LA Noire: A Different Kind of War (2)
Aktualizacja:
ZADANIE: Escort Jack Kelso to LA River Tunnels (Eskortuj Jacka Kelso do wejścia do tunelu)
![]() | ![]() |
Akcja przeniesie się teraz w pobliże jednego z posterunków. Phelps oraz jego partner odbiorą komunikat radiowy od Kelso #1, dochodząc jednocześnie do wniosku, że został on także zasłyszany przez wszystkich skorumpowanych funkcjonariuszy, którym będzie zależało na zatajeniu sprawy. Z kolejnych komunikatów dowiesz się, że samochód, którym porusza się Kelso, jest aktualnie ścigany. Wkrótce będziesz mógł dołączyć do pościgu #2.
![]() | ![]() |
Jedź prosto. Po przejechaniu kilkudziesięciu metrów konieczne będzie wykonanie skrętu w lewo #1. Następnie czeka Cię skręt w prawo #2, który będzie się jednocześnie wiązał ze zbliżeniem się do innych pojazdów uczestniczących w pościgu.
![]() | ![]() |
Ochranianie auta Jacka Kelso oznacza w głównej mierze utrzymywanie się za nim w bezpiecznej odległości. Gra pozwoli Ci na spychanie innych radiowozów #1, ale nie będzie to absolutnie wymagane do sukcesu. Uważaj żeby w trakcie ewentualnych przepychanek na drodze nie zostać przytrzymanym ani w nic większego nie uderzyć. Po chwili auto Kelso skręci w lewo #2, omijając jedną z policyjnych blokad.
![]() | ![]() |
Jedź prosto, ale bądź gotowy do wykonania kolejnego ostrego skrętu w prawo #1. Ignoruj to, że będziesz ostrzeliwany przez inne radiowozy, gdyż nie musisz się obawiać całkowitego zniszczenia prowadzonego auta. Po kilku chwilach Jack skręci w lewo, wybierając dość wąską alejkę #2.
![]() | ![]() |
Przygotuj się do wykonania skrętu w prawo #1 i następnie od razu w lewo. Jedź teraz cały czas prosto. Jeżeli będą Ci się tu naprzykrzały goniące Was radiowozy, to możesz podjąć decyzję o tym żeby niektóre z nich zepchnąć z drogi #2. Wszystkie tego typu decyzje podejmuj jednak z pewnym rozsądkiem, minimalizując ryzyko kraksy, która mogłaby zakończyć aktualną scenę niepowodzeniem.
![]() | ![]() |
Jack skręci w prawo dopiero po dojechaniu do nowej policyjnej blokady #1. Przed Tobą dłuższa jazda na wprost #2, która może wiązać się z szansą zepchnięcia kolejnych radiowozów.
![]() | ![]() |
Już wkrótce dotrzecie do nowej blokady i w tym przypadku musisz przejechać ścieżką wyznaczoną przez Kelso, czyli między ciężarówkami #1. Kontynuuj jazdę na wprost, skręcając w lewo dopiero po dojechaniu do jednego z mostów #2.
![]() | ![]() |
Po przejechaniu kilkudziesięciu metrów konieczne okaże się wykonanie skrętu w prawo #1. Jedź prosto, nieznacznie skręcając w lewo dopiero po znalezieniu się na torach kolejowych #2.
![]() | ![]() |
Samochód Jacka wkrótce zatrzyma się, a Ty będziesz miał okazję do obejrzenia dłuższego filmiku przerywnikowego #1. Phelps i Kelso zdecydują się na wyruszenie do tuneli celem odnalezienia Elsy, przy czym będziesz sterował postacią Jacka. Petersen postara się natomiast zatrzymać siły policji #2.
![]() | ![]() |
Ruszaj prosto, przyklejając się do prawej ściany po dotarciu do pierwszego rozwidlenia #1. Przystąp do atakowania pojawiających się w oddali przeciwników #2. W razie potrzeby podbiegnij do jednego ze słupów, ale zachowaj ostrożność, bo bandyci będą korzystali z o wiele lepszych broni.
![]() | ![]() |
Eliminacja dwóch bardziej oddalonych bandytów będzie zapewne wymagała zmniejszenia do nich dystansu. Nie zapomnij zabrać broni od jednego z pokonanych przeciwników #1 i dopiero wtedy przystąp do atakowania gangsterów #2.
![]() | ![]() |
Po zlikwidowaniu wrogów ostrożnie zacznij przemieszczać się w linii prostej. Musisz być gotowy do zabicia jeszcze jednego przeciwnika #1. Dopiero gdy on zginie skieruj się na drugi koniec korytarza i wybierz lewy tunel #2.
![]() | ![]() |
Chwilowo nie musisz się wolno przemieszczać, bo w najbliższej okolicy nie ma przeciwników. Skręć w lewo po dotarciu do balkoników #1. Ruszaj prosto, przy czym ponownie skręć w lewo po tym jak Jack wskoczy do wody #2.
