu metrów konieczne okaże się wykonanie skrętu w prawo #1. Jedź prosto, nieznacznie skręcając w lewo dopiero po znalezieniu się na torach kolejowych #2.
![]() | ![]() |
Samochód Jacka wkrótce zatrzyma się, a Ty będziesz miał okazję do obejrzenia dłuższego filmiku przerywnikowego #1. Phelps i Kelso zdecydują się na wyruszenie do tuneli celem odnalezienia Elsy, przy czym będziesz sterował postacią Jacka. Petersen postara się natomiast zatrzymać siły policji #2.
![]() | ![]() |
Ruszaj prosto, przyklejając się do prawej ściany po dotarciu do pierwszego rozwidlenia #1. Przystąp do atakowania pojawiających się w oddali przeciwników #2. W razie potrzeby podbiegnij do jednego ze słupów, ale zachowaj ostrożność, bo bandyci będą korzystali z o wiele lepszych broni.
![]() | ![]() |
Eliminacja dwóch bardziej oddalonych bandytów będzie zapewne wymagała zmniejszenia do nich dystansu. Nie zapomnij zabrać broni od jednego z pokonanych przeciwników #1 i dopiero wtedy przystąp do atakowania gangsterów #2.
![]() | ![]() |
Po zlikwidowaniu wrogów ostrożnie zacznij przemieszczać się w linii prostej. Musisz być gotowy do zabicia jeszcze jednego przeciwnika #1. Dopiero gdy on zginie skieruj się na drugi koniec korytarza i wybierz lewy tunel #2.
![]() | ![]() |
Chwilowo nie musisz się wolno przemieszczać, bo w najbliższej okolicy nie ma przeciwników. Skręć w lewo po dotarciu do balkoników #1. Ruszaj prosto, przy czym ponownie skręć w lewo po tym jak Jack wskoczy do wody #2.
![]() | ![]() |
Zeskocz po chwili na niższy poziom i natychmiast ustaw się przy lewej ścianie #1, albowiem wymagane będzie zlikwidowanie rozstawionego w okolicy przeciwnika. Udaj się w miejsce, które patrolował i szybko rozstaw się przy jednym ze słupów, gdyż po chwili pojawi się tu kolejny bandyta #2.
![]() | ![]() |
Możesz już udać się w miejsce, w którym bronił się wyeliminowany przed chwilą przeciwnik. Odszukaj drabinę #1 i użyj jej w celu przedostania się na górę. Tu skup się na szybkiej eliminacji przeciwnika, który pojawi się po prawej stronie #2.
![]() | ![]() |
Podejdź do ciała zabitego bandyty i zbadaj pomieszczenie zlokalizowane po lewej stronie #1. Okaże się, że jest to składzik broni #2. Wybierz broń, która najbardziej Ci odpowiada, lub uzupełnij amunicję do aktualnie używanej pukawki.
![]() | ![]() |
Wyjdź z pomieszczenia i powróć w okolice drabiny. Skieruj się tu w stronę niezbadanego jeszcze przejścia #1, ustawiając się przy lewej ścianie. Pobliski korytarz jest okupowany przez dwóch gangsterów #2. Jeżeli będziesz miał problemy ze zlikwidowaniem bardziej oddalonego bandyty, to rozważ zbliżenie się do niego w momencie gdy będzie przeładowywał swoją broń.
![]() | ![]() |
Zignoruj widoczne za kratką płomienie sugerujące użycie przez kogoś miotacz ognia i wybierz prawy balkonik #1. Gdy tylko dotrzesz do nowej sali schowaj się za najbliższą zasłoną #2.
![]() | ![]() |
Do zlikwidowania powinno tu być w sumie czterech przeciwników. Dwóch z nich będzie okupowało górne balkoniki #1, a pozostałych dwóch będzie stacjonowało nieco niżej #2. W tym drugim przypadku stawiaj przede wszystkim na celność. Zadbaj jednocześnie o to żeby nie wychylać się na zbyt długo zza zasłony, bo mógłbyś odnieść poważne obrażenia.
