LA Noire: Manifest Destiny (2)
Aktualizacja:
ZADANIE: Interview Mickey Cohen (Przesłuchaj Mickey'a Cohena)
![]() | ![]() |
Zmagania będziesz mógł kontynuować następnego dnia, automatycznie zjawiając się przy restauracji The Mocambo Club #1 z zamiarem przesłuchania Mickey'a Cohena. Wejdź do środka i po odbyciu krótkiej rozmowy z kelnerem wejdź za nim do głównej sali #2.
![]() | ![]() |
Przejdź pomiędzy kolejnymi stolikami, docierając do miejsca, w którym przebywa Mickey Cohen #1. Zanim jeszcze będziesz miał okazję przesłuchać Mickey'a do rozmowy włączy się siedzący z nim przy stole Johnny Stompanato #2.
![]() | ![]() |
Przesłuchanie rozpocznij od zadania pytania Finkelstein drug opertion (Rozprowadzanie narkotyków przez Finkelsteina) #1. Mickey stwierdzi, że nic nie wiedział o działalności swojego szwagra, w rezultacie czego wciśnij przycisk X (Doubt). Rozmówca doda teraz, że Lenny był kretynem i że sam nie popiera pomysłu rozprowadzania narkotyków. Kontynuuj przesłuchanie, zadając pytanie 111 Club shooting incident (Strzelanina w Klubie 111) #2.
![]() | ![]() |
Mickey wyzna, że nie wie nic na temat strzelaninie w klubie, tak więc wciśnij przycisk X (Doubt) #1. Rozmówca ponownie będzie upierał się przy tym, że nie rozprowadza narkotyków, przy czym już po zakończeniu przesłuchania i odejściu od stołu będziesz mógł wysłuchać bardzo ciekawej wymiany zdań z Johnnym #2, świadczącej o zupełnie innym stanie rzeczy.
ZADANIE: Meet with Robbery Detectives (Spotkaj się z detektywami od kradzieży)
![]() | ![]() |
Akcja automatycznie przeniesie się teraz na posterunek policji, gdzie detektywi będą musieli przebić się przez tłum fotoreporterów #1. Wysłuchaj dłuższej rozmowy ze swoim partnerem na temat aktualnego skandalu. Następnie czeka Cię spotkanie z porucznikiem Colmyer'em #2 dotyczące kradzieży z okrętu SS Coolridge. Rozmówca poinformuje Cię, że sprawę kradzieży badają detektywi Caldwell i McManus.
![]() | ![]() |
Ruszaj śladami swojego partnera i wejdź do prawego pomieszczenia #1 celem odbycia rozmowy z obecnym na komisariacie Caldwellem. Od detektywa dowiesz się kilku interesujących rzeczy. Będzie on mianowicie podejrzewał, że kradzież powiodła się dzięki współpracy z kimś z uprawnieniami dostępu do okrętu. Caldwell potwierdzi zniknięcie oprócz samej morfiny odnalezionych na miejscu zbrodni przedmiotów, jak również karabinów Thompson #2. Na sam koniec rozmowy otrzymasz z kolei szansę do przejrzenia kopii listy przedmiotów, które były przewożone parowcem.

Zignoruj lewą stronę dokumentu i zajmij się zbadaniem prawej strony. Musisz zaznaczyć i wybrać każdą z pokazanych na powyższym screenie pozycji, czyli tych z pewnymi fragmentami tekstu oznaczonymi czerwonym długopisem. Doprowadzi to do pozyskania kilku nowych i uaktualnionych śladów (Clue - Stolen BARs, Clue - Stolen Valors i Clue - Manifest). Główny bohater zauważy na liście pasażerów kilka znajomych nazwisk, w tym to zamordowanego McGoldrick'a.
ZADANIE: Attend Bus Stop Shooting (Wybierz się do miejsca ostrzału autobusu)
![]() | ![]() |
Do pomieszczenia wkrótce wbiegnie jeden z funkcjonariuszy #1, informując, że pewna osoba strzela z broni automatycznej do autobusu linii miejskiej. Wybiegnij z posterunku, wsiądź do radiowozu i zaplanuj podróż do lokacji [Bus Shooting - 1384 North Bronson Avenue] #2.