![]() | ![]() |
Zeskocz po chwili na niższy poziom i natychmiast ustaw się przy lewej ścianie #1, albowiem wymagane będzie zlikwidowanie rozstawionego w okolicy przeciwnika. Udaj się w miejsce, które patrolował i szybko rozstaw się przy jednym ze słupów, gdyż po chwili pojawi się tu kolejny bandyta #2.
![]() | ![]() |
Możesz już udać się w miejsce, w którym bronił się wyeliminowany przed chwilą przeciwnik. Odszukaj drabinę #1 i użyj jej w celu przedostania się na górę. Tu skup się na szybkiej eliminacji przeciwnika, który pojawi się po prawej stronie #2.
![]() | ![]() |
Podejdź do ciała zabitego bandyty i zbadaj pomieszczenie zlokalizowane po lewej stronie #1. Okaże się, że jest to składzik broni #2. Wybierz broń, która najbardziej Ci odpowiada, lub uzupełnij amunicję do aktualnie używanej pukawki.
![]() | ![]() |
Wyjdź z pomieszczenia i powróć w okolice drabiny. Skieruj się tu w stronę niezbadanego jeszcze przejścia #1, ustawiając się przy lewej ścianie. Pobliski korytarz jest okupowany przez dwóch gangsterów #2. Jeżeli będziesz miał problemy ze zlikwidowaniem bardziej oddalonego bandyty, to rozważ zbliżenie się do niego w momencie gdy będzie przeładowywał swoją broń.
![]() | ![]() |
Zignoruj widoczne za kratką płomienie sugerujące użycie przez kogoś miotacz ognia i wybierz prawy balkonik #1. Gdy tylko dotrzesz do nowej sali schowaj się za najbliższą zasłoną #2.
![]() | ![]() |
Do zlikwidowania powinno tu być w sumie czterech przeciwników. Dwóch z nich będzie okupowało górne balkoniki #1, a pozostałych dwóch będzie stacjonowało nieco niżej #2. W tym drugim przypadku stawiaj przede wszystkim na celność. Zadbaj jednocześnie o to żeby nie wychylać się na zbyt długo zza zasłony, bo mógłbyś odnieść poważne obrażenia.
![]() | ![]() |
Upewnij się, że zlikwidowałeś wszystkich wrogów i skieruj się w prawo #1. Odszukaj tu schody prowadzące na niższy poziom #2.
![]() | ![]() |
Zadbaj o to żeby ustawić się przy ścianie gdy tylko zejdziesz na dół, bo znajdziesz się pod ciężkim ostrzałem #1. Zlikwiduj wszystkich przeciwników, a następnie udaj się prosto. Odnajdziesz tu kolejny składzik broni #2.
![]() | ![]() |
Niespecjalnie polecam zabierać ze sobą miotacz ognia #1, bo broń ta wymagałaby staczania walk na niewielkim dystansie. O wiele lepiej jest wybrać dowolny karabin. Niezależnie od preferencji w kwestii broni wyjdź z pomieszczenia i skręć w lewo #2. Odnajdziesz tu drabinkę, po której będziesz mógł zejść na dół.
![]() | ![]() |
Znajdziesz się teraz w sekcji, w której stopniowo będzie podnosił się poziom wody, tak więc musisz szybko działać. Obróć się nieznacznie w prawo i ruszaj prosto #1. Ignoruj okolicznych przeciwników, bo zajmiesz się nimi później. Docelowo musisz dotrzeć do drabinki zlokalizowanej przy przeciwległym narożniku pomieszczenia #2. Wyjdź po niej na górę.
![]() | ![]() |
Kolejny korytarz będzie okupowany przez dwóch bandytów. Jeżeli masz karabin, to zlikwiduj ich z dystansu #1. Jeżeli natomiast korzystasz z miotacza ognia, to wymagane będzie zbliżenie się do nich #2, tak by można ich było następnie podpalić.
![]() | ![]() |
Uważaj na trzeciego przeciwnika, który odsłoni się po tym jak dostatecznie zbliżysz się do widocznych w oddali schodów #1. Zlikwiduj go i skorzystaj ze schodów #2 w celu przedostania się na górne balkoniki.
![]() | ![]() |
Zachowaj tu ostrożność, bo w okolicy przebywa dwóch kolejnych przeciwników. Na początek przyklej się do lewej ściany i zlikwiduj pierwszego z nich #1. Drugi bandyta nadbiegnie od lewej strony #2 i warto pokonać go z pominięciem prób chowania się za zasłonami. Jeżeli nie masz miotacza ognia, to opróżnij na nim cały magazynek, tak by zginął zanim zdoła poważnie zranić Jacka.
![]() | ![]() |
Ruszaj w stronę miejsca, w którym pojawił się zabity przed chwilą przeciwnik. Musisz tu odnaleźć lewy tunel #1. Przejście przez ten korytarz zaowocuje dotarciem do miejsca, w którym przetrzymywana jest Elsa #2.