![]() | ![]() |
Upewnij się, że zlikwidowałeś wszystkich wrogów i skieruj się w prawo #1. Odszukaj tu schody prowadzące na niższy poziom #2.
![]() | ![]() |
Zadbaj o to żeby ustawić się przy ścianie gdy tylko zejdziesz na dół, bo znajdziesz się pod ciężkim ostrzałem #1. Zlikwiduj wszystkich przeciwników, a następnie udaj się prosto. Odnajdziesz tu kolejny składzik broni #2.
![]() | ![]() |
Niespecjalnie polecam zabierać ze sobą miotacz ognia #1, bo broń ta wymagałaby staczania walk na niewielkim dystansie. O wiele lepiej jest wybrać dowolny karabin. Niezależnie od preferencji w kwestii broni wyjdź z pomieszczenia i skręć w lewo #2. Odnajdziesz tu drabinkę, po której będziesz mógł zejść na dół.
![]() | ![]() |
Znajdziesz się teraz w sekcji, w której stopniowo będzie podnosił się poziom wody, tak więc musisz szybko działać. Obróć się nieznacznie w prawo i ruszaj prosto #1. Ignoruj okolicznych przeciwników, bo zajmiesz się nimi później. Docelowo musisz dotrzeć do drabinki zlokalizowanej przy przeciwległym narożniku pomieszczenia #2. Wyjdź po niej na górę.
![]() | ![]() |
Kolejny korytarz będzie okupowany przez dwóch bandytów. Jeżeli masz karabin, to zlikwiduj ich z dystansu #1. Jeżeli natomiast korzystasz z miotacza ognia, to wymagane będzie zbliżenie się do nich #2, tak by można ich było następnie podpalić.
![]() | ![]() |
Uważaj na trzeciego przeciwnika, który odsłoni się po tym jak dostatecznie zbliżysz się do widocznych w oddali schodów #1. Zlikwiduj go i skorzystaj ze schodów #2 w celu przedostania się na górne balkoniki.
![]() | ![]() |
Zachowaj tu ostrożność, bo w okolicy przebywa dwóch kolejnych przeciwników. Na początek przyklej się do lewej ściany i zlikwiduj pierwszego z nich #1. Drugi bandyta nadbiegnie od lewej strony #2 i warto pokonać go z pominięciem prób chowania się za zasłonami. Jeżeli nie masz miotacza ognia, to opróżnij na nim cały magazynek, tak by zginął zanim zdoła poważnie zranić Jacka.
![]() | ![]() |
Ruszaj w stronę miejsca, w którym pojawił się zabity przed chwilą przeciwnik. Musisz tu odnaleźć lewy tunel #1. Przejście przez ten korytarz zaowocuje dotarciem do miejsca, w którym przetrzymywana jest Elsa #2.
![]() | ![]() |
Przed Tobą cała masa scenek przerywnikowych, obrazujących między innymi ucieczkę z kanałów #1 oraz pogrzeb jednego z głównych bohaterów #2. Radzę dodatkowo nie wyłączać gry w momencie pojawienia się listy płac (Credits), gdyż gra tuż po nich wyświetli ostatnią retrospekcję. Gratulacje!! Właśnie ukończyłeś grę!