![]() | ![]() |
Paradoksalnie nie musisz się śpieszyć w drodze do miejsca zdarzenia, gdyż zadanie to nie jest objęte żadnym limitem czasowym. Mimo to będziesz wysłuchiwał kolejnych komunikatów radiowych dotyczących strzelaniny #1. Po dotarciu do celu gra wyświetli filmik, z którego dowiesz się, że strzelec rozstawił się na dachu #2 i że atakuje osoby przebywające w autobusie.
![]() | ![]() |
Nie próbuj atakować strzelca z miejsca startu, gdyż byłoby to skazane na porażkę. Zamiast tego pobiegnij w lewo #1 i następnie skręć w prawo, wybierając uliczkę biegnącą przy budynku, na dachu którego znajduje się snajper #2.
![]() | ![]() |
Omiń zaparkowaną w tym miejscu ciężarówkę i skieruj się nieznacznie w prawo, czyli na tyły budynku #1. Po dotarciu na miejsce powinieneś zauważyć drabinkę połączoną z zewnętrzną klatką schodową #2. Skorzystaj z niej w celu przedostania się na dach budynku.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się na dachu schowaj się oczywiście za najbliższą przeszkodą #1. Tradycyjnie dla scen wymiany ognia odczekaj na właściwy moment i oddaj kilka strzałów w okolice głowy snajpera #2. Strzały najlepiej jest oddawać tuż przy wychyleniu się zza zasłony, gdyż w przeciwnym wypadku ryzykowałbyś odniesieniem poważnych obrażeń.
ZADANIE: Search the Sniper's Body (Przeszukaj ciało snajpera)
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż zjawi się tu Twój partner i ruszaj w stronę ciała zastrzelonego przed chwilą snajpera. Przystąp oczywiście do jego oględzin #1. Zignoruj głowę i ręce, skupiając się wyłącznie na zbadaniu prawej kieszeni marynarki denata #2.
![]() | ![]() |
Okaże się, że snajper miał w kieszeni notatnik, w którym zapisany został między innymi numer telefonu oraz numer stolika w restauracji Mocambo #1. Odblokujesz tym samym nowy ślad (Clue - Sniper's pocketbook). Teraz podejdź do leżącego obok snajpera karabinu #2.
![]() | ![]() |
Po podniesieniu broni ponownie będziesz musiał dokonać na niej przybliżenia obrazu, tak by upewnić się, że pochodzi ze skradzionego ładunku #1. Gra załączy teraz cut-scenkę, w trakcie której główny bohater rozpozna, iż kierowca zaatakowanego przez snajpera autobusu to Felix Alvarro, czyli mężczyzna, z którym służył w wojsku #2. Po krótkiej wymianie zdań będziesz musiał zadać Felixowi kilka pytań.
![]() | ![]() |
Na początek wybierz pytanie Informed of Coolridge heist (Wiedza na temat kradzieży ładunków z parowca SS Coolridge) #1. Rozmówca ograniczy się do stwierdzenia, że został jedynie przepytany w sprawie kradzieży wraz z innymi osobami, które przypłynęły na parowcu. Wciśnij w rezultacie przycisk X (Doubt) #2. Felix potwierdzi, że wiedział o nagłym wzbogaceniu się McGoldrick'a.
![]() | ![]() |
Drugie pytanie to Motive for shooting (Powód wszczęcia strzelaniny) #1. Tym razem Felix skłamie, mówiąc, że nie wie dlaczego znalazł się w centrum akcji. Wciśnij przycisk Y (Lie) i na potwierdzenie wersji, iż Mickey Cohen wydał rozkaz zastrzelenia Alvarro przedstaw odnaleziony przy ciele snajpera notatnik, czyli Sniper's pocketbook #2. Dopiero teraz dowiesz się, że Cohen likwiduje kolejne osoby, pragnąc ustalić kto przejął transport morfiny. Felix zdradzi ponadto, że Courtney Sheldon, będący znajomym obu rozmówców i również byłym członkiem marines, pragnie spotkać się z Cohenem w celu rozwiązania sprawy. W Twoim notatniku pojawi się nowy trop (Clue - 6th Marines). Na sam koniec rozmowy Felix wyjawi, że w mieście przebywa aktualnie Jack Kelso, czyli kolejna osoba z dawnej kompanii głównego bohatera.