![]() | ![]() |
Przed Tobą cała masa scenek przerywnikowych, obrazujących między innymi ucieczkę z kanałów #1 oraz pogrzeb jednego z głównych bohaterów #2. Radzę dodatkowo nie wyłączać gry w momencie pojawienia się listy płac (Credits), gdyż gra tuż po nich wyświetli ostatnią retrospekcję. Gratulacje!! Właśnie ukończyłeś grę!
- L.A. Noire - poradnik do gry
- L.A. Noire: Opis przejścia
- LA Noire: Główne śledztwa
- LA Noire: Upon Reflection
- LA Noire: Armed and Dangerous
- LA Noire: Warrants Outstanding
- LA Noire: Buyer Beware (1)
- LA Noire: Buyer Beware (2)
- LA Noire: The Driver's Seat (1)
- LA Noire: The Driver's Seat (2)
- LA Noire: The Driver's Seat (3)
- LA Noire: A Marriage Made in Heaven (1)
- LA Noire: A Marriage Made in Heaven (2)
- LA Noire: A Fallen Idol (1)
- LA Noire: A Fallen Idol (2)
- LA Noire: A Fallen Idol (3)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (1)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (2)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (3)
- LA Noire: The Golden Butterfly (1)
- LA Noire: The Golden Butterfly (2)
- LA Noire: The Golden Butterfly (3)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (1)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (2)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (3)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (1)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (2)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (3)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (1)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (2)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (3)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (4)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (1)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (2)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (3)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (4)
- LA Noire: The Black Caesar (1)
- LA Noire: The Black Caesar (2)
- LA Noire: The Black Caesar (3)
- LA Noire: The Black Caesar (4)
- LA Noire: The Black Caesar (5)
- LA Noire: The Set Up (1)
- LA Noire: The Set Up (2)
- LA Noire: The Set Up (3)
- LA Noire: Manifest Destiny (1)
- LA Noire: Manifest Destiny (2)
- LA Noire: Manifest Destiny (3)
- LA Noire: Manifest Destiny (4)
- LA Noire: The Gas Man (1)
- LA Noire: The Gas Man (2)
- LA Noire: The Gas Man (3)
- LA Noire: The Gas Man (4)
- LA Noire: A Walk in Elysian Fields (1)
- LA Noire: A Walk in Elysian Fields (2)
- LA Noire: House of Sticks (1)
- LA Noire: House of Sticks (2)
- LA Noire: A Polite Invitation (1)
- LA Noire: A Polite Invitation (2)
- LA Noire: A Polite Invitation (3)
- LA Noire: A Different Kind of War (1)
- LA Noire: A Different Kind of War (2)
- LA Noire: Główne śledztwa
- L.A. Noire: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Kupilem abonament premium mam maila potwierdzajacego I dalej nie cwicze dalsz3j czesci poradnika......
W śledztwie "The Golden Butterfly" kogo byście oskarżyli: Mollera czy Rooneya?
historie wyrzuciłem i pomogło dzięki za pomoc a co do poradnika to jest porządny pozdrawiam
Spróbuj usunąć ciasteczka i całą historię przeglądania. Albo jeżeli masz możliwość to na innej przeglądarce. A jeśli to wszystko nie pomoże, to tak jak wspomniałem - śmiało wysyłaj maila z opisem problemu.
abonament mam daje obrazek jak to u mnie wygląda
pewniem coś u mnie jest nie tak trudno
Hm, jeżeli chodzi o te...
https://www.gry-online.pl/poradniki/la-noire/&PART=116
https://www.gry-online.pl/poradniki/la-noire/&PART=120
to u mnie wyświetlają się bez żadnych problemów. Zakładam oczywiście, że masz abonament. :)
Najlepiej wysłać maila i opisać dokładnie problem:
https://www.gry-online.pl/p100.asp
Mam mały problem nie wyświetla mi się sprawa 10 cz 3 oraz cz 3 oraz sprawa 11 cz 1 reszta wyświetla się bez problemów sprawdzałem na 3 komputerach i na każdym jest tak samo
Masz rację. Powinno tam być A (Truth). Miałem kilka takich błędzików i zdążyłem wyłapać je przed publikacją. Temu najwyraźniej udało się jakoś przedostać. ;)
Bardzo dobry poradnik, gratulacje.
Nie mniej jednak w śledztwie „The Red Lipstick Murder” podczas przesłuchania Jacob’a Henry’ego wkrdał się redakcji chochlik - „Możesz mu uwierzyć wciskając przycisk A (Lie)”.
Chcę ukończyć na 100% i nie za bardzo mogłem sobie poradzić z odnalezieniem „Lasalle V8 Sedan” (jak również dzielnicy Westlake), auto stoi na parkingu obok miejsca zbrodni na samym początku misji „The White Shoe Slaying”.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
























