0
- L.A. Noire - poradnik do gry
- L.A. Noire: Opis przejścia
- LA Noire: Główne śledztwa
- LA Noire: Upon Reflection
- LA Noire: Armed and Dangerous
- LA Noire: Warrants Outstanding
- LA Noire: Buyer Beware (1)
- LA Noire: Buyer Beware (2)
- LA Noire: The Driver's Seat (1)
- LA Noire: The Driver's Seat (2)
- LA Noire: The Driver's Seat (3)
- LA Noire: A Marriage Made in Heaven (1)
- LA Noire: A Marriage Made in Heaven (2)
- LA Noire: A Fallen Idol (1)
- LA Noire: A Fallen Idol (2)
- LA Noire: A Fallen Idol (3)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (1)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (2)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (3)
- LA Noire: The Golden Butterfly (1)
- LA Noire: The Golden Butterfly (2)
- LA Noire: The Golden Butterfly (3)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (1)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (2)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (3)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (1)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (2)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (3)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (1)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (2)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (3)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (4)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (1)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (2)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (3)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (4)
- LA Noire: The Black Caesar (1)
- LA Noire: The Black Caesar (2)
- LA Noire: The Black Caesar (3)
- LA Noire: The Black Caesar (4)
- LA Noire: The Black Caesar (5)
- LA Noire: The Set Up (1)
- LA Noire: The Set Up (2)
- LA Noire: The Set Up (3)
- LA Noire: Manifest Destiny (1)
- LA Noire: Manifest Destiny (2)
- LA Noire: Manifest Destiny (3)
- LA Noire: Manifest Destiny (4)
- LA Noire: The Gas Man (1)
- LA Noire: The Gas Man (2)
- LA Noire: The Gas Man (3)
- LA Noire: The Gas Man (4)
- LA Noire: A Walk in Elysian Fields (1)
- LA Noire: A Walk in Elysian Fields (2)
- LA Noire: House of Sticks (1)
- LA Noire: House of Sticks (2)
- LA Noire: A Polite Invitation (1)
- LA Noire: A Polite Invitation (2)
- LA Noire: A Polite Invitation (3)
- LA Noire: A Different Kind of War (1)
- LA Noire: A Different Kind of War (2)
- LA Noire: Główne śledztwa
- L.A. Noire: Opis przejścia
Komentarze czytelników
CHESTER80 Legend
Gra rewelacyjna. Poradnik wygląda fachowo, myślę że się przyda wielu osobom. Dobra robota.
Stad Centurion
Bardzo dobry poradnik, gratulacje.
Nie mniej jednak w śledztwie „The Red Lipstick Murder” podczas przesłuchania Jacob’a Henry’ego wkrdał się redakcji chochlik - „Możesz mu uwierzyć wciskając przycisk A (Lie)”.
Chcę ukończyć na 100% i nie za bardzo mogłem sobie poradzić z odnalezieniem „Lasalle V8 Sedan” (jak również dzielnicy Westlake), auto stoi na parkingu obok miejsca zbrodni na samym początku misji „The White Shoe Slaying”.
Stranger. Senator
Masz rację. Powinno tam być A (Truth). Miałem kilka takich błędzików i zdążyłem wyłapać je przed publikacją. Temu najwyraźniej udało się jakoś przedostać. ;)
cartheone Legionista
Mam mały problem nie wyświetla mi się sprawa 10 cz 3 oraz cz 3 oraz sprawa 11 cz 1 reszta wyświetla się bez problemów sprawdzałem na 3 komputerach i na każdym jest tak samo
Stranger. Senator
Hm, jeżeli chodzi o te...
https://www.gry-online.pl/poradniki/la-noire/&PART=116
https://www.gry-online.pl/poradniki/la-noire/&PART=120
to u mnie wyświetlają się bez żadnych problemów. Zakładam oczywiście, że masz abonament. :)
Najlepiej wysłać maila i opisać dokładnie problem:
https://www.gry-online.pl/p100.asp
cartheone Legionista
abonament mam daje obrazek jak to u mnie wygląda
pewniem coś u mnie jest nie tak trudno
Stranger. Senator
Spróbuj usunąć ciasteczka i całą historię przeglądania. Albo jeżeli masz możliwość to na innej przeglądarce. A jeśli to wszystko nie pomoże, to tak jak wspomniałem - śmiało wysyłaj maila z opisem problemu.
cartheone Legionista
historie wyrzuciłem i pomogło dzięki za pomoc a co do poradnika to jest porządny pozdrawiam
bomba f1 Legionista
W śledztwie "The Golden Butterfly" kogo byście oskarżyli: Mollera czy Rooneya?
Madaraboy Junior
Kupilem abonament premium mam maila potwierdzajacego I dalej nie cwicze dalsz3j czesci poradnika......
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
























