ZADANIE: Locate Jack Kelso (Odszukaj Jacka Kelso)
![]() | ![]() |
Podejdź do jednej z pobliskich budek telefonicznych #1 i skorzystaj z niej w celu skontaktowania się z centralą. Po odbyciu krótkiej rozmowy zdobędziesz aktualny adres zamieszkania Jacka Kelso #2, którego przesłuchanie będzie kolejnym punktem prowadzonego śledztwa.
ZADANIE: Interview Jack Kelso (Przesłuchaj Jacka Kelso)
![]() | ![]() |
Powróć do radiowozu i zaplanuj podróż do lokacji [Kelso's Apartment - 1408 North El Centro Avenue] #1. Po dotarciu do bloku mieszkalnego gra wyświetli scenkę przerywnikową ze spotkania z Jackiem Kelso #2. Jasne stanie się, że obaj panowie nie darzą się dużą sympatią. Kelso odwieziony zostanie następnie na posterunek celem przeprowadzenia jego przesłuchania.
![]() | ![]() |
Zaczekaj na rozpoczęcie przesłuchania i zadaj pytanie Army surplus morphine (Morfina z nadwyżek wojskowych) #1. Jako że Jack stwierdzi, że ostatnie wydarzenia dotyczące pozyskania cennego ładunku morfiny, nie mają z nim nic wspólnego, wciśnij przycisk X (Doubt). Kelso postawi tezę, że grupa marines nie byłaby w stanie zorganizować sieci sprzedaży morfiny. Kolejne pytanie z listy to Ex-Marine McGoldrick (Były marine McGoldrick) #2. Jack powie prawdę na temat tego, że nie wiedział o otwarciu klubu przez McGoldrick'a, tak więc wciśnij przycisk A (Truth).
![]() | ![]() |
Kontynuuj przesłuchanie, zadając pytanie Arms stolen from Coolridge (Bronie skradzione z okrętu SS Coolridge) #1. Rozmówca powie prawdę o tym, że nie miał pojęcia o kradzieży karabinów. Wciśnij przycisk A (Truth), będąc jednocześnie świadkiem kolejnych szorstkich wypowiedzi Jacka, oskarżającego głównego bohatera o dążenia jedynie do zdobycia sławy w szeregach policji. Ostatnie pytanie dla Kelso to SS Coolridge robbery (Kradzież ładunków z okrętu SS Coolridge) #2. Mężczyzna skłamie, twierdząc, że nic nie wie na temat kradzieży. Wciśnij więc przycisk X (Doubt). Jack ograniczy się do stwierdzenia, że był już przesłuchiwany po kradzieży i że nie ma nic do dodania. Na sam koniec rozmowy wysłuchasz kolejnych obraźliwych stwierdzeń ze strony Jacka, zarówno na swój temat, jak i tych dotyczących partnera głównego bohatera.
- L.A. Noire - poradnik do gry
- L.A. Noire: Opis przejścia
- LA Noire: Główne śledztwa
- LA Noire: Upon Reflection
- LA Noire: Armed and Dangerous
- LA Noire: Warrants Outstanding
- LA Noire: Buyer Beware (1)
- LA Noire: Buyer Beware (2)
- LA Noire: The Driver's Seat (1)
- LA Noire: The Driver's Seat (2)
- LA Noire: The Driver's Seat (3)
- LA Noire: A Marriage Made in Heaven (1)
- LA Noire: A Marriage Made in Heaven (2)
- LA Noire: A Fallen Idol (1)
- LA Noire: A Fallen Idol (2)
- LA Noire: A Fallen Idol (3)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (1)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (2)
- LA Noire: The Red Lipstick Murder (3)
- LA Noire: The Golden Butterfly (1)
- LA Noire: The Golden Butterfly (2)
- LA Noire: The Golden Butterfly (3)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (1)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (2)
- LA Noire: The Silk Stocking Murder (3)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (1)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (2)
- LA Noire: The White Shoe Slaying (3)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (1)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (2)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (3)
- LA Noire: The Studio Secretary Murder (4)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (1)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (2)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (3)
- LA Noire: The Quarter Moon Murders (4)
- LA Noire: The Black Caesar (1)
- LA Noire: The Black Caesar (2)
- LA Noire: The Black Caesar (3)
- LA Noire: The Black Caesar (4)
- LA Noire: The Black Caesar (5)
- LA Noire: The Set Up (1)
- LA Noire: The Set Up (2)
- LA Noire: The Set Up (3)
- LA Noire: Manifest Destiny (1)
- LA Noire: Manifest Destiny (2)
- LA Noire: Manifest Destiny (3)
- LA Noire: Manifest Destiny (4)
- LA Noire: The Gas Man (1)
- LA Noire: The Gas Man (2)
- LA Noire: The Gas Man (3)
- LA Noire: The Gas Man (4)
- LA Noire: A Walk in Elysian Fields (1)
- LA Noire: A Walk in Elysian Fields (2)
- LA Noire: House of Sticks (1)
- LA Noire: House of Sticks (2)
- LA Noire: A Polite Invitation (1)
- LA Noire: A Polite Invitation (2)
- LA Noire: A Polite Invitation (3)
- LA Noire: A Different Kind of War (1)
- LA Noire: A Different Kind of War (2)
- LA Noire: Główne śledztwa
- L.A. Noire: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Kupilem abonament premium mam maila potwierdzajacego I dalej nie cwicze dalsz3j czesci poradnika......
W śledztwie "The Golden Butterfly" kogo byście oskarżyli: Mollera czy Rooneya?
historie wyrzuciłem i pomogło dzięki za pomoc a co do poradnika to jest porządny pozdrawiam
Spróbuj usunąć ciasteczka i całą historię przeglądania. Albo jeżeli masz możliwość to na innej przeglądarce. A jeśli to wszystko nie pomoże, to tak jak wspomniałem - śmiało wysyłaj maila z opisem problemu.
abonament mam daje obrazek jak to u mnie wygląda
pewniem coś u mnie jest nie tak trudno
Hm, jeżeli chodzi o te...
https://www.gry-online.pl/poradniki/la-noire/&PART=116
https://www.gry-online.pl/poradniki/la-noire/&PART=120
to u mnie wyświetlają się bez żadnych problemów. Zakładam oczywiście, że masz abonament. :)
Najlepiej wysłać maila i opisać dokładnie problem:
https://www.gry-online.pl/p100.asp
Mam mały problem nie wyświetla mi się sprawa 10 cz 3 oraz cz 3 oraz sprawa 11 cz 1 reszta wyświetla się bez problemów sprawdzałem na 3 komputerach i na każdym jest tak samo
Masz rację. Powinno tam być A (Truth). Miałem kilka takich błędzików i zdążyłem wyłapać je przed publikacją. Temu najwyraźniej udało się jakoś przedostać. ;)
Bardzo dobry poradnik, gratulacje.
Nie mniej jednak w śledztwie „The Red Lipstick Murder” podczas przesłuchania Jacob’a Henry’ego wkrdał się redakcji chochlik - „Możesz mu uwierzyć wciskając przycisk A (Lie)”.
Chcę ukończyć na 100% i nie za bardzo mogłem sobie poradzić z odnalezieniem „Lasalle V8 Sedan” (jak również dzielnicy Westlake), auto stoi na parkingu obok miejsca zbrodni na samym początku misji „The White Shoe Slaying”.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



































![Powróć do radiowozu i zaplanuj podróż do lokacji [Kelsos Apartment - 1408 North El Centro Avenue] #1 - Case 16 - Manifest Destiny (2) | Główne śledztwa w LA Noire - L.A. Noire - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1117/1365944250.jpg)




